🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر لباسشویی را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در لباسشویی رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  2. سوال: آیا باید برای لباسشویی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی لباسشویی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  3. سوال: چرا موتور لباسشویی جرقه میزند؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور لباسشویی شود.
  4. سوال: دلایل نشتی آب در لباسشویی را نام ببرید؟
    پاسخ: آب بندی نبودن دیگ، پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، نشتی از لاستیک دور در، خرابی جاپودری و... از عوامل نشتی آب در دستگاه می باشد.
  5. سوال: نقش پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه وظیفه تخلیه آب را بر عهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43147.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

تصاویر دو موبایل جدید سونی، انتقال حسگر اثر انگشت به پشت بدنه را نشان می دهند

امروز تصاویر زنده منتسب به دو موبایل از سونی با شماره مدل های G8441 و G8341 منتشر شده که طراحی کم و بیش مشابهی با محصولات یکی-دو سال اخیر این کمپانی دارند. سونی یکی از ...

امروز تصاویر زنده منتسب به دو موبایل از سونی با شماره مدل های G8441 و G8341 منتشر شده که طراحی کم و بیش مشابهی با محصولات یکی-دو سال اخیر این کمپانی دارند.

سونی یکی از معدود شرکت هاییست که دکمه پاور مجهز به حسگر اثر انگشت را در لبه بدنه موبایل - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - هایش - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - تعبیه می کند، اما به نظر می رسد این رویکرد در مدل G8441 به دست فراموشی سپرده شده و حسگر به پشت بدنه منتقل شده است.

تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی

طبق اطلاعاتی که از این دو موبایل در اختیار داریم، هردوی آنها به اندروید 8.0 مجهز می شوند، اما در تصاویر امروز فقط نسخه اندروید - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - مدل G8341 مشخص شده است. همچنین به خاطر اینکه عکسی از پشت بدنه این مدل در اختیار نداریم، تغییر محل حسگر انگشت در آن را نمی توان تأیید کرد.

گفتنیست طبق آخرین اخبار، سونی در نمایشگاه IFA امسال که اواسط شهریور ماه در برلین برگزار می شود، سه موبایل جدید را معرفی خواهد کرد که به جز دو مدل فوق، احتمالاً مدل G8141 را هم در بر می گیرد.

مدل G8141 چندی پیش در پایگاه داده - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - Geekbench رؤیت شد که حضور چیپست اسنپدراگون 835 و چهار گیگابایت حافظه - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - رَم را در آن - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - تأیید می کرد. به نظر می رسد هر سه موبایل سونی در IFA با بهترین ترکیب سخت افزاری ممکن عرضه شوند، هرچند تاکنون هیچ اطلاع دقیقی از آنها در دست نیست.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر شهرداد نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
سایت ***** لباسشویی فریجیدر FWF8241SS5 شما را با بهترین قیمت و بهترین کیفیت در محل شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.
کاربر ژانیتا نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
سلام روزتون بخیر خیابان صداسیما میاندوآب سرویس دهی دارید.
پاسخ: بله در خیابان صداسیما شهر میاندوآب خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone