🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای لباسشویی ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی لباسشویی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  2. سوال: از دلایل خرابی هیتر لباسشویی به چند مورد اشاره کنید؟
    پاسخ: خرابی برد، خرابی ترمیستور، رسوب بیش اندازه در دستگاه از عوامل خرابی هیتر میباشد.
  3. سوال: علت صدای زیاد لباسشویی چه باشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند تراز نبودن دستگاه، ایراد در فنر های دستگاه، خرابی بلبرینگ ها، میتواند باعث با صدا کار کردن دستگاه باشد.
  4. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
  5. سوال: علت قطع نشدن آبگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سرریز شدن آب میتوان به خراب بودن برد و یا خرابی هیدروستات و یا قطع نکردن شیربرقی اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43144.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

کمیسیون تجارت بین الملل آمریکا به شکایت کوالکام از اپل رسیدگی خواهد کرد

کمیسیون تجارت بین الملل آمریکا (ITC) از آغاز تحقیقات درباره شکایت کوالکام از اپل خبر داد. این سازمان قصد دارد اتهام نقض پتنت های کوالکام توسط اپل، به دلیل استفاده از مودم های اینتل در ...

کمیسیون تجارت بین الملل آمریکا (ITC) از آغاز تحقیقات درباره شکایت کوالکام از اپل خبر داد. این سازمان قصد دارد اتهام نقض پتنت های کوالکام توسط اپل، به دلیل استفاده از مودم های اینتل در آیفون را بررسی کند.

در ضمن علاوه بر تحقیق در خصوص نقض پتنت توسط کمپانی سازنده آیفون، ITC نحوه قیمت گذاری و منصفانه بودن پیشنهاد کوالکام به اپل برای استفاده از لیسانس های مربوطه را نیز مورد بررسی - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - قرار - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - خواهد داد.

بر اساس گزارشات موجود، شرکت کوالکام نه تنها از ITC خواسته - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - ورود آیفون به آمریکا را ممنوع کند، بلکه به دنبال حکمی برای ممنوعیت فروش آیفون هاییست که از فناوری های ارتباطی رقبا (اینتل) استفاده می کنند.

کمیسیون تجارت بین الملل آمریکا برای - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - تکمیل تحقیقات - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - 45 روز فرصت دارد

لازم به ذکر است که کمیسیون تجارت بین الملل آمریکا 45 روز فرصت دارد تحقیقات خود را پیرامون شکایت کوالکام از اپل - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - تکمیل کند. پس از اتمام این تحقیقات، نتایج به دفتر ریاست جمهوری آمریکا ارسال شده و بعد از یک دوره بازبینی 60 روزه و در صورت اثبات ادعای کوالکام و تشخیص رئیس جمهور، حکم ممنوعیت واردات و فروش آیفون ابلاغ خواهد شد.

گفتنی است ITC پیش از این نیز رأی به ممنوعیت فروش برخی از محصولات اپل (آیفون 3GS، آیفون 4 و آیپد 3) داده بود - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - اما این تصمیم توسط رئیس جمهور وقت آمریکا، باراک اوباما، وتو شد و اپل توانست به فروش محصولات مورد اشاره ادامه دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone