🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر رویان استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر رویان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  2. سوال: لوله تلسکوپی جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: لوله فلزی که به خرطومی متصل میشود برای بهتر کار کردن جاروبرقی نیاز است.
  3. سوال: دلیل کارنکردن ولوم تنظیم جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی چرخ دنده های ولوم یا هرز شدن کلید تنظیم ممکن است از عواملی دیگر برای این مشکل باشد.
  4. سوال: علت روشن نشدن جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن جاروبرقی خرابی برد، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  5. سوال: وظیفه و کاربرد فیلتر جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: فیلتر وظیفه جذب گردوغبار هوا راربه عهدا دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28430.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

پایان برند «بامیلو»

بامیلو را دیگر باید در خاطره‌ها جستجو کرد نه در میان صفحات وب. از امروز (۲۱ اردیبهشت ۹۸) وب‌سایت بامیلو رسماً به کار خود پایان داده است و با مراجعه به آدرس بامیلو، وارد سایت ...

بامیلو را دیگر باید در خاطره‌ها جستجو کرد نه در میان صفحات وب. از امروز (۲۱ اردیبهشت ۹۸) وب‌سایت بامیلو رسماً به کار خود پایان داده است و با مراجعه به آدرس بامیلو، وارد سایت «اسنپ مارکت» خواهید شد. گروه اینترنت ایران (IIG) بدون هیچ توضیح یا انتشار بیانیه‌ای، با این کار - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر رویان استان مازندران - رسماً به - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر رویان استان مازندران - فعالیت بامیلو پایان داده است و به دنبال توسعه اسنپ مارکت - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر رویان استان مازندران - است.

۳۰ بهمن ۹۷ بود که زمزمه‌هایی مبنی بر تعدیل گسترده نیرو در دومین فروشگاه اینترنتی بزرگ ایران شنیده شد. در همان زمان چند کارمند بامیلو که نخواستند نام‌شان فاش شود به دیجیاتو - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر رویان استان مازندران - گفته بودند که رشد منفی - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر رویان استان مازندران - تعداد سفارش‌ها، علت اصلی تصمیم برای کوچک‌ کردن اندازه بامیلو بوده است.

در اولین روز اسفند، بامیلو رسماً با انتشار بیانیه‌ای، خبرهای غیررسمی را تایید کرد و گفت که اگرچه کوچک‌تر شده اما می‌خواهد مصمم‌تر در بازار کالاهای تندمصرف (FMCG) تمرکز - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر رویان استان مازندران - کند. اما از امروز وب‌سایت بامیلو به اسنپ - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر رویان استان مازندران - مارکت ری‌دایرکت می‌شود که دقیقاً در همین حوزه فعالیت دارد.

تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر رویان استان مازندران

اگرچه در آن زمان به شکل دقیق گفته نشد که چند نفر از نیروهای بامیلو تحت تاثیر این تصمیم قرار گرفتند اما شنیده می‌شد که بامیلو بیشتر از ۴۰۰ - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر رویان استان مازندران - کارمند داشته که بخش کوچکی از آنها باقی مانده یا به سایر تیم‌های فعال در ساختمان گروه اینترنت ایران منتقل شدند و سایرین، تعدیل شده‌اند.

حالا اما به نظر می‌رسد که گروه اینترنت ایران، با تصمیم جدیدش می‌خواهد تجربه ناموفقی به نام بامیلو را فراموش کند؛ هرچند تغییر نام استارت‌آپ‌های ریز و درشتی که این گروه در آنها سرمایه‌گذاری می‌کند، اتفاق نادری نیست. پیش از این نیز زود - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر رویان استان مازندران - فود به اسنپ فود، و پین‌تاپین به اسنپ تریپ تغییر نام داده بودند.

در میان اتفاقی که برای بامیلو افتاد به هیچ عنوان قابل پیش‌بینی نبود. همین فروشگاه اینترنتی در اوایل دی‌ماه ۹۷، در گزارشی از آمارهای حراجمعه خود اعلام کرده بود که در حراجمعه ۹۷، با رشد ۵۰۰۰ درصدی توانسته است فروشی دو برابر دیگر حراج‌های اینترنتی از جمله یلدای بزرگترین رقیب خود یعنی دیجی‌کالا را تجربه کند.

چند روز قبل از حراجمعه سال ۹۶، مدیرعامل بامیلو در گفتگویی - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر رویان استان مازندران - مفصل با دیجیاتو اعلام کرده بود که این فروشگاه اینترنتی، ۳۰ درصد از سهم بازار خرده فروشی آنلاین را - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر رویان استان مازندران - در کشور در اختیار دارد.

بامیلو را می‌توان اولین پلتفرم در ایران دانست که به شکل جدی و از اولین روز فعالیت خود، وارد یک بازی سخت به نام «مارکت پلیس» شده بود؛ در حالی که دیجی‌کالا در سال ۱۳۹۵ و تقریباً پس از ۱۰ سال از شروع فعالیتش، وارد این میدان شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone