🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی بوش در شهر سرپل ذهاب استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی بوش در شهر سرپل ذهاب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  2. سوال: علت کارنکردن جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: اینکه دستگاه کلا کار نکند ممکن است خرابی های مختلفی را نشان دهد که باید توسط تکنسین مورد بررسی قرار گیرد.
  3. سوال: علت تمیز نشدن سطوح در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند خرابی موتور، خرابی دیگ جاروبرقی میتواند باعث شود که میزان کشش دستگاه کم شود.
  4. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  5. سوال: لوله تلسکوپی جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: این لوله فلزی، قسمتی از جارو می‌باشد که به خاطر سفتی که دارد، باعث می‌شود بتوان راحت آن را در حالتی ایستاده‌اید بر روی زمین حرکت دهید و نیازی به خم شدن بیش از حد نداشته باشید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28428.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

یک دانشجو با طراحی اپ تعیین قند خون جایزه ۱۰۰ هزار دلاری مایکروسافت را به خانه برد

اپلیکیشن EasyGlucose که بر اساس تصویر عنبیه چشم سطح قند خون را به دقت مشخص می کند، برنده جایزه ۱۰۰ هزار دلاری مسابقه Imagine Cup مایکروسافت شد. [digipullqoute place="left"]این روش نسبت به تکنیک‌های مشابه ۳۰ درصد ...

اپلیکیشن EasyGlucose که بر اساس تصویر عنبیه چشم سطح قند خون را به دقت مشخص می کند، برنده جایزه ۱۰۰ - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - هزار دلاری مسابقه Imagine Cup مایکروسافت شد.

این روش نسبت به تکنیک‌های - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - مشابه ۳۰ درصد دقیق‌تر است

مایکروسافت با هدف غلبه - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - بر مهمترین چالش - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - های دنیا هرساله مسابقه ای را بین دانشجویان برگزار می کند. این رویداد که Imagine Cup نام دارد، از معتبرترین مسابقات حوزه - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - تکنولوژی به شمار می رود و برخی آن را المپیک فناوری می دانند.

برنده امسال Imagine Cup توسعه دهنده ای به نام Bryan Chiang است که با اپلیکیشنی برای تشخیص دقیق سطح قند خون از طریق تصویر عنبیه پا به میدان گذاشته بود. این روش غیرتهاجمی و بسیار ساده کمک شایانی را به افراد مبتلا به دیابت می کند که باید مرتبا میزان گلوکز خون و نیازشان به انسولین را بسنجند.

عنبیه ماهیچه ای است که پشت قرنیه قرار گرفته و مردمک چشم را باز و بسته می کند تا - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - سطح نور ورودی به داخل چشم کنترل شود. اپلیکیشن EasyGlucose با استفاده از دوربین موبایل و یک آداپتور لنز ۱۰ دلاری تصاویری با رزولوشن بالا از عنبیه تهیه کرده و از طریق فریمورک دید کامپیوتری مبتنی بر یادگیری عمیق آنها را تحلیل می کند. این فریمورک با ماشین مجازی اژور توسعه یافته و امکان تحلیل تنوع ریخت شناسی عنبیه و تعیین سطح قند خون را به - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - اپلیکیشن می دهد.  تعمیرات جارو برقی بوش در شهر سرپل ذهاب استان کردستانهرچند این روش کاملا غیرتهاجمی و حتی غیر تماسی است اما بسیار کارآمد است و نسبت - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - به دیگر روش های غیرتهاجمی ۳۰ درصد دقیق - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - تر عمل می کند. اپلیکیشن EasyGlucose برای - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - تشخیص سطح گلوکز اینترنت نیازی ندارد اما نتایج را به صورت روزانه در یک سرویس ابری ذخیره می کند تا کاربر برآورد دقیقی را از آنها در - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - اختیار داشته باشد.

Chiang در حال حاضر دانشجوی علوم کامپیوتر UCLA است و برای طراحی این اپ برنده جایزه ۱۰۰ هزار دلاری شده است. وی پیش - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - از درخواست برای کسب مجوز از صنایع غذا و داروی آمریکا به دنبال تایید کارایی پزشکی این روش از استنفورد است. احتمالا این اپ - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - پس از دریافت مجوزها با هزینه اشتراک ماهیانه ۲۰ دلار در اختیار کاربران قرار می گیرد که با توجه به نرخ کنونی ارز برای - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - متقاضیان ایرانی حتی درصورت امکان پرداخت هزینه، ارزان تمام نخواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone