تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر آستارا استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باید برای یخچال از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی یخچال و کمپرسور و سایر قطعات برقی یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق با 5 دقیقه تاخیر برای یخچال الزامی میباشد.
  2. سوال: فاصله استاندارد یخچال از طرفین باید چقدر باشد؟
    پاسخ: فاصله استاندارد یخچال از دیوار پشت حداقل 10 سانتی متر و از اطراف باید حداقل 5 سانتی متر باشد تا اجازه گردش جریان هوا اطراف یخچال وجود داشته باشد.
  3. سوال: زمان تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال چند ماه یکبار است؟
    پاسخ: فیلتر تصفیه آب یخچال باید به طور مرتب هر 6 ماه یکبار تعویض گردد. عوض نکردن به موقع فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی ، یخساز و شلنگ های یخچال گردد.
  4. سوال: آیا اتصال یخچال ساید بای ساید به دستگاه تصفیه آب ایراد دارد؟
    پاسخ: در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب کم نباشد اتصال یخچال به تصفیه آب ایرادی ندارد اما اگر فشار آب کم باشد میتواند باعث ایجاد خرابی در شیربرقی یخچال شود.
  5. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10350.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

کوالکام شرکت فناوری خودروی Veoneer را با مبلغ ۴.۵ میلیارد دلار تصاحب می‌کند

شرکت تراشه‌سازی کوالکام و گروه سرمایه‌گذاری SSW Partners برای خرید شرکت فناوری خودروی سوئدی «Veoneer» به قیمت ۴.۵ میلیارد دلار به توافق رسیدند. پیشنهاد خرید کوالکام پس از امضای قرارداد همکاری با Veoneer برای توسعه ...

شرکت تراشه‌سازی کوالکام و گروه سرمایه‌گذاری SSW Partners برای خرید شرکت فناوری خودروی سوئدی «Veoneer» به قیمت ۴.۵ میلیارد دلار به توافق - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر آستارا استان گیلان - رسیدند.

پیشنهاد خرید کوالکام پس از - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر آستارا استان گیلان - امضای قرارداد همکاری با Veoneer برای توسعه یک نرم‌افزار و پلتفرم تراشه برای سیستم‌های کمک راننده‌ای به نام Arriver در ژانویه ۲۰۲۱ اعلام شده بود. به همین منظور، طبق بیانیه منتشر شده، کوالکام و SSW Partners که یک - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر آستارا استان گیلان - شرکت سرمایه‌گذاری تازه تاسیس در نیویورک است، Veoneer را به ازای هر سهم ۳۷ دلار به صورت نقدی خریداری می‌کنند.

تخصص Veoneer در ساخت سیستم‌های کمک راننده - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر آستارا استان گیلان - پیشرفته (ADAS) باعث شده تا به یک هدف جذاب برای کوالکام و شرکت کانادایی مگنا اینترنشنال تبدیل شود.

تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر آستارا استان گیلان

Veoneer پیش از - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر آستارا استان گیلان - این قرار بود به شرکت مگنا فروخته شود و ظاهرا مذاکرات ادامه داشتند تا اینکه کوالکام تصمیم گرفت ۸۰۰ میلیون دلار بیشتر هزینه کند. ارزش بازار مگنا برابر ۲۵.۳ میلیارد دلار است و ارزش بازار کوالکام به ۱۶۴.۸ میلیارد دلار می‌رسد.

این اولین خرید بزرگ کوالکام - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر آستارا استان گیلان - در سال جاری میلادی محسوب می‌شود. این کمپانی که در زمینه طراحی و تولید نیمه رسانا و تجهیزات ارتباطی تخصص دارد، در ماه ژانویه موافقت کرد استارتاپ Nuvia را با مبلغ ۱.۴ میلیارد دلار خریداری کند تا بازارش را گسترش دهد.

با وجود چنین موضوعی، خرید جدید کوالکام یعنی تصاحب Veoneer از اهمیت بسیار بیشتری برخوردار است چرا که خودروسازان به استفاده از فناوری ADAS در خودروهای جدید روی آورده‌اند.

انتظار می‌رود این قرارداد سال آینده میلادی نهایی شود و - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر آستارا استان گیلان - Veoneer هزینه ۱۱۰ میلیون دلاری برای فسخ قرارداد به مگنا بپردازد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone