🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر بابل استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر بابل استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فن موتور در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی فن باعث آسیب به موتور و داغ شدن زیاد ان می شود.
  2. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن جاروبرقی وجود دارد؟
    پاسخ: علت روشن نشدن جاروبرقی خرابی برد، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  3. سوال: آیا میتوان از جاروبرقی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: در حالت کلی موتور جاروبرقی با کردکرن زیاد و داغ شدن ممکن است اسیب ببیند.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی برای جاروبرقی خطرناک است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی جاروبرقی آسیب برساند.
  5. سوال: ترموستات جاوبرقی چیست؟
    پاسخ: این قطعه گر حرارت یا دمای موتور به یک اندازه مشخص رسید فرمان خاموش شدن جاروبرقی را می دهد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28422.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

معرفی اپلیکیشن Resilio Sync؛ انتقال پر سرعت فایل بین موبایل و کامپیوتر

اگر به دنبال اپلیکیشنی هستید که بتواند انتقال فایل از دو پلتفرم را به خوبی انجام دهد، احتمالا Resilio Sync انتخابی مناسب برای شما باشد. اپلیکیشن‌های زیادی برای انتقال فایل از موبایل به کامپیوتر یا ...

اگر به دنبال اپلیکیشنی هستید که بتواند انتقال فایل از دو پلتفرم را به خوبی انجام دهد، احتمالا Resilio Sync انتخابی مناسب برای شما باشد. اپلیکیشن‌های زیادی برای انتقال فایل از موبایل به کامپیوتر یا بالعکس وجود دارند که می‌توانید از هرکدام برای این کار استفاده کنید. اما موضوعی که از اهمیت زیادی برخوردار است، نحوه‌ی انتقال فایل و سرعت فرآیند یاد شده است.

در این مطلب قصد داریم یکی از نرم افزار‌های بسیار خوب این حوزه را معرفی کنیم. نرم افزار Resilio Sync همانطور که گفتیم می‌تواند انتخابی مناسب برای انتقال فایل بین دو پلتفرم مختلف باشد. - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر بابل استان مازندران - این - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر بابل استان مازندران - که می‌گوییم دو پلتفرم به این خاطر است که Resilio Sync از یک تکنولوژی خاص بهره می‌برد که به سادگی انتقال فایل بین هر نوع پلتفرمی را امکان پذیر می‌کند. با معرفی این اپلیکیشن با دیجیاتو همراه باشید.

تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر بابل استان مازندران

یکی از اصلی ترین - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر بابل استان مازندران - مزیت‌های Resilio Sync نسبت به اپلیکیشن‌های رقیب این است که این نرم افزار کاربردی از تکنولوژی انتقال فایل P2P یا Peer to - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر بابل استان مازندران - Peer بیت تورنت استفاده می‌کند. با برخورداری از این تکنولوژی Resilio تلاش می‌کند تا ساده ترین مسیر انتقال فایل بین دو پلتفرم را بیابد تا ارسال فایل‌ها با سرعت بالایی انجام پذیرد.

از تکنولوژی یاد شده عمدتا به منظور ارسال و اشتراک گذاری فایل‌های عظیم استفاده می‌شود. بنابراین Resilio می‌تواند گزینه‌ای مناسب - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر بابل استان مازندران - برای انتقال ویدیو‌ها با حجم بالا - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر بابل استان مازندران - یا فایل‌های سنگین باشد. این اپلیکیشن بر خلاف نرم افزار‌هایی مثل دراپ باکس یا One Drive به هیچ عنوان فایل‌های انتخابی را روی ابر ذخیره نمی‌کند.

در حقیقت Resilio Sync از - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر بابل استان مازندران - طریق اینترنت و حتی اتصال محلی قادر است فایل‌ها را با سرعتی بسیار بالا بین پلتفرم‌ها منتقل کند. این فرآیند به صورت مستقیم انجام می‌شود و نیازی به ذخیره سازی - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر بابل استان مازندران - ابری ندارد. این اپلیکیشن برای کامپیوتر‌های خانگی و تلفن‌های هوشمند در دسترس قرار دارد که برای این مطلب از نسخه‌های اندروید و ویندوز Resilio استفاده شده است.

تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر بابل استان مازندران

محیط این نرم افزار بسیار ساده است و از - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر بابل استان مازندران - همان ابتدا می‌توانید با آن ارتباط برقرار کنید. استفاده از ترکیب رنگی سفید، خاکستری و مشکی باعث می‌شود که - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر بابل استان مازندران - از محیط کاربری شیک و ساده‌ی آن لذت ببرید. بعد از ورود به نرم افزار باید برای هر پلتفرم یک اسم انتخاب کنید؛ اسم انتخاب شده هرگز قابل تغییر نیست و در واقع شناسه‌ای برای پلتفرم محسوب می‌شود.

نرم - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر بابل استان مازندران - افزار Resilio Sync با چند روش می‌تواند فرآیند انتقال فایل را انجام دهد. شما می‌توانید با ورود به بخش - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر بابل استان مازندران - تنظیمات مشخص کنید که می‌خواهید انتقال و همگام سازی پلتفرم‌ها از طریق چه اتصالی انجام شود؟ برای اتصال از طریق اینترنت - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر بابل استان مازندران - قادرید مشخص کنید که انتقال با استفاده از اینترنت سیم‌کارت هم بتواند انجام شود یا خیر.

روش دیگر برای انتقال فایل‌ها بین دو پلتفرم (که سرعت بیشتری هم خواهد داشت) انتقال فایل از طریق اتصال به یک سرویس دهنده است. این سرویس دهنده می‌تواند یک مودم یا یک گوشی باشد که اینترنت خود را در - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر بابل استان مازندران - اختیار پلتفرم‌ها قرار داده است. با این روش فرآیند انتقال با سرعت بیشتری انجام می‌شود و حجمی از اینترنت شما کاسته نخواهد شد.

تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر بابل استان مازندران

برای شروع ارسال فایل، باید با استفاده از - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر بابل استان مازندران - اپلیکیشن نصب شده در یک پلتفرم، فایل‌های مد نظر خود را اضافه کنید. در اپلیکیشن اندروید، شما این امکان را دارید تا یک فولدر خاص ایجاد کرده و سپس فایل‌های مختلف را به آن اضافه کنید. بعد از ارسال همه‌ی محتویات پوشه و خود پوشه با شاخه‌هایی که در آن ایجاد شده به پلتفرم مقصد - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر بابل استان مازندران - انتقال داده - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر بابل استان مازندران - خواهد شد.

بعد از اضافه کردن فایل‌ها یا فولدر‌ها به نرم افزار، می‌توانید از طریق همان اپلیکیشن لینک یا کد QR را - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر بابل استان مازندران - به دست بیاورید. حالا دو راه برای دانلود فایل‌های اضافه شده در پلتفرم مقصد دارید، یکی استفاده از لینک و دیگری اسکن کردن کد QR. با انجام - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر بابل استان مازندران - هرکدام از روش‌های ذکر شده، فایل به پلتفرم مقصد رفته و فرآیند انتقال فایل با سرعت بسیار قابل توجهی انجام خواهد پذیرفت. در این مطلب تلاش کردیم تا یک فایل PDF را به اپلیکیشن اندروید اضافه کنیم (تصویر بالا).

تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر بابل استان مازندران
در این بخش می‌توانید از بین گزینه‌های QR Code و لینک یک روش را برای انتقال فایل انتخاب کنید

بعد از اضافه شدن فایل‌ها، در بخش Shared Links اپلیکیشن می‌توان فایل‌های به اشتراک گذاشته شده را مشاهده کرد. از این بخش قادرید از بین لینک و QR کد یکی را انتخاب کنید. ما - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر بابل استان مازندران - برای انتقال فایل از گوشی به کامپیوتر از لینک استفاده کردیم.

تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر بابل استان مازندران

برای استفاده از لینک باید از طریق نرم افزار نصب شده در کامپیوتر به بخش Enter a Key or - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر بابل استان مازندران - link می‌رفتیم. پس از ورود به این بخش کافی بود تا لینک کپی شده را در محل مورد نظر درج کنیم. پس از درج و تایید، نرم - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر بابل استان مازندران - افزار فایل را پیدا می‌کرد. حالا کافی بود با - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر بابل استان مازندران - تایید انتقال از طریق گوشی، دانلود در کامپیوتر انجام شود. سرعت این انتقال بسیار بالا بود به حدی که کمتر از یک ثانیه انتقال انجام شد.

تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر بابل استان مازندران

به - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر بابل استان مازندران - طور کلی می‌توان گفت Resilio Sync نرم افزاری قدرتمند و قابل اطمینان در زمینه‌ی انتقال فایل‌ها بین پلتفرم‌های گوناگون است. این نرم افزار سرعت بسیار خوبی را ارائه می‌دهد، اکثر امکانات اصلی آن به صورت رایگان در اختیارتان قرار می‌گیرد و کار با آن بسیار ساده و آسان است. تنها کافیست نرم افزار Resilio را برای کامپیوتر دانلود کنید.

لازم به ذکر است که انتقال از کامپیوتر به گوشی هوشمند هم کاملا امکان پذیر است؛ اما - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر بابل استان مازندران - به صورت کلی انتقال فایل‌ها با استفاده از روش P2P عمدتا زمان‌هایی انجام می‌شود که فایل‌ها حجیم و سنگین هستند. به همین دلیل احتمالا انتقال فایل‌های بزرگ بین کامپیوتر‌هایی که از یک روتر اینترنت دریافت می‌کنند می‌تواند بسیار مفید واقع شود.

تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر بابل استان مازندران

Resilio Sync

سازنده: Resilio Inc قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید / iOS / ویندوز دسکتاپ حجم: 41 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone