🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر خوی استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر خوی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا میتوان از جاروبرقی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: بله بهتر است روزانه بیش از یک بار مورد استفاده قرار نگیرد.
  2. سوال: وظیفه مدار در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: قسمت مدار جارو برقی، وظیفه‌ی کنترل و تنظیم سرعت موتور و مکش آن را بر عهده دارد.
  3. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  5. سوال: نحوه مکش در جاروبرقی چگونه است؟
    پاسخ: موتور جاروبرقی با ایجاد فشار هوا باعث مکش آن می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34999.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

مدیریت فضای ابری در گوگل فوتوز آسان‌تر می‌شود

گوگل قرار است که به زودی قابلیت‌های تازه‌ای را به سرویس اشتراک‌گذاری و ذخیره تصاویر گوگل فوتوز اضافه کند. اگر چه همین حالا نسخه ۳.۲۳ اپلیکیشن در پلی‌استور منتشر شده، ولی ظاهرا قابلیت‌هایی که در ادامه ...

گوگل قرار است که به زودی قابلیت‌های تازه‌ای را به سرویس اشتراک‌گذاری و ذخیره تصاویر گوگل فوتوز اضافه کند. اگر چه همین حالا نسخه ۳.۲۳ اپلیکیشن در پلی‌استور منتشر شده، ولی ظاهرا قابلیت‌هایی که در ادامه اشاره می‌کنیم به آپدیت‌ بعدی موکول شده‌اند.

به گزارش 9to5Google که فایل APK آخرین نسخه گوگل فوتوز را تحلیل و موشکافی کرده، به نظر می‌رسد که در نسخه‌های آتی گزینه‌ای برای خالی کردن فضای ابری به اپلیکیشن اضافه می‌شود. این کار از طریق کاهش کیفیت تصاویر با فشرده‌سازی - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر خوی استان آذربایجان غربی - انجام خواهد شد و می‌تواند در مدیریت فضای ابری کمک بزرگی برای کاربران به حساب بیاید.

البته نکته خوب اینجاست که پیش از فشرده‌سازی می‌توانید آن‌ها را از فضای ابری دانلود کنید که تصاویر با کیفیت اصلی را از دست ندهید. ضمنا - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر خوی استان آذربایجان غربی - همیشه امکان ارتقای فضای ابری با پرداخت حق اشتراک بیشتر را هم خواهید داشت.

تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر خوی استان آذربایجان غربی

اما گزینه دیگری هم که از موشکافی کدهای گوگل فوتوز کشف شده، ارائه تنظیماتی برای اعمال افکت بوکه و کنترل - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر خوی استان آذربایجان غربی - شدت آن روی عکس‌هاست. این تنظیمات به اینترفیس ویرایش تصاویر اضافه می‌شود و به احتمال زیاد یک اسلایدر مجزا برای این کار خواهد داشت.

در انتها بد نیست به این موضوع اشاره - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر خوی استان آذربایجان غربی - کنیم که گوگل فوتوز در آپدیت - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر خوی استان آذربایجان غربی - اخیر خود - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر خوی استان آذربایجان غربی - امکان - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر خوی استان آذربایجان غربی - "لایک" کردن تصاویر و ویدیوها را هم دریافت کرده. کاربران حالا می‌توانند یک آلبوم کامل از عکس و ویدیو را با فشردن آیکن قلب آن از پایین صفحه لایک کنند.

گوگل فوتوز برای مدیریت تصاویر امکانات بسیار زیادی دارد که یاد گرفتن کار با آن‌ها ممکن است زمان‌بر باشد. اگر می‌خواهید با این امکانات آشنا شوید، از شما دعوت می‌کنیم که مقاله آموزشی دیجیاتو با عنوان «آموزش گوگل فوتوز برای مبتدی‌ها» را از دست ندهید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone