🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر رودبار استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر رودبار استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت گرم نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر به عوامل متعددی از جمله مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد الکترونیکی ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  2. سوال: علت روشن نشدن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن مایکروفر به عواملی متعددی از جمله برد، ترموستات، فیوز و ... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  3. سوال: آیا نصب مایکروفر در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز توصیه نمیشود و بهتر است که مایکروویو به دور از منابع حرارتی قرار بگیرد.
  4. سوال: قیمت موتور گردان مایکروفر چقدر است؟
    پاسخ: مایکروویو دارای انواع مختلفی از موتور گردان میباشد که بسته به ولتاژ کارکرد و جنس فیزیکی آن متفاوت است.
  5. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه سولاردام من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص سولاردام، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17526.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

آمازون نمایشگر هوشمند «اکو شو 10» و اسپیکر «اکو» را با طراحی کروی معرفی کرد

نسل چهارم اسپیکرهای هوشمند «آمازون اکو» با طراحی جدید کروی شکل، پردازنده سفارشی مبتنی بر یادگیری ماشینی و افزایش سرعت در پردازش و پاسخ دهی به درخواست‌ها، با قیمت 99 دلار اول آبان ‌ماه (22 ...

نسل چهارم اسپیکرهای - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر رودبار استان گیلان - هوشمند «آمازون اکو» با طراحی جدید کروی شکل، پردازنده سفارشی مبتنی بر یادگیری ماشینی و افزایش سرعت در پردازش و پاسخ دهی - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر رودبار استان گیلان - به درخواست‌ها، با قیمت 99 دلار اول آبان ‌ماه (22 اکتبر) به بازار عرضه می‌شود. همچنین آمازون از نمایشگر هوشمند «آمازون اکو شو 10» نیز با قابلیت حرکت کردن روی پایه موتوری و دنبال کردن کاربر رونمایی کرد.

نسل چهارم اسپیکرهای هوشمند آمازون در کنار طراحی جدید کروی، از مزایای دیگری همچون پخش بهتر صدا نیز بهره می‌برند. اما اساسی‌ترین تغییری که در اسپیکر به وجود آمده، ماژول جدید تشخیص گفتار است که می‌تواند به راحتی صدای کاربر را پردازش کرده و سریع‌تر - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر رودبار استان گیلان - از قبل به درخواست‌های دریافتی واکنش نشان دهد.

تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر رودبار استان گیلان

یکی دیگر از قابلیتهای اضافه شده به آمازون اکو جدید، ماژول سیلیکونی «AZ1 Neural Edge» است که قبل از ارسال درخواست به فضای ابری، صدای فرد درخواست کننده را با استفاده از الگوریتم‌های تشخیص گفتار مبتنی بر یادگیری - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر رودبار استان گیلان - ماشینی پردازش می‌کند. درنتیجه - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر رودبار استان گیلان - به نظر می‌رسد با چنین فرآیندی، صدها میلی - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر رودبار استان گیلان - ثانیه به زمان پاسخ دهی اسپیکر هوشمند سرعت می‌بخشد.

براساس اعلام آمازون، اسپیکر جدید ترکیبی از ویژگی‌های نسل - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر رودبار استان گیلان - سوم آمازون اکو و «اکو پلاس» را به همراه دارد و از «Zigbee» نیز پشتیبانی می‌کند. زیگبی یکی از موفق‌ترین پلتفرم‌های ارتباط بین - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر رودبار استان گیلان - گجت‌های هوشمند خانگی است. کنترل - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر رودبار استان گیلان - سایر دیوایس‌‌های هوشمند منزل با کمک اسپپیکر هوشمند یکی از قابلیت‌هایی است که بسیاری از کاربران به آن توجه نشان می‌دهند.

تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر رودبار استان گیلان

اسپیکر نسل چهارم آمازون علاوه بر پشتیبانی از زیگبی، با شبکه بی‌سیم آمازون «سایدواک» (Amazon Sidewalk) که شبکه بی‌سیم محلی این شرکت است نیز کار می‌کند. مهرماه سال گذشته  شبکه بیسیم سایدواک معرفی شد - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر رودبار استان گیلان - تا به عنوان پروتکلی امن از طریق پهنای باند پایین، انرژی مورد نیاز دیوایس‌های اینترنت اشیا را تامین کند و آنها را از فواصل دور به شبکه متصل نماید.

نسل چهارم آمازون اکو در سه رنگ شامل زغالی، گچی و آبی استیل از تاریخ یکم آبان ماه ( 22 اکتبر)‌ به بازار عرضه - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر رودبار استان گیلان - می‌شود. حال باید ببینیم کاربران چه واکنشی به تغییرات طراحی و مشخصات اسپیکر جدید آمازون نشان خواهند داد و آیا این محصول می‌تواند جای خود را در بازار باز کند یا خیر.

همان‌طور که گفته شد، جدیدترین نمایشگر هوشمند پرچمدار خود یعنی «اکو شو 10» نیز رونمایی کرد که تغییراتی نسبت به نسل قبلی خود دارد. این نمایشگر به جای آنکه در یک موقعیت ثابت بماند، به واسطه قرار گرفتن روی پایه - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر رودبار استان گیلان - موتوری و با استفاده از فناوری - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر رودبار استان گیلان - بینایی رایانه و قدرت مکان یابی، توانایی چرخیدن و حرکت کردن دارد.

نمایشگر هوشمند 10 اینچی جدید همانند نسل قبلی خود تصاویری با رزولوشن اچ دی ارائه می‌دهد و از ماژول «AZ1» و «نتفلیکس» نیز پشتیبانی می‌کند.

تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر رودبار استان گیلان

اکو شو 10 مجهز به دوربین جدید 13 مگاپیکسلی است و در هنگام ارتباط تصویری با کاربر قابلیت زوم کردن را نیز دارد. - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر رودبار استان گیلان - وقتی کاربر در محیط خانه یا آشپزخانه در حرکت است، دوربین با کمک پردازشگر مبتنی بر بینایی ماشین، وی را دنبال می‌کند. نمایشگر جدید هوشمند با قیمت 249.99 دلار - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر رودبار استان گیلان - به فروش می‌رسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone