🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر شاهین شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر شاهین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا کولرگازی نشت آب دارد؟
    پاسخ: نشتی آب در کولرگازی قطعا خبر از یک مشکل و خرابکاری در داخل کولرگازی شما می دهد و نیاز است توسط تکنسین های متخصص بررسی و رفع شود.
  2. سوال: چه ضمانتی برای خدمات ارائه شده وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی خدمات انجام شده ثبت خواهد شد و برای شما تا 90 روز ضمانت معتبر خواهد داشت.
  3. سوال: نقش و وظیفه کندانسور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کندانسور (تقطیر کننده) در واقع مجموعه ای خارجی از لوله ها و صفحاتی از جنس مس و آلومینیوم می باشد.
  4. سوال: آیا تکنسینی که برای کولرگازی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات کولرگازی هستند.
  5. سوال: نقش برد الکتریکی در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: بله؛ قطعا کوچکترین خرابی و مشکل در برد دستگاه قسمت های مختلف کولرگازی را مورد تاثیر قرار خواهد داد . بهتر است در صورت مشاهده هر گونه مشکل تعمیر این قطعه را به دست تکنسین های ماهر بسپارید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38806.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

فروشند‌ه چینی ۴۰ هزار آیفون و آیپد تقلبی در آمریکا محکوم شد

فروشنده ۴۳ ساله‌ی چینی «Jianhua Li» که با ویزای موقت تحصیلی در آمریکا سکونت داشت، دیروز توسط دادگاه آمریکا به جرم فروش بیش از چهل هزار آیفون و آیپد تقلبی طی مدت ۵ سال در این ...

فروشنده ۴۳ ساله‌ی چینی «Jianhua Li» که با ویزای موقت تحصیلی در آمریکا سکونت داشت، دیروز - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر شاهین شهر استان اصفهان - توسط دادگاه آمریکا به جرم فروش بیش از چهل هزار آیفون و آیپد تقلبی طی مدت ۵ سال در این کشور، محکوم شناخته شد.

لی که در ایالات متحده نام جف را برای خود انتخاب کرده بود، در سال ۲۰۱۵ توسط وزارت دادگستری و وزارت امنیت میهن ایالات متحده آمریکا  به همین علت تحت تعقیب قرار گرفت و دستگیر شد.

تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر شاهین شهر استان اصفهان

جف لی با کمک آندرینا بکرا، روبرتو ولپه و روزاریو لامارکا از سال ۲۰۰۹ موفق شدند که تقریباً چهل هزار گجت و تجهیزات جانبی تقلبی قاچاق از چین به ایالات متحده منتقل کرده - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر شاهین شهر استان اصفهان - و به فروش برسانند. این محصولات شامل آیفون و آیپد تقلبی به همراه بسته‌بندی - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر شاهین شهر استان اصفهان - و برچسب‌های شرکت اپل نیز می‌شدند. قاچاق کالای صورت گرفته توسط این چهار نفر در مقیاس بزرگ طبقه بندی می شود چرا که شخص لی مبلغی معادل ۱.۱ میلیون - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر شاهین شهر استان اصفهان - دلار از آخرین فروش محصولات تقلبی با مارک اپل سود برده است. این ۱.۱ میلیون دلار سود را مشتریان از همه جا بی خبری تامین کرده‌اند که فکر می‌کردند در حال خرید گجت‌های پیشرفته‌ی - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر شاهین شهر استان اصفهان - اپل هستند.

البته هنوز واضح نیست که خود لی، شریکان یا خانواده‌اش از قاچاق گجت‌های تقبلی در طول این ۵ سال دقیقاً چه مقدار سود کرده‌اند. حتی به طور دقیق مشخص نشده که عملیات قاچاق این محصولات به چه بزرگی بوده یا به رسوایی‌های کارخانه‌های عظیم تولید محصولات تقلبی اپل در چین که کم هم نیستند ارتباطی دارند یا خیر.

تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر شاهین شهر استان اصفهان

به گزارش وزارت دادگستری آمریکا صورت حساب‌های - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر شاهین شهر استان اصفهان - جعلی این عملیات ابتدا در فلوریدا و نیوجرسی تنظیم می‌شد که در واقع محلی بود که محصولات - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر شاهین شهر استان اصفهان - تقلبی در آن انبار شده بودند - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر شاهین شهر استان اصفهان - سپس وانمود می‌کردند که آنها را به ایتالیا و محل‌های دیگری دنیا فرستاده‌اند تا از همین طریق رد آنها را پاک کنند.

جف لی به جرم طراحی و اجرای قاچاق محصولات تقلبی به آمریکا - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر شاهین شهر استان اصفهان - و برچسب‌های جعلی توسط دادگاه - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر شاهین شهر استان اصفهان - آمریکا محکوم شده و قرار است حکم او در هفتم خرداد ماه تعیین شده و اجرا گردد. - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر شاهین شهر استان اصفهان - لامارکا - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر شاهین شهر استان اصفهان - یکی دیگر از دست اندرکاران این عملیات  نیز در ماه گذشته به ۳۷ ماه حبس محکوم شد. البته دیگر همکاران این - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر شاهین شهر استان اصفهان - قاچاقچی چینی، بکرا و ولپه نیز در انتظار دادگاه برای تعیین میزان محکومیتشان به جرم انتقال آیفون و آیپد تقلبی هستند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone