🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر مرزن‌آباد استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر مرزن‌آباد استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  2. سوال: جاروبرقی چگونه ایجاد مکش میکند؟
    پاسخ: موتور جاروبرقی با ایجاد فشار هوا باعث مکش آن می شود.
  3. سوال: نقش کیسه در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: واقع محفظه‌ای است که زباله‌های ریز و گرد و غباری که از سطوح جمع می‌کنید.
  4. سوال: آیا تکنسینی که برای جاروبرقی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  5. سوال: وظیفه و کاربرد فیلتر جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: جذب گرد و غبار و وجوگیری از ورود آن به قمست موتور به عهده فیلتر هوا است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34998.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

پتنت سامسونگ به موبایلی بدون حاشیه با دو نمایشگر اشاره دارد

با گذشت مدت های طولانی از آغاز ترند نمایشگرهای بدون حاشیه، تصور عرضه اسمارت فون هایی در آینده که صرفاً شبیه به یک نمایشگر بزرگ هستند چندان دور از ذهن به نظر نمی رسد. اما ...

با گذشت مدت های طولانی از آغاز ترند نمایشگرهای بدون حاشیه، - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - تصور عرضه اسمارت فون هایی در آینده که صرفاً شبیه به یک نمایشگر بزرگ هستند چندان دور از - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - ذهن به نظر نمی - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - رسد. اما پتنت اخیر سامسونگ نشان می دهد که موبایل های آینده می توانند چیزی بیشتر از این باشند؛ شاید یک نمایشگر بزرگ در جلو و یک نمایشگر کوچک تر در پشت.

البته قرار دادن یک نمایشگر - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - ثانویه روی موبایل های هوشمند ایده چندان جدیدی نیست. ال جی قبلاً این کار - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - را با موبایل V20 انجام داده و میزو هم از موبایل Meizu Pro 7 با نمایشگر پشتی رونمایی کرد. حتی موبایل های یوتافون هم این ایده - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - را به مرحله بعدی بردند و همراه با نمایشگر ثانویه e-ink از راه رسیدند. بنابراین ایده سامسونگ جدید - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - نیست اما شاید این کمپانی برای عرضه دیوایسی برنامه ریزی کرده باشد که نمایشگر ثانویه آن کارآمدتر از نمونه های مشابه است.

تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر مرزن‌آباد استان مازندران

با نگاهی - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - به تصویر درج شده در مستندات سامسونگ، نمایشگر ثانویه دستگاه که اندازه کمتری داشته و احتمالاً رزولوشن پایین تری را به نمایش در - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - می آورد می تواند به عنوان نمایشگر همیشه روشن مورد استفاده قرار گیرد و مصرف باتری را کاهش دهد. البته گرچه مزایای چنین نمایشگری بی شمار هستند، - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - اما محل قرارگیری آن اندکی عجیب به نظر - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - می رسد و منطقاً نمایشگر ثانویه باید در بخش - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - پایینی قرار گیرد.

در واقع اگر به موبایل های فعلی سامسونگ یا هر تولیدکننده دیگر نگاه کنید، ماژول دوربین فضای زیادی از بخش بالایی پنل پشتی را اشغال می کند. حتی اگر دوربین ها کوچکتر شوند، این طرح خاص تا حد زیادی غیرممکن به نظر می رسد. با این حال تصور کنید اگر اسکنر اثر انگشت دستگاه، زیر این نمایشگر ثانویه قرار بگیر.؛ در این صورت قطعاً دستگاه مورد اشاره - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - جذابیت خاصی برای مشتریان خواهد داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone