🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ترموستات در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کار قطع و وصل شدن برق به کمپرسور را انجام می دهد که دو نوع مکانیکی و الکترونیکی موجود می باشد.
  2. سوال: دلیل کارنکردن کولرگازی روی دورتند چیست؟
    پاسخ: ایراد در سیم رابط بین دور تند پروانه ها مشکل داشته باشد که بررسی آن باید توسط تکنیسن صورت گیرد.
  3. سوال: چرا با اینکه همه قسمت ها به طور صحیح کار میکنند اما صفحه نمایش خاموش است؟
    پاسخ: صفحه نمایش کولرگازی را یک برد حساس تشکیل می دهد و رطوبت ، استفاده ناصحیح ، اتصالی برق و ... می تواند به این قسمت آسیب بزند.
  4. سوال: آیا هزینه تعمیرات را میتوان به صورت نقدی پرداخت کرد؟
    پاسخ: تمام تکنسین های ما معمولا دستگاه کارتخوان به همراه دارند علاوه بر این شما می توانید از درگاه های بانکی پرداخت هزینه را انجام دهید.
  5. سوال: چرا بدنه کولرگازی من برق دارد؟
    پاسخ: سیم برق پاره شده که به بدنه متصل باشد مشخص ترین دلیل است . مشکل در اتصال جریان برق در قسمت های کلید ها و قطعات نیز عامل این مشکل است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38794.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

برفی که باعث برگشت ۱۱ هزار بلیت شد؛ علی بابا از چالش تعطیلی فرودگاه‌ها می‌گوید

با وجود پیش‌بینی‌ها، شرایط آب و هوایی و بارش برف سنگین در پایتخت عده‌ای از مسئولین را غافلگیر کرد. همین غافلگیری باعث شد تا شهروندان در روزهای گذشته با مشکلاتی مواجه شوند که بخشی از ...

با وجود پیش‌بینی‌ها، شرایط آب و هوایی و بارش برف سنگین در پایتخت عده‌ای از مسئولین را غافلگیر کرد. همین غافلگیری باعث شد تا شهروندان در روزهای گذشته با مشکلاتی مواجه شوند که بخشی از آنها چندان برای همه قابل مشاهده نیست. یکی از همین مشکلات، مربوط به لغو پروازها در فرودگاه‌های تهران بود که بار زیادی را بر دوش استارتاپ‌های حوزه فروش بلیت آنلاین - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - گذاشت.

علی بابا که با یک‌ونیم میلیون کاربر مدعی داشتن بزرگ‌ترین بازار در حوزه فروش آنلاین بلیت است، خبر می‌دهد که زیرساخت ضعیف فرودگاه‌ها مشکلات بسیاری را برای این کسب‌وکار ایجاد کرد. «نیما قاضی»، مدیرعامل شرکت سفرهای علی بابا در گفتگو با دیجیاتو می‌گوید: «زیرساخت فرودگاه ها آمادگی کامل برای اطلاع رسانی نداشت و تلفن‌ها پاسخگو نبود. حتی سایت فرودگاه مهرآباد روزهای یکشنبه و دوشنبه بیشتر اوقات در دسترس نبود. این مشکلات باعث می‌شد تا اطلاع رسانی توسط ما انجام شود.»

قاضی خبر می‌دهد که پس از پیش آمدن این شرایط، مسافران شروع به استرداد بلیت‌های خود کردند: «در روز یکشنبه چهار هزار بلیت و در روز دوشنبه - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - شاهد استرداد هفت‌ هزار بلیت بودیم. این در حالی است که متاسفانه زیرساخت‌های لازم برای استرداد بدون - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - جریمه از سوی شرکت‌های هواپیمایی وجود نداشت و این کار باید به صورت دستی انجام می‌شد. با دو شب نخوابیدن توسعه‌دهنده‌های ما، موفق شدیم بالاخره این درخواست را به شکل آنلاین انجام - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - دهیم.»

مدیرعامل علی بابا از حجم بالای تماس‌ها به دلیل عدم پاسخ‌گویی از سوی فرودگاه‌ها و ایرلاین‌ها می‌گوید و - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - خبر می‌دهد که این شرکت به شکل همزمان - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - ۱۵۰ تماس را پاسخ می‌داد، در حالی که توان پاسخ‌دهی فرودگاه‌ها و ایرلاین‌ها بسیار پایین‌تر بود: «تلاش کردیم در این دو روز هیچ تماسی را از دست ندهیم. از طرفی تلاش کردیم خودمان هزینه بلیت‌ها را با همکاری بانک به حساب مشتریان برگردانیم. تا پایان دیروز ۱.۵ میلیارد تومان به حساب مشتریان برگرداندیم.»

برای جلوگیری از مشکلات اینچنینی، مدیرعامل علی بابا از نیاز به ارائه - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - یک وب‌سرویس از سوی سازمان هواپیمایی کشوری به استارتاپ‌های فروش - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - بلیت می‌گوید که بتوان از طریق آن اطلاع‌رسانی صحیحی به مشتریان انجام داد. وی اشاره می‌کند حتی در صورتی که مایل به انجام این کار نیستند، خودشان باید کار اطلاع‌رسانی را به شکل صحیح انجام دهند: «هر فرودگاه پروازهای خودش را به شکل - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - بسیار ضعیف اطلاع‌رسانی می‌کند. هر روز حدود ۵۰ هزار نفر از طریق فرودگاه مهرآباد در حال سفر و رفت‌وآمد هستند. طبیعتاً زیرساخت‌های IT آن باید قابلیت پشتیبانی از این تعداد مسافر را داشته باشد.»

مدیرعامل علی بابا اشاره می‌کند که پس از لغو پروازها، مسافران به سراغ بلیت‌ قطار رفتند و این سامانه در روز یکشنبه ۱۰ هزار بلیت قطار فروخته در حالی که این آمار در روزهای عادی معادل ۶ هزار بلیت است. اما پس از به مشکل خوردن و تاخیر در حرکت برخی قطارها، موج استرداد بلیت‌های قطار آغاز شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone