🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر نقده استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر نقده استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا دور تند کولرگازی من کار نمی کند؟
    پاسخ: در ساده ترین حالت ممکن است کلید رابط وضعیت مشکل داشته و معیوب یاشد که نیاز به تعمیر و با تعویض دارد.
  2. سوال: به چه دلیل در کولرگازی من برفک وجود دارد؟
    پاسخ: از دلایل متفاوت این مشکل نیز میتوان به کم شدن میزان گاز ، نشتی آن ، یکسره کارکردن کمپرسور و ... اشاره کرد.
  3. سوال: دلیل قطعی و اتصالی در فیوز کولرگازی چیست؟
    پاسخ: مصرف بالای انرژی که باعث این اتفاق می شود به سبب های متفاوت روی می دهد . کافی است فیلتر هوای شما مسدود شده باشد که در این حالت دستگاه برای کاهش پیدا نکردن راندمان خود انرژی بیشتری صرف انجام کار خود می کند.
  4. سوال: اسپیلت چه تفاوتی با کولرگازی دارد؟
    پاسخ: در وقع کارایی و عملکرد یکسان بین هر دو دستگاه وجود دارد . با اینحال اسپیلت ها اکثرا فقط به صورت سرمایشی هستن لکن کولرگازی در عین حال عمل گرمایش و سرمایش را انجام میدهد.
  5. سوال: چرا کولرگازی من خاموش نمی شود؟
    پاسخ: در واقع بعد از تنظیم دمای محیط و رسیدن به دمای مطلوب مورد نظر، کولرگازی باید به صورت اتوماتیک خاموش شود و خاموش نشدن آن ممکن است دلایل خرابی مختلفی داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38800.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

فروش نینتندو سوییچ به همین زودی از Wii U عبور کرد؛ 14.86 میلیون در 10 ماه

کمپانی نینتندو اخیراً گزارش مالی خود از سه ماهه پایانی سال 2017 را منتشر کرده و به انتشار آمار و ارقامی پرداخته که از عملکرد بی نظیر کنسول سوییچ حکایت دارند. این کمپانی ژاپنی ضمن ...

کمپانی نینتندو اخیراً گزارش مالی خود از سه ماهه پایانی سال 2017 را منتشر کرده و به انتشار آمار - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر نقده استان آذربایجان غربی - و ارقامی پرداخته که از عملکرد بی نظیر کنسول سوییچ حکایت دارند. این کمپانی ژاپنی ضمن اعلام فروش 14.86 میلیون واحدی سوییچ تا پایان سال 2017، خبر از کسب درآمد 7.88 میلیارد دلاری و - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر نقده استان آذربایجان غربی - سود عمیاتی 1.26 میلیارد دلاری تا پایان سال گذشته خبر داده - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر نقده استان آذربایجان غربی - که به شکل قابل قبولی از سود 947 میلیون دلاری 9 ماه پایانی سال 2016 بیشتر است.

طی نه ماه - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر نقده استان آذربایجان غربی - پایانی 2017 که روز - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر نقده استان آذربایجان غربی - 31 دسامبر به پایان رسید، نینتندو 12.1 میلیون کنسول سوییچ به فروش رساند و مجموع واحدهای فروخته شده را به 14.86 میلیون رساند. این بدان معناست که از همین حالا و طی تنها ده ماه، سوییچ از فروش کنسول Wii U در مدت زمان 4 سال پیشی گرفته است.

تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر نقده استان آذربایجان غربی

گذشته از سخت افزار سوییچ، نینتندو تا به امروز 47 میلیون بازی برای کنسول هیبریدی خود - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر نقده استان آذربایجان غربی - به فروش رسانده است. کمپانی ساکن کیوتو می گوید پر فروش ترین بازی سوییچ تا به این لحظه Super Mario Odyssey بوده که 9.07 میلیون کپی فروخته. بعد از ادیسه، نام بازی های ماریو کارت 8 دیلاکس (با فروش 7.3 میلیونی)، اسپلتون 2 (با فروش 4.91 میلیونی)، زلدا (با فروش 6.7 میلیونی)، آرمز (با فروش 1.6 میلیونی) و زنوبلید کرونیکلز 2 (با فروش 1.06 میلیونی) به چشم می خورد.

این موفقیت، تنها به کنسول سوییچ محدود نبوده - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر نقده استان آذربایجان غربی - و عناوین کنسول دستی 3DS هم در جلب نظر مخاطبان بسیار موفق - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر نقده استان آذربایجان غربی - بوده اند. دو بازی Pokemon Ultra Sun و Pokemon Ultra Moon تا به امروز - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر نقده استان آذربایجان غربی - 7.17 میلیون واحد فروخته اند و این رقم برای دو بازی ماریو کارت 7 و نیو سوپر ماریو بروز 2 به ترتیب به 16.7 و 12.43 میلیون می رسد.

کنسول 3DS در نه ماه پایانی 2017 بالغ بر 5.86 میلیون واحد فروخته که 9 درصد نسبت - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر نقده استان آذربایجان غربی - به عملکرد این کنسول در همین بازه زمانی از سال 2016 ضعیف تر به حساب می آید. در نهایت ناگفته نماند همین حالا که این خبر نگاشته می شود، سهام کل نینتندو ارزشی معادل 49 میلیارد دلار دارد که تا دو برابر از ارزش نینتندو طی سال گذشته بیشتر است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone