🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر نهاوند استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر نهاوند استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  2. سوال: چقدر زمان برای تعمیر کامل کولرگازی من نیاز است؟
    پاسخ: خیر ؛ تعمیرات شما در اسرع وقت و در نهایت سرعت و دقت انجام خواهد گرفت.
  3. سوال: چرا ریموت(کنترل) دستگاه من به درستی کار نمی کند؟
    پاسخ: شاید ساده ترین دلیل تمام شدن یا خرابی باتری های کنترل شما باشد که نیاز به بررسی و تعویض دارد.
  4. سوال: چرا به محض روشن کردن کولرگازی ، فیوز میپرد؟
    پاسخ: سیم کشی غلط ، اتصال کوتاه در خازن ها ، خرابی کمپرسور اصلی ، مشکل در فن و ... می تواند از عوامل این رویداد باشد.
  5. سوال: چرا میزان شدت هوای ایجاد شده توسط کولرگازی کم است؟
    پاسخ: در ابتدا بررسی کنید که میزان شدت هوا در کولرگازی بالا باشد که اگر در صورت بالا بودن باز هم شدت پرتاب کم باشد قطعا باید قطعات مختلف داخل کولرگازی مورد بررسی قرار گیرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19896.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

رخنه امنیتی در صدمین سایت محبوب جهان؛ اطلاعات ۸.۳ میلیون کاربر Freepik افشا شد

سایت Freepik که امکان دسترسی کاربران به تصاویر و طرح‌های گرافیکی باکیفیت رایگان را فراهم می‌کند، امروز از یک رخنه امنیتی بزرگ خبر داده که میلیون‌ها کاربر تحت تاثیر آن قرار گرفته‌اند. از چند روز ...

سایت Freepik که امکان دسترسی کاربران به تصاویر و طرح‌های گرافیکی باکیفیت رایگان را فراهم می‌کند، امروز از یک رخنه امنیتی بزرگ خبر داده که میلیون‌ها کاربر تحت تاثیر آن قرار گرفته‌اند.

از چند روز پیش کاربران این سایت به دریافت - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر نهاوند استان همدان - ایمیلی مبنی بر نقض امنیتی اشاره کرده بودند و حالا این کمپانی به صورت رسمی چنین موضوعی را تایید کرده است. این شرکت علاوه بر تایید چنین مشکل امنیتی، - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر نهاوند استان همدان - اعلام کرده که چنین ایمیلی طی چند روز گذشته برای کاربرانی که در این سایت ثبت نام کرده‌اند، ارسال شده است. Freepik یکی از محبوبترین سایت‌های جهان با رتبه ۱۰۰ در الکسا است.

طبق بیانیه رسمی این شرکت، پس از اینکه هکر یا هکرها از یک آسیب‌پذیری تزریق SQL برای - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر نهاوند استان همدان - دسترسی به یکی از دیتابیس‌های حاوی اطلاعات کاربران استفاده کردند، این رخنه امنیتی رخ می‌دهد. به گفته Freepik، هکر توانسته به نام کاربری و پسورد ۸.۳ میلیون کاربر قدیمی سایت‌های Freepik و - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر نهاوند استان همدان - Flaticon دست پیدا کند.

این کمپانی درباره زمان این حمله اطلاعاتی منتشر نکرده و حتی نمی‌دانیم چه زمانی متوجه این رخنه امنیتی شده است. با این وجود اعلام کرده که پس از - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر نهاوند استان همدان - پی بردن به چنین مشکل امنیتی، آن را با مقامات در میان گذاشته و تحقیقات در این زمینه آغاز شده است.

تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر نهاوند استان همدان

Freepik به این موضوع اشاره کرده که پسورد تمام کاربران مربوط به حساب آن‌ها نبوده و هکر تنها ایمیل آن‌ها را برداشته است. به گفته این - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر نهاوند استان همدان - کمپانی، ۴.۵ میلیون کاربر برای ورود به حساب خود از حساب‌های دیگر شامل گوگل، فیسبوک یا توییتر استفاده - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر نهاوند استان همدان - می‌کردند.

هکر توانسته به آدرس ایمیل و پسورد ۳.۷۷ میلیون کاربر دست پیدا کند که برای ۳.۵۵ میلیون کاربر، از «Bcrypt» برای هش کردن پسورد استفاده شده و برای سایر آن‌ها، روش - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر نهاوند استان همدان - «MD5» مورد استفاده قرار گرفته است.

این کمپانی هم اکنون به تمام کاربرانی که حسابشان مورد حمله قرار گرفته، اطلاع می‌دهد. پسورد کاربرانی که با روش MD5 مورد حمله قرار گرفته‌اند، حذف شده و در ایمیل از آن‌ها درخواست می‌شود پسورد جدید انتخاب کنند. به کاربران که رمز حسابشان با استفاده از Bcrypt هش شده، توصیه می‌شود پسورد - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر نهاوند استان همدان - خود را تغییر دهند. کاربرانی که تنها ایمیل آن‌ها افشا شده، یک ایمیل بدون نیاز به اقدام خاصی دریافت خواهند کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone