تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر شهرضا استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فاصله استاندارد یخچال از طرفین باید چقدر باشد؟
    پاسخ: فاصله استاندارد یخچال از دیوار پشت حداقل 10 سانتی متر و از اطراف باید حداقل 5 سانتی متر باشد تا اجازه گردش جریان هوا اطراف یخچال وجود داشته باشد.
  2. سوال: آیا باز گذاشتن درب یخچال به موتور یخچال آسیب میزند؟
    پاسخ: باز بودن یخچال به مدت طولانی باعث از بین رفتن سرمای داخل محیط یخچال شده و به تبع آن یخچال باید با توان بیشتری کار کند تا سرمای از دست رفته را جبران کند. باز ماندن طولانی مدت یخچال مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال گردد.
  3. سوال: وظیفه موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: نقش کمپرسور یا همان موتور یخچال متراکم نمودن و افزایش فشار گاز در سیکل میباشد که به سبب آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش مینماید و با عبور از لوله موئی به واسطه افت ناگهانی فشار دمای آن کاهش پیدا کرده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص ، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: آیا یخچال فریزر به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله یخچال باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و کندانسور و فن آن تمیز گردد و فیلتر های تصفیه آب ساید بای ساید باید 6 ماه یکبار تعویض شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24129.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

معرفی اپلیکیشن ادابازی؛ بازی پانتومیم برای دورهمی‌های خانوادگی

بدون شک تجربه پانتومیم بازی کردن را داشته‌اید و به خوبی می‌دانید که یکی از بهترین گزینه‌ها برای دورهمی‌های خانوادگی و حتی همراه با دوستان می‌تواند بازی پانتومیم باشد. اما یکی از مشکلات بازی پانتومیم ...

بدون شک تجربه پانتومیم بازی کردن را داشته‌اید و به خوبی می‌دانید که یکی از بهترین گزینه‌ها برای دورهمی‌های خانوادگی و حتی همراه با دوستان می‌تواند بازی پانتومیم باشد. اما یکی از مشکلات بازی پانتومیم نداشتن لیستی کامل و دقیق از کلمه‌هاست؛ به همین دلیل استفاده از اپلیکیشن ادابازی می‌تواند به شدت کمک کننده باشد.

در این مطلب تصمیم گرفتیم به معرفی بازی یا اپلیکیشن - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر شهرضا استان اصفهان - ادابازی بپردازیم. یک اپلیکیشن کاملا - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر شهرضا استان اصفهان - ایرانی که با استفاده از آن می‌توانید با سرعت به مراتب بالاتری به انجام بازی پانتومیم بپردازید چرا که لیستی غنی از کلمات را در اختیارتان قرار می‌دهد. اگر - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر شهرضا استان اصفهان - به دنبال چنین نرم افزاری می‌گردید این مطلب را از دست ندهید.

تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر شهرضا استان اصفهان

ادابازی گیم منتخب جشنواره وب و موبایل ایران در سال ۹۷ است و همانطور که از نامش پیداست تلاش می‌کند تا بازی - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر شهرضا استان اصفهان - پانتومیم را برای دورهمی‌های خانوادگی و دوستانه ساده‌تر از همیشه کند. این بازی امکانات متنوعی دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید یک بازی حرفه‌ای پانتومیم را در گروه‌های مختلف - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر شهرضا استان اصفهان - تجربه کنید.

ادابازی به خوبی تلاش کرده تا لیست کلمات خود را غنی کند. یکی از بهترین امکانات این اپلیکیشن بهره‌مندی از - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر شهرضا استان اصفهان - هوش مصنوعی دورا است که باعث می‌شود پیشنهاد کلمات این بازی از کیفیت بالایی برخوردار باشد. به همین دلیل کمتر با کلمات تکراری رو به رو خواهید شد.

اولین موضوعی که در رابطه با ادابازی باید به آن اشاره کنیم، برخورداری این برنامه از بیش از ۱۶ هزار کلمه - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر شهرضا استان اصفهان - و ضرب المثل غیر تکراری خواهد بود. این تعداد از کلمات به شما کمک می‌کند تا یک پانتومیم با کیفیت بدون ترس از نمایش کلمات تکراری داشته باشید.

تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر شهرضا استان اصفهان

ادابازی کلمات خود را - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر شهرضا استان اصفهان - در دسته‌بندی‌های مختلف ارائه می‌کند. این دسته بندی از چند لایه تشکیل شده‌اند. مثلا اگر بخواهید تنها - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر شهرضا استان اصفهان - یک کلمه را برای اجرا داشته باشید قادرید از بین کلمات و دسته بندی موضوعی آن انتخاب کنید. همچنین این امکان را دارید که پا را - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر شهرضا استان اصفهان - فراتر از این هم گذاشته و به طور - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر شهرضا استان اصفهان - کاملا تصادفی یک کلمه از اپلیکیشن ادابازی دریافت نمایید.

دسته بندی‌های دیگر به جز کلمات ضرب المثل، رقابت سرعتی و ترانه هستند. با انتخاب هرکدام از این گزینه‌ها جمله یا کلمه‌ای را مشاهده خواهید کرد که گروه مربوطه باید واژه یا جمله نمایش داده شده را بازی کند.

البته باید به خاطر داشته باشید که برخی از دسته بندی‌های یاد شده رایگان نیستند و برای استفاده از آن‌ها باید سکه‌هایی که در بازی دارید را خرج کنید. البته به طور کلی می‌توان گفت امکان تجربه یک ادابازی - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر شهرضا استان اصفهان - کامل بدون خرج سکه در ادابازی امکان پذیر است.

تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر شهرضا استان اصفهان

برای ایجاد یک بازی جدید اپلیکیشن ادابازی از شما می‌خواهد که دو گروه را مشخص کنید. امکان نامگذاری تیم‌ها را خواهید داشت و علاوه بر این می‌توانید بیشتر از دو گروه در آن تشکیل دهید. همچنین قادرید تعداد دور‌های بازی را مشخص کنید.

ویژگی بسیار خوب بازی‌ها در اپلیکیشن ادابازی امکان ذخیره‌سازی امتیاز‌ها و همچنین ثبت خطاهاست. وقتی ادابازی شروع شود، یک گروه مدت زمان - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر شهرضا استان اصفهان - محدودی وقت دارد تا کلمه مورد نظر را حدس - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر شهرضا استان اصفهان - بزند. در صورتی که هرکدام از افراد مرتکب خطا شوند، می‌توانید با فشار دادن گزینه مربوطه، خطاها را ثبت کنید. - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر شهرضا استان اصفهان - با ثبت هر خطا از امتیاز نهایی بازی هر گروه کسر خواهد شد.

همچنین هرکدام از دسته بندی‌ها خودشان دارای چند بخش متنوع هستند. کلمات آسان‌تر امتیاز‌های پایین‌تری دارند و گزینه‌های معمولی و دشوارتر به ترتیب - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر شهرضا استان اصفهان - امتیاز‌های بیشتری را به گروه‌ها ارائه خواهند داد. همچنین به محض حدس صحیح کلمات و ثبت آن در اپلیکیشن، مدت - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر شهرضا استان اصفهان - زمان - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر شهرضا استان اصفهان - باقی مانده هم امتیازاتی را برای گروهی که در حال حدس - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر شهرضا استان اصفهان - زدن است به ارمغان خواهد آورد.

جدول رده‌بندی اپلیکیشن ادابازی طوری طراحی شده که آمار تیم‌های مختلف که در آن بازی کرده‌اند را ذخیره‌سازی می‌کند. همچنین تاریخچه بازی‌ها را نگه می‌دارد. - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر شهرضا استان اصفهان - به طوری که در هر زمان می‌توانید آمار - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر شهرضا استان اصفهان - بازی‌های گذشته را مجددا بررسی کنید.

تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر شهرضا استان اصفهان

همانطور که پیش‌تر هم اشاره کرده بودیم واحد پول درون این اپلیکیشن سکه است که با استفاده از آن می‌توانید کلمات نامحدود برای بخش‌های مختلف خریداری کنید و همچنین قادرید برخی دسته بندی‌های جدید -مثل ترانه- را باز کنید.

یکی دیگر از ویژگی‌های جالب - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر شهرضا استان اصفهان - این اپلیکیشن امکان پخش موسقی در حین انجام بازی است. در واقع می‌توانید با استفاده از این ویژگی و متصل کردن هندزفری به گوشی با پخش موسیقی امکان شنیده شدن - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر شهرضا استان اصفهان - صدای محیط را از حدس زننده یا حدس زننده‌ها بگیرید.

اپلیکیشن ادابازی به کاربران اجازه می‌دهد که با استفاده از سکه‌های خود فال حافظ بگیرند و حتی شارژ تلفن - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر شهرضا استان اصفهان - همراه خریداری کنند. این اپلیکیشن چند روز - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر شهرضا استان اصفهان - یک بار به کاربران اجازه می‌دهد تا با چرخاندن گردونه شانس، شانس خود را امتحان کنند و جوایز درون‌برنامه‌ای برنده شوند.

همچنین رویداد‌های مختلفی در اپلیکیشن ادابازی وجود دارند که هر از چندگاهی وجودشان به صورت اعلان برای کاربران ارسال می‌شود.

تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر شهرضا استان اصفهان

به صورت کلی می‌توان می‌گفت اپلیکیشن ادابازی می‌تواند به راحتی یک بازی پانتومیم - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر شهرضا استان اصفهان - خوب را برای دورهمی‌های خانوادگی و دوستانه به ارمغان بیاورد و بابت برخورداری آن از جدول رده بندی تا حد - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر شهرضا استان اصفهان - بسیار زیادی می‌تواند مسابقات را بین دوستان و آشنایان جذاب و هیجان - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر شهرضا استان اصفهان - انگیز کند.

گذشته از این، برخورداری این اپلیکیشن از ۱۶ هزار کلمه و همچنین استفاده از هوش مصنوعی باعث خواهد شد یک بازی با کیفیت و غیر تکراری را همراه با دوستان و اعضای خانواده‌تان تجربه کنید. اگر یکی از علاقمندان به بازی پانتومیم و ادابازی هستید، تجربه استفاده از اپلیکیشن ادابازی را از دست ندهید.

تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر شهرضا استان اصفهان

ادابازی | پانتومیم | دورهمی

سازنده: کارونت قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: ۱۲ مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر پریسان نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
یه سایت تعمیر لوازم خانگی بهتون معرفی میکنم *****
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone