🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا از داخل کولرگازی من آب نشت می کند؟
    پاسخ: نشتی آب در کولرگازی می تواند به دلیل خرابی پمپ درین، گرفتگی لوله فاضلاب، رطوبت بیش از حد محیط و .. باشد.
  2. سوال: آیا کولرگازی من نیاز به سرویس دارد؟
    پاسخ: بله ؛قطعا حتی اگر هیچ مشکلی در دستگاه خود مشاهده نمی کنید متوجه این موضوع باشید که هر لحظه ممکن است بعد از استفاده طولانی مدت و کهنگی قطعات ، دستگاه به حدی برسد که خرج های سنگینی را به بار آورد.
  3. سوال: آیا مشکل در برد کولرگازی در عملکرد آن تاثیر زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: برد الکتریکی از مهمترین از قطعات موجود در کولرگازی است و به عنوان مغز کولرگازی وظیفه صدور فرمان و هماهنگی بخش های مختلف را دارد.
  4. سوال: چرا به محض روشن کردن کولرگازی ، فیوز میپرد؟
    پاسخ: سیم کشی غلط ، اتصال کوتاه در خازن ها ، خرابی کمپرسور اصلی ، مشکل در فن و ... می تواند از عوامل این رویداد باشد.
  5. سوال: خدمات ضمانت و گارانتی تا چه میزان است؟
    پاسخ: بعد از انجام تعمیرات اگر دستگاه شما مشکلی در خدمات ارائه شده داشته باشد کاملا رایگان و بدون محدودیت برای شما گارانتی خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38797.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

700 هزار اپ مخرب در سال 2017 از گوگل پلی حذف شده است

گوگل به روش های مختلف تلاش کرده از دسترسی کاربران اندروید به اپلیکیشن های آلوده به بد افزارها جلوگیری کند و بدین ترتیب این کمپانی موفق شده در سال 2017 تعداد 700 هزار اپ مخرب را ...

گوگل به روش - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - های مختلف تلاش کرده از دسترسی کاربران اندروید به اپلیکیشن های آلوده به بد افزارها جلوگیری کند و بدین ترتیب این کمپانی موفق شده در سال 2017 تعداد 700 هزار اپ مخرب را از فروشگاه گوگل پلی حذف نماید.

این موضوع را گوگل به صورت رسمی اعلام کرده و افزوده که تعداد یاد شده نسبت به سال 2016 افزایشی 70 درصدی را تجربه کرده است. در این مورد گوگل گفته:

«ما نه تنها اپ های بد را حذف کردیم، بلکه توانستیم زودتر آنها را تشخیص دهیم و بر علیه شان اقدام کنیم».

«اندرو آهِن» مدیر بخش محصول گوگل پلی در این مورد در پست بلاگ خود نوشته:

«99 درصد از اپ های دارای محتوای سوء استفاده کننده شناسایی شده و پیش از اینکه فردی آن را نصب کند، رد شده اند».

گوگل این موفقیت را به قابلیت های بهبود یافته برای شناسایی سوء استفاده به - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - لطف روش ها و مدل های یادگیری ماشین جدید نسبت داده. به گفته آهِن، گوگل در سال گذشته میلادی بیش از 250 هزار اپ که با استفاده از جعل هویت قصد فریب کاربران را داشتند را حذف نموده. همچنین ده ها هزار اپ که - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - دارای محتوای نامناسب از جمله محتوای مستهجن، به شدت خشونت آمیز، نفرت انگیز و مرتبط با فعالیت های غیر قانونی بوده اند را از پلی استور حذف کرده است.

تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی

سال 2017 گوگل از تکنیک جدیدی به نام «Google Play Protect» پرده برداشت و چندی بعد آن را در دسترس کاربران قرار داد. این قابلیت که به روز - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - رسانی های امنیتی متوالی را دریافت می کند، کلیه اپلیکیشن - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - ها را بابت وجود بدافزار و موارد تهدید کننده - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - امنیتی اسکن کرده و در صورت برخورد با اپ های مخرب، آن ها را از دستگاه پاک می کند. همچنین کاربران می توانند به صورت دستی نیز اقدام به اسکن اپ ها کنند.

البته در این بین برخی از اپ های مخرب نیز از چشم Google Play Protect پنهان می مانند. به عنوان نمونه چندی قبل گوگل 60 - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - بازی را به علت پخش آگهی های تبلیغاتی مستهجن از فروشگاه خود حذف کرده بود. این اقدام گوگل پس از آن صورت گرفت که کمپانی امنیتی «Check Point» چند روز قبل تر خبر از وجود کد مخربی در فروشگاه پلی استور - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - داده بود. به این ترتیب علی رغم اینکه این قابلیت و تلاش گوگل قابل تحسین است، ولی برخی از - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - اپ های مخرب - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - توانسته اند از زیر دست آن بگریزند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone