🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر سوادکوه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر سوادکوه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا سرمایش کولرگازی من کافی نیست؟
    پاسخ: هوای سرد و خنک در کولر گازی به عوامل مختلفی چون فیلتر سالم، ترموستات، خرابی دریچه ها و... بستگی دارد.
  2. سوال: چرا کولرگازی من خاموش نمی شود؟
    پاسخ: مشکل در ترموستات می تواند اصلی ترین دلیل این اتفاق باشد و یا ممکن است دستگاه شما با کنترل های الکتریکی همخوانی و ارتباط موثر ندارند.
  3. سوال: فیلتر های کولرگازی چه نقشی دارند؟
    پاسخ: همه انواع سیستم های سرمایشی دارای فیلتر هایی می باشند که کارایی بسزایی در تهویه هوا خواهند داشت.
  4. سوال: چرا کولرگازی بود بد می دهد؟
    پاسخ: لوله ها و فیلتر های مختلف در کولرگازی بعد از تصفیه هوا مواد و ذرات نا مطبوع را جذب و دفع می کنند و عملکرد صحیح این قسمت ها قطعا در رفع این مشکل موثر است.
  5. سوال: آیا هزینه تعمیرات را میتوان به صورت نقدی پرداخت کرد؟
    پاسخ: تمام تکنسین های ما معمولا دستگاه کارتخوان به همراه دارند علاوه بر این شما می توانید از درگاه های بانکی پرداخت هزینه را انجام دهید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38795.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

فوجی فیلم جدیدترین مدل از دوربین های سری اکس را معرفی کرد

کمپانی فوجی فیلم از جدیدترین دوربین بدون آینه سری اکس با نام X-A5 رونمایی کرد که از نظر ظاهری به مدل قبلی X-A3 شباهت دارد اما به روزرسانی های زیادی در آن اعمال شده است. این ...

کمپانی فوجی فیلم از جدیدترین دوربین بدون آینه سری اکس با نام X-A5 رونمایی کرد که از نظر ظاهری - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر سوادکوه استان مازندران - به مدل قبلی X-A3 شباهت دارد اما به روزرسانی های زیادی در آن اعمال شده است.

این دوربین به سنسور 24.2 مگاپیکسلی APS-C مجهز شده و از قابلیت های فوکوس خودکار با تشخیص فاز، انتقال اتوماتیک تصاویر از طریق بلوتوث و تصویربرداری ویدئویی 4k برخوردار است.تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر سوادکوه استان مازندراناز دیگر ویژگی های X-A5 می توان به جک هدفون 3.5 میلیمتری اشاره کرد که آن را به گزینه ای مناسب برای یوتوبرها و دیگر بلاگرهای ویدئویی تبدیل می کند.

این دوربین نخستین مدل از سری اکس است - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر سوادکوه استان مازندران - که با لنز زوم الکترونیکی 15 تا 45 میلی متری مجهز به لرزشگیر اپتیکال و گشودگی دیافراگم f/3.5-5.6 ارائه می شود که تنها 136 گرم وزن دارد.

این لنز که جایگزین کیت 16 تا 50 میلیمتری مدل قبلی - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر سوادکوه استان مازندران - شده در حالت واید 15 میلی متری است و می - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر سوادکوه استان مازندران - تواند جایگزین بسیار خوبی برای لنزهای اولتراواید 14mm f/2.8 و 16mm f/1.4 فوجی فیلم باشد که از لرزشگیر - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر سوادکوه استان مازندران - هم بی بهره اند.تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر سوادکوه استان مازندرانکمپانی سازنده مدعی است که پردازشگر - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر سوادکوه استان مازندران - به کار رفته - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر سوادکوه استان مازندران - در این تصویر 1.5 برابر قوی تر از - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر سوادکوه استان مازندران - مدل قبلی است و در کنار سیستم AF دوگانه زمان - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر سوادکوه استان مازندران - فوکوس خودکار را - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر سوادکوه استان مازندران - به نصف کاهش می دهد.

در پنل عقب این دروبین یک نمایشگر LCD سه اینچی با قابلیت چرخش 180 درجه تعبیه شده که امکان عکسبرداری سلفی را فراهم می کند و بسیاری از دوربین های با قیمت بالاتر از آن بی بهره اند.

با چرخاندن این نمایشگر دوربین به صورت خودکار در حالت سلفی قرار گرفته و تنظیمات آن برای تصویربرداری در این حالت بهینه سازی می شوند

X-A5 قرار است از نوزدهم بهمن ماه در رنگ های قهوه ای، صورتی و مشکی با قیمت - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر سوادکوه استان مازندران - 299 دلار روانه بازار شود که در صورت خرید لنز این قیمت به 599 دلار افزایش پیدا خواهد کرد. رنگ های در نظر گرفته شده برای لنز - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر سوادکوه استان مازندران - نیز مشکی و نقره ای هستند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone