🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر خمینی شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر خمینی شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیر لباسشویی من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر ماشین لباسشویی نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  2. سوال: چقدر طول میکشد لباسشویی من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد ماشین لباسشویی، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: آیا استفاده از وایتکس داخل لباسشویی مجاز است؟
    پاسخ: نباید داخل لباسشویی وایتکس ریخت زیرا باعث پوسیدگی و خرابی دستگاه خواهد شد.
  4. سوال: نشتی آب در لباسشویی جه دلایلی دارد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، خرابی اتصالات، خرابی لاستیک دور درب، خرابی جاپودری و... میتواند باعث نشتی آب در دستگاه باشد.
  5. سوال: علل سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور لباسشویی میتوان به نوسانات برقی و ریختن بیش از حد لباس در لباسشویی اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28944.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

این موبایل از فاصله ۵ متری به صورت بیسیم شارژ می شود

کمپانی Figgers سال ۲۰۰۹ میلادی در حوزه‌ی ارتباطات مخابراتی آمریکا آغاز بکار نمود. این شرکت کم کم موفق شده گستره فعالیتش را افزایش دهد و اولین موبایل هوشمند خود را در سال ۲۰۱۴ میلادی عرضه کند. ...

کمپانی Figgers سال ۲۰۰۹ میلادی در حوزه‌ی ارتباطات مخابراتی آمریکا آغاز بکار نمود. این شرکت کم کم موفق شده - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر خمینی شهر استان اصفهان - گستره فعالیتش را افزایش دهد و اولین موبایل هوشمند خود را در سال ۲۰۱۴ میلادی عرضه کند. حال همین  شرکت اولین موبایل 5G آمریکا را با نام Figgers F3 معرفی کرده که از فاصله ۵ متری به صورت بیسیم شارژ می شود.

تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر خمینی شهر استان اصفهان

اولین موبایل این کمپانی فلوریدایی یعنی Figgers F1 این شرکت قابلیت عجیبی داشت و اگر - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر خمینی شهر استان اصفهان - متوجه می‌شد کاربر در ماشینی نشسته که با سرعت ۱۶ کیلومتر بر ساعت به جلو می رود، به طور خودکار وارد حالت safe mode می‌شد و قابلیت پیغام دادن در حال رانندگی از کار می‌افتاد.

حال این کمپانی مدعی شده که این موبایل آمریکایی اصل که در خاک ایالات متحده تولید شده، با تمامی شبکه‌های مخابراتی جهان سازگاری دارد.

علاوه بر این، اولین موبایل 5G آمریکا به یک ترابایت حافظه داخلی مجهز شده و از یک صفحه نمایش - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر خمینی شهر استان اصفهان - با کیفیت 4K بهره می‌برد. همچنین دوربین دوگانه‌ی ۱۸ مگاپیکسلی نیز در بدنه‌ی پشتی آن تعبیه شده و بدنه‌ی آبی آن نیز در برابر آب از خود مقاومت نشان - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر خمینی شهر استان اصفهان - می‌دهد.

تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر خمینی شهر استان اصفهان

شاید جالبترین - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر خمینی شهر استان اصفهان - و عجیبترین - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر خمینی شهر استان اصفهان - ویژگی این موبایل، محدوده‌ی - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر خمینی شهر استان اصفهان - شارژ بی سیم آن باشد. این موبایل از یک شارژر قوی به نام Figgers Super Base بهره می‌برد که می‌تواند این موبایل را حتی در صورتی که ۵ متر با آن فاصله داشته باشد را شارژ می‌کند. البته پیش از این نیز کمپانی‌هایی نظیر  Energous و WattUp چنین شارژهایی عرضه کرده بودند اما هیچکدام از چنین رنجی - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر خمینی شهر استان اصفهان - پشتیبانی نمی‌کردند.

پیشتر گفته شده بود فرآیند تولید شارژر بیسیم ایرپاور اپل پس از ۱۶ ماه آغاز شده و - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر خمینی شهر استان اصفهان - اپل قصد دارد از شارژٰری رونمایی کند که می‌تواند از فاصله دور نیز گجت‌ها را شارژ نماید. البته توسعه سیستم شارژ این چنینی برای Figgers - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر خمینی شهر استان اصفهان - F3 بسیار عجیب است و منتظر ویدیویی برای تایید این قابلیت باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone