🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر تاکستان استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر تاکستان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خرابی میکروسوییچ مایکروفر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه و ... میتواند باعث خرابی میکروسوییچ درب مایکروفر شود.
  2. سوال: وظیفه خازن در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر خازن عمل دوبرابر کردن ولتاژ دریافت شده از ترانس و انتقال آن به مگنترون را انجام میدهد.
  3. سوال: فیوز در مایکروویو چه وظیفه ای را بر عهده دارد؟
    پاسخ: وظیفه فیوز در مایکروویو این است که از ورود ولتاژ اضافی و خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری کند.
  4. سوال: نقش المنت در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: نقش المنت در مایکروویو گرم کردن و گریل کردن میباشد که در برنامه های پخت و پز کاربرد دارد.
  5. سوال: هزینه تعویض موتور گردان مایکروویو چقدر است؟
    پاسخ: مایکروویو دارای انواع مختلفی از موتور گردان میباشد که بسته به ولتاژ کارکرد و جنس فیزیکی آن متفاوت است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30587.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

دامپزشکان و مهندسان با کمک پرینتر‌های سه بعدی سرطان پرنده‌ای را درمان کردند

این روزها تکنولوژی نه تنها به یاری انسان آمده بلکه موجب شده که پروسه‌های درمانی بهتری حتی برای حیوانات در نظر گرفته شود. در همین راستا مهندسان و دامپزشکان موفق شدند با کمک پرینتر‌های سه ...

این روزها تکنولوژی - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر تاکستان استان زنجان - نه تنها به یاری انسان آمده بلکه موجب شده که پروسه‌های درمانی بهتری حتی برای حیوانات در نظر گرفته شود. در همین - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر تاکستان استان زنجان - راستا مهندسان و دامپزشکان موفق شدند با کمک پرینتر‌های سه بعدی عضوی مصنوعی - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر تاکستان استان زنجان - برای یک پرنده‌‌‌ مبتلا به سرطان تولید کنند و آن را روی منقار قبلی نصب نمایند.

کارکنان باغ پرندگان شهر جورونگ سنگاپور متوجه شدند یک نوک‌شاخ بزرگ که پرنده‌ای متعلق به مناطق گرمسیری است، به سرطان مبتلا شده و به همین - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر تاکستان استان زنجان - دلیل مجبور - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر تاکستان استان زنجان - شدند - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر تاکستان استان زنجان - قسمتی از منقار این پرنده را خارج کنند.

این عمل موجب شد زخم بزرگی به وسعت ۸ سانتیمتر روی منقار این نوک‌شاخ بزرگ که جری نام دارد، ایجاد شود. پیش از این چنین زخم‌هایی موجب شده - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر تاکستان استان زنجان - بود که دو پرنده‌ی دیگر این باغ وحش تلف شوند. به - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر تاکستان استان زنجان - همین دلیل مسئولین پارک سعی کردند با استفاده از تکنولوژی، اندامی مصنوعی برای این پرنده ایجاد کنند.

تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر تاکستان استان زنجان

مهندسان و دامپزشکان سعی کردند با - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر تاکستان استان زنجان - یکدیگر همکاری کنند و عملیاتی نجات بخش را برای جری انجام دهند. - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر تاکستان استان زنجان - به همین منظور جای زخم و منقار جری چندین بار با دستگاه‌های مختلف اسکن شد تا جایگزین مصنوعی آن با کمک یک پرینتر سه بعدی تولید شود.

پس از - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر تاکستان استان زنجان - آن متخصصان کلینیکی در سنگاپور طی عمل جراحی یک ساعته موفق شدند این منقار پرینت شده که ۴۶ گرم وزن داشت را به منقار قبلی متصل کنند.

تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر تاکستان استان زنجان

دکتر Xie Shangzhe معاون ارگان حفاظت از حیات وحش سنگاپور درباره این عمل خاطر - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر تاکستان استان زنجان - نشان کرد:

«این عملیات نشان داد که مهندسان و دامپزشکان می‌توانند با همکاری یکدیگر از علم - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر تاکستان استان زنجان - و تکنولوژی به صورت همزمان استفاده کرده و سرطان را در تمامی گونه‌های جانوری - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر تاکستان استان زنجان - نظیر پرندگان درمان کنند.»

دامپزشکان این عمل را صد درصد موفقیت آمیز خواندند چرا که اکنون جری - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر تاکستان استان زنجان - می تواند بدون مشکل غذا بخورد. گفته شده او تقریباً این عضو مصنوعی را پذیرفته و از منقارش همانند قبل استفاده می‌کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone