🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر قروه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر قروه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن موتور جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور جاروبرقی میتوان به نوسانات برقی و مکش آب یا رطئوبت در جاروبرقی اشاره کرد.
  2. سوال: علت فیوز پراندن جاروبرقی چسیت؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  3. سوال: جاروبرقی کار نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: اینکه دستگاه کلا کار نکند ممکن است خرابی های مختلفی را نشان دهد که باید توسط تکنسین مورد بررسی قرار گیرد.
  4. سوال: برس یا پارویی چه نقشی در جاروبرقی دارد؟
    پاسخ: رویی جارو، قطعه‌ای است که مستقیما با زمین درگیر می‌باشد و عمیقا ذرات را می کشد.
  5. سوال: خروطمی جاروبرقی را چند وقت یکبار باید تمیز کرد؟
    پاسخ: خرطومی قسمتی است که زباله ها از ان به کیسه زباله منتقل می شوند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28420.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ ایرادات گلکسی فولد را برطرف کرد؛ عرضه مجدد از ماه آینده

پس از گزارش های مکرر خرابی گلکسی فولد توسط کاربران و جمع آوری این محصول از بازار توسط سامسونگ، شرکت کره ای بی وقفه روی مشکلات موجود کار کرده و حالا از پایان اصلاح گوشی ...

پس از گزارش های مکرر خرابی گلکسی فولد توسط کاربران و جمع آوری این محصول از بازار توسط سامسونگ، شرکت کره ای بی وقفه روی مشکلات - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر قروه استان کردستان - موجود کار کرده و حالا از پایان اصلاح گوشی - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر قروه استان کردستان - تاشوی خود خبر می دهد.

بر اساس گزارش سامسونگ، این شرکت توانسته هر - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر قروه استان کردستان - دو مشکل اصلی گلکسی فولد شامل نفوذ گرد و - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر قروه استان کردستان - غبار به - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر قروه استان کردستان - داخل لولا و زیر نمایشگر (که منجر به بروز آسیب های جدی - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر قروه استان کردستان - می شود) و همچنین موضوع - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر قروه استان کردستان - دور انداختن لایه محافظ پلاستیکی توسط کاربران (که منجر به شکستگی نمایشگر تلفن هوشمند می شد) شده است.

سامسونگ برای حل مشکل نفوذ گرد و غبار به داخل لولا، فاصله میان قطعات متحرک این - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر قروه استان کردستان - بخش را کاهش داده که احتمال عبور ذرات خارجی را کاهش می دهد. البته این اصلاح قادر نیست مشکلات موجود را به طور کامل رفع کند اما در مجموع می تواند آمار خرابی ها را کاهش دهد.

سامسونگ فاصله میان قطعات متحرک لولا را کاهش داده است

درباره پوشش پلاستیکی نیز حالا سامسونگ این روکش را اندکی بزرگتر تولید - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر قروه استان کردستان - کرده و حاشیه های آن را - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر قروه استان کردستان - در بدنه گوشی فرو برده است. بدین ترتیب کاربران در وهله اول اشتباهاً پوشش مذکور را جدا نخواهند کرد و از آنجایی که ظاهر آن با دستگاه یکپارچه شده، کمتر به فکر دور انداختن روکش نمایشگر خواهند افتاد.

تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر قروه استان کردستان

علاوه بر این، شرکت کره ای حالا داخل جعبه یک نوشته هشدار بزرگ نیز قرار داده که به کاربر می گوید در صورت جدا کردن پوشش پلاستیکی صفحه، آسیب های جبران ناپذیری به گوشی 1980 دلاری وی وارد خواهد شد.

لازم به ذکر است که سامسونگ مسلماً در نسخه بعدی تلفن هوشمند تاشوی خود مکانیزم متفاوتی برای لولا در نظر می گیرد؛ چرا که در حال حاضر اشکالات به وجود آمده برای گلکسی فولد به عنوان یک گوشی 2000 دلاری لوکس قابل قبول نیستند.

گفتنی است نسخه های ارتقا یافته گوشی تاشوی سامسونگ در حال گذراندن تست های مختلف توسط اپراتورهای کره ای هستند و از ماه آینده ابتدا در این کشور به دست مشتریان خواهد رسید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone