🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر اهر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر اهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خدمات ضمانت و گارانتی تا چه میزان است؟
    پاسخ: بعد از انجام تعمیرات اگر دستگاه شما مشکلی در خدمات ارائه شده داشته باشد کاملا رایگان و بدون محدودیت برای شما گارانتی خواهد شد.
  2. سوال: دلیل وجود جریان الکتریکی روی بدنه و اطراف کولرگازی چیست؟
    پاسخ: قطعا این مشکل از خطرناک ترین مشکلاتی می باشد که ممکن است برای دستگاه شما رخ دهد . باید سلامت سیم کشی ها و بعضی ز قطعات داخل دستگا تماما توسطتکنسین متخصص بررسی شود.
  3. سوال: آیا هزینه تعمیرات مقدار تعیین شده ای دارد؟
    پاسخ: بله تمامی هزینه ها طبق تعرفه مشخص شده اعلام خواهد شد.
  4. سوال: آیا وجود مختلف ترموستات در دستگاه ها در عملکرد آنها نیز تاثیر گذار است؟
    پاسخ: تفاوت آنچنانی در کیفیت کار کولرگازی نخواهند داشت. با اینحال عملکرد صحیح آن ها قطعا موثر در عملکرد صحیح کولرگازی می باشد.
  5. سوال: چقدر طول می کشد تعمیرکار در محل حضور یابد؟
    پاسخ: تکنسین های ما در اسرع وقت کار شما را پیگیری و برای هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38799.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

مایکروسافت آفیس iOS حالا از کشیدن و رها کردن فایل ها پشتیبانی می کند

مایکروسافت ساعاتی پیش و همزمان با ارائه یک به‌روزرسانی برای نسخه iOS اپلیکیشن وان درایو، مجموعه برنامه های آفیس را نیز برای این پلتفرم به‌روزرسانی کرده است. با این آپدیت نه تنها قابلیت های جدیدی ...

مایکروسافت ساعاتی پیش و همزمان با ارائه یک به‌روزرسانی برای نسخه - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - iOS اپلیکیشن وان درایو، مجموعه برنامه های آفیس - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - را نیز برای این پلتفرم به‌روزرسانی کرده است. با این آپدیت نه تنها قابلیت های جدیدی به اپلیکیشن های ورد و اکسل و پاورپوینت اضافه شده بلکه قابلیت های قدیمی تر نیز ارتقاء یافته اند.

مهم ترین قابلیت جدید، امکان کشیدن و - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - رها کردن محتوا از وان درایو یا سایر اپ ها در پرزنتیشن های پاورپوینت، فایل های سند ورد و صفحه های گسترده اکسل بوده است که پیش از این در نسخه iOS این اپلیکیشن ها وجود نداشت.

به لطف این گزینه کارآمد، حالا می توانید فایل هایتان در - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - SharePoint و آی مسیج یا اپلیکیشن های دیگر را به راحتی با انگشت گرفته و در اپلیکیشن - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - های - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - آفیس رها کنید تا کارهایتان را با سرعت بیشتری پیش ببرید. البته توجه داشته باشید که فقط مشترکین آفیس ۳۶۵ قادر به استفاده از چنین قابلیتی هستند.

اما در کنار این موضوع مایکروسافت امکان مشارکت در ورد، پاورپوینت و اکسل را هم - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - برای کاربران iOS فراهم کرده. این قابلیت جدید به شما اجازه می دهد که ببینید به طور مثال در ساخت یک پرزنتیشن، چند نفر دیگر در حال مشارکت هستند. ضمنا در این حالت قادر به مشاهده تغییرات لحظه ای نیز خواهید بود.

به گفته مایکروسافت نسخه های جدید اپلیکیشن های iOS آفیس از - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - امروز برای مشترکین سرویس آفیس ۳۶۵ در دسترس قرار گرفته و از اپ استور قابل دریافت هستند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone