🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کندی در شهر فریدون کنار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کندی در شهر فریدون کنار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا داخل مایکروفر جرقه میزند؟
    پاسخ: دلیل جرقه زدن مایکروفر میتواند مربوط به استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی داخل دستگاه باشد. همچنین خرابی مگنترون، عایق میکا و یا از بین رفتن عایق بدنه یا سینی باعث جرقه زدن مایکروفر میگردد.
  2. سوال: نقش سنسور ترمیستور در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت است که نسبت به دما دارای حساسیت میباشد و نقش آن سنجش دمای کابین داخلی مایکروویو میباشد.
  3. سوال: آیا میتوان از مایکروفر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: بهتر است که مدت زمان طولانی ماکروفر را روشن نگه نداریم و بعد از هر بار استفاده طولانی مدت حداقل 5 دقیقه به دیتگاه زمان استراحت بدهیم تا به لیزر دستگاه آسیب نرسد.
  4. سوال: علت سوختن لامپ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: محکم بسته شدن درب دستگاه و یا چربی گرفتن دستگاه و نوسانات برقی میتواند باعث خرابی لامپ مایکروویو بشود.
  5. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36443.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

برنامه های سامسونگ برای تولید چیپست های قدرتمند ۳ نانومتری

کمپانی سامسونگ طی رویداد سالانه Foundry Forum آمریکا از نقشه راه خود برای دستیابی به فناوری تولید چیپست های ۷، ۵ و ۳ نانومتری تا سال ۲۰۲۲ خبر داده است. برنامه های این شرکت شامل دستیابی ...

کمپانی سامسونگ طی رویداد - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر فریدون کنار استان مازندران - سالانه Foundry Forum آمریکا از نقشه راه خود برای دستیابی به فناوری تولید - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر فریدون کنار استان مازندران - چیپست های ۷، ۵ و ۳ نانومتری تا سال ۲۰۲۲ خبر داده است.

برنامه های این شرکت شامل دستیابی به فناوری های هفت نانومتری LPP، پنج نانومتری LPE، چهار نانومتری LPE/LPP و سه نانومتری GAAE/GAAP است و در کنار آن توسعه ابزارهای متصل با توان محاسباتی بالا نیز در دستور کار قرار دارد.

7LPP نخستین فناوری ساخت نیمه هادی مبتنی بر لیتوگرافی EUV سامسونگ است که در سال جاری میلادی به تولید انبوه رسیده و با توسعه IPهای آن در اوایل ۲۰۱۹ از راه خواهد رسید. پس از آن نوبت به فناوری 5LPE می رسد که در کنار کاهش مصرف انرژی، امکان پیشرفت هرچه بیشتر را فراهم خواهد کرد.

به گفته سامسونگ فرایند فناوری FinFET در فرایند ۴ نانومتری نیز مورد استفاده قرار خواهد گرفت و به عنوان جدیدترین نسل این خانواده مهاجرت از چیپست های ۵ نانومتری را تسهیل کرده و سرعت بالاتر و کاهش مصرف انرژی را به ارمغان می آورد. تولید این دو سری در سال های ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ کلید خواهد خورد.تعمیرات مایکروفر کندی در شهر فریدون کنار استان مازندراناین کمپانی فرایند ۳ نانومتری با بهره گیری از GAA را نیز معرفی کرده که نسل بعدی معماری محسوب می شود. مهندسان کره ای برای غلبه بر محدودیت های کارایی و مقیاس فیزیکی معماری FinFET، - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر فریدون کنار استان مازندران - فناوری GAA - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر فریدون کنار استان مازندران - خود به نام MBCFET را معرفی کرده اند که به لطف کنترل گیت کارایی آنها تا حد زیادی بهبود پیدا خواهد کرد.

این شرکت راه حل های خود - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر فریدون کنار استان مازندران - برای بهینه سازی دیتاسنترهای بزرگ و کمک به رشد هرچه بیشتر هوش مصنوعی (AI) و قابلیت های یادگیری ماشینی را نیز معرفی کرده که در قالب یک پلتفرم کلی توان محاسباتی را به شکل چشمگیری بهبود خواهد بخشید.

رقابت میان کمپانی های تولید چیپ از قبیل کوالکام، مدیاتک و TSMC برای تولید چیپ های کوچکتر و در عین حال قدرتمندتر رو به افزایش است و اخیرا - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر فریدون کنار استان مازندران - منابع مطلع از تولید چیپست ۷ نانومتری A12 برای آیفون توسط TSMC خبر داده اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone