تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر کامیاران استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ترمودیسک با سنسور دیفراست چه تفاوتی دارد؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت الکتریکی میباشد که به صورت کاملا الکترونیکی عمل میکند اما ترمودیسک یک ترموستات حساس به تغییرات دمایی بوده و به صورت مکانیکال و صفر و یکی عمل نموده و مانند یک کلید فرمان قطع و وصل المنت را اعلام میکند.
  2. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای متفاوتی استفاده میشود گاز R12 و R134 که گازهای زیر مجموعه فرئون بوده و اشتعالزا نمیباشد و خطر جانی ندارند اما برای محیط زیست در حجم بالا زیان بار هستند. اما گاز R600 زیرمجموعه گاز بوتان بوده و اشتعال زا میباشد و باید در هنگام تخلیه گاز یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  4. سوال: علت پاره شدن شلنگ یخچال چیست؟
    پاسخ: شلنگ یخچال ممکن است بر اثر کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض کردن دیر هنگام فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از حد موتور ، رسوب بیش از اندازه آب یا فشار بالای آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال گردد.
  5. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است یخچال به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار یخچال میباشد از یک ورق فویل آلومینیوم به عنوان عایق استفاده نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37203.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

اخراج کارمندی که به استخدام زنان در گوگل معترض بود کاملا قانونی است

چند ماه پیش گوگل یکی از کارکنان خود به نام جیمز دامور را به علت انتشار یادداشتی که در آن به استخدام زنان و برنامه تنوع جنسیتی شرکت انتقاد کرده بود، اخراج کرد. این یادداشت ...

چند ماه پیش گوگل یکی از کارکنان خود به نام جیمز دامور را به علت انتشار یادداشتی که در آن به استخدام زنان و برنامه تنوع جنسیتی شرکت انتقاد کرده بود، اخراج کرد.

این یادداشت که تحت عنوان «اتاق بازتاب ایدئولوژیکی گوگل» منتشر شده بود به عدم علاقه مندی ذاتی زنان به موضوعاتی همچون تکنولوژی اشاره داشت و گوگل را به تنوع بخشیدن میان تفکرها دعوت کرد.

اخراج دامور از گوگل حاشیه های بسیاری در پی داشت. از واکنش جولین آسانژ و دعوت به همکاری از دامور در ویکی لیکس گرفته تا شکایت دامور از گوگل. اما امروز مشخص شد که اتهامات این مهندس اخراجی و سابق گوگل به جا نبوده و گوگل حق اخراج وی را داشته است.

جیمی سوفیر، از هیئت ملی روابط - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر کامیاران استان کردستان - کار ایالات متحده در نامه ای به وضوح وضعیت فعلی را شرح داده است. او می گوید برخی گفته های دامور به صورت قانونی مشکلی ندارند اما بیانیه وی در مورد تفاوت های بیولوژیکی بین جنسیت های مختلف، بسیار «آسیب زننده و تبعیض آمیز و نفاق افکن» است.

سوفیر می گوید شرکت ها حق دارند جلوی هر کارمندی که محیط کار خصومت آمیز ایجاد می کند را بگیرند. تبعیض های جنسیتی و قومی، آزار و اذیت دیگر کارمندان و مواردی از این دست، زیر چتر حمایتی قانون قرار نمی گیرند و هر کارمندی در هر شرکتی که - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر کامیاران استان کردستان - دست به چنین اقداماتی بزند می تواند اخراج شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone