🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر چمستان استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر چمستان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: مایکروویو هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: ماکروفر باید به طور سالیانه سرویس و فیلتر اشعه و عایق میکای آن تعویض شود.
  2. سوال: وظیفه خازن در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر خازن عمل دوبرابر کردن ولتاژ دریافت شده از ترانس و انتقال آن به مگنترون را انجام میدهد.
  3. سوال: علت دود کردن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: علت دود کردن مایکروفر سوختن چربی های روی المنت میباشد و یک مورد طبیعی میباشد و جای نگرانی ندارد.
  4. سوال: هزینه تعمیرات سولاردام را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر مایکروویو را پرداخت نمایید.
  5. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30628.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

محققان راهی برای دوختن باتری به لباس پیدا کردند

محققان دانشگاه ماساچوست در شهر امهرست راه بسیار جدید و نوآورانه‌ای برای تامین نیرو پوشیدنی‌ های الکتریکی پیدا کرده‌اند. این تیم تحقیقاتی موفق شده باتری جایگزین‌ پارچه‌ای برای تامین انرژی پوشیدنی‌ها توسعه دهد. بدین ترتیب تولید ...

محققان دانشگاه ماساچوست در شهر امهرست راه بسیار جدید و نوآورانه‌ای برای تامین نیرو پوشیدنی‌ های الکتریکی پیدا کرده‌اند. این تیم - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر چمستان استان مازندران - تحقیقاتی موفق شده باتری جایگزین‌ پارچه‌ای برای تامین انرژی پوشیدنی‌ها توسعه دهد. بدین ترتیب تولید کنندگان - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر چمستان استان مازندران - می‌توانند با استفاده از این - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر چمستان استان مازندران - جایگزین‌، الگو هایی برای ذخیره انرژی روی هر تکه پارچه - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر چمستان استان مازندران - طراحی کنند و اکنون دوختن - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر چمستان استان مازندران - باتری روی لباس ممکن شده است.

این تیم تحقیقاتی موفق شده با استفاده از پلیمر، ابر خازن های کوچک و رشته نخ‌ های رسانای پوشش داده شده با - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر چمستان استان مازندران - بخار به این تکنیک دست پیدا - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر چمستان استان مازندران - کند. به کمک این مواد اولیه و تکنیک دوخت لباس منحصر به فرد، پژوهشگران موفق شده‌‌اند روی یک تکه پارچه، شبکه‌ای از الکترودها را در راستای یکدیگر قرار دهند.

تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر چمستان استان مازندران

با این روش دستگاهی روی پارچه شکل می گیرد که علیرغم اندازه‌ی کوچکش، توانایی بالایی برای ذخیره سازی شارژ الکتریکی دارد و قادر است انرژی لازم برای تامین قدرت سنسور‌ های پوشیدنی‌‌ های الکتریکی را فراهم آورد.

کارشناسان این پروژه باور دارند - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر چمستان استان مازندران - که اجزای اصلی مدار های الکتریکی طی این سال ها به شدت کوچک شده‌اند اما دیوایس‌‌ های ذخیره انرژی آنچنان مینیاتوری نشده‌اند. حال تکنیک جدید در راستای کوچک کردن این المان مهم قدم بر می‌دارد.

دانشمندان علوم نساجی پیشتر پروسه‌ی پوشاندن با بخار را برای نخ ها امتحان کرده‌اند اما روند یاد شده هزینه زیادی می‌برد و انجام آن در مقیاس بالا، از لحاظ فنی به شدت سخت است. حال به گفته‌ی تیم تحقیقاتی دانشگاه ماساچوست، تکنولوژی جدید آنها، هزینه اجرای این پروسه را در مقیاس بالا پایین آورده و امکان پذیرتر از قبل - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر چمستان استان مازندران - کرده است.

تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر چمستان استان مازندران
فرایند پوشش بخار که به آن اشاره شد نوعی فیلم پلیمری رسانا - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر چمستان استان مازندران - و متخلخل روی ریسمانهایی - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر چمستان استان مازندران - ایجاد می کند که محکم به هم پیچیده شده اند. این فیلم های پلیمری با کمک یون های الکترولیت متورم می شوند و ظرفیت ذخیره سازی حجم بالایی از بار الکترونیکی را پیدا می کنند

هم اکنون دانشمندان - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر چمستان استان مازندران - به دنبال - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر چمستان استان مازندران - این هستند که دیوایس‌ های تامین انرژی پارچه‌ای جدیدی بسازند که می‌تواند نیروی لازم برای سنسور‌ های الکترونیکی و ریزپردازنده‌ های کم مصرف پوشیدنی هوشمند را فراهم آورد تا آنها بتوانند بدین شکل همواره دیتای موردنیاز خود از فعالیت‌ های بدنی کاربر را تهیه کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone