🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر آزادشهر استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر آزادشهر استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فن در مایکروفر چه نقشی دارد؟
    پاسخ: وظیفه فن خنک کردن مگنترون است . بعضی از مدل ها دارای فن کانوکشن هستند که عمل پخش گرما در قسمت های دیگر ماکرووفر را انجام میدهند.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی مگنترون مایکروفر است؟
    پاسخ: خیر، نوسانات برقی نمیتواند آسیبی به مگنترون برساند زیرا مگنترون مستقیما با برق ورودی ارتباطی ندارد.
  3. سوال: دلایل خرابی المنت مایکروفر را بنویسید؟
    پاسخ: المنت مایکروفر بر اساس کثیفی و گرفتن چربی و یا عوامل بیرونی ممکن است دچار آسیب شود و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  4. سوال: خرابی مگنترون مایکروفر به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو، یا استفاده از ظروف فلزی میتواند از عواملی باشد که باعث خرابی مگنترون مایکروفر میگردد.
  5. سوال: آیا تعمیرات سولاردام در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات مایکروویو در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35451.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

هکرها از طریق اثر حرارتی انگشتان روی کیبورد پسورد کاربران را به سرقت می برند

در زمان تایپ با استفاده از کیبورد، گرمای بدن ما از طریق نوک انگشتان به دکمه ها منتقل می شود که این اثر حرارتی با استفاده از دوربین های مخصوص موجود در بازار تا سی ...

در زمان تایپ با استفاده از کیبورد، گرمای بدن ما از طریق نوک - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر آزادشهر استان گلستان - انگشتان به دکمه - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر آزادشهر استان گلستان - ها منتقل می شود که این اثر حرارتی با - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر آزادشهر استان گلستان - استفاده از دوربین های مخصوص موجود در بازار تا سی ثانیه پس از برخورد انگشت و دکمه قابل ردیابی است.

حال محققان دانشگاه ایرواین کالیفرنیا طی پژوهشی نتیجه گرفته اند که امکان شناسایی دکمه های - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر آزادشهر استان گلستان - فشرده شده هنگام تایپ پسورد توسط هکرها وجود داشته و این افراد با محدود شدن کلیدها، راحت تر ترکیب کلمه عبور کاربر - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر آزادشهر استان گلستان - را کشف خواهند کرد.

اثر حرارتی - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر آزادشهر استان گلستان - انگشتان حداقل 30 ثانیه پس - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر آزادشهر استان گلستان - از برخورد با کیبورد قابل شناسایی است

بر اساس اظهارات پژوهشگران، اثر حرارتی بدن روی کیبورد به مرور زمان از بین می رود اما در این بین، بازه زمانی کوتاهی وجود دارد که طی آن می توان کلیدهای فشرده شده و حتی ترتیب فشردن آنها را با دقت مناسبی شناسایی کرد. این سبک حمله سایبری که بیشتر به فیلم های سینمایی شباهت دارد، با استفاده از کیبورد های - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر آزادشهر استان گلستان - مختلف و یک دوربین حرارتی با فاصله 60 سانتیمتری از دست کاربر، توسط تیم پژوهشی آزمایش شده و نتایج مشابهی به دست آمده است.

جالب است بدانید که - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر آزادشهر استان گلستان - دوربین به کار رفته در پژوهش مورد بحث ساخت شرکت «FLIR» بوده که ارزان ترین محصول آن به نام «FLIR One Pro» با قیمت 400 دلار، امکان اتصال مستقیم - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر آزادشهر استان گلستان - به تلفن های هوشمند را هم دارد.

تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر آزادشهر استان گلستان

طبق نتایج تحقیق، افرادی که هنگام تایپ تنها از نوک انگشتان خود استفاده می کنند، اثر حرارتی واضح تری را در - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر آزادشهر استان گلستان - اختیار هکرها - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر آزادشهر استان گلستان - قرار می دهند. اما قرار دادن بخش بیشتری از انگشتان روی کیبورد و استراحت دادن آنها روی کلیدهای مختلف، باعث ایجاد نویز حرارتی شده و هکرها را به دردسر می اندازد.

محققان دانشگاه ایرواین در پایان سه نتیجه اصلی آزمایش را این طور بیان کردند:

  1. استفاده از کیبورد فیزیکی برای وارد کردن پسورد از آنچه تصور می شد ناامن تر است.
  2. امکان حمله سایبری با استفاده از دوربین های حرارتی واقعی است.
  3. زمان آن فرا رسیده که یا کیبوردها را کنار بگذاریم، یا از متدهای دیگری برای احراز - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر آزادشهر استان گلستان - هویت استفاده کنیم.
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone