تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر نهاوند استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: درجه یخچال در زمستان و تابستان باید روی چند باشد؟
    پاسخ: درجه نرمال یخچال به صورت حد وسط تعیین شده روی 3+ و درجه نرمال فریزر 19- میباشد. و در فصول مختلف نیازی به تغییر درجات وجود ندارد.
  2. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  3. سوال: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی چه آسیبی به یخچال میزند؟
    پاسخ: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی باعث خارج شدن سرمای موجود در کابین یخچال شده و به تبع آن موتور یخچال باید برای مدت بیشتری کارکند تا سرمای از دست رفته را تامین نماید. باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رساندن به کمپرسور یخچال بشود.
  4. سوال: آیا گاز یخچال در صورت باز ماندن درب خارج میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در یک سیکل بسته درون لوله ها قرار داشته و باز ماندن درب یخچال ارتباطی به نشتی گاز یخچال ندارد.
  5. سوال: دلیل ایجاد برفک داخل فریزر چیست؟
    پاسخ: برفک زدن داخل فریزر ممکن است به علت باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خرابی لاستیک دور درب رخ دهد. همچنین بروز خرابی در قطعات دیفراست میتواند باعث ایجاد برفک در یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10077.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

نگاهی به بازی MIR4؛ کسب جایزه به صورت رمزارز و NFT

قلمرو تکنولوژی بلاکچین و توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) در حال گسترش و تغییر است و به نظر می‌رسد که حالا نوبت به بازی‌ها رسیده است. به همین بهانه به سراغ بازی MIR4 رفته‌ایم که برای ...

قلمرو تکنولوژی بلاکچین و توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) در حال گسترش و تغییر است و به نظر می‌رسد که حالا نوبت به بازی‌ها رسیده است. به همین بهانه به سراغ بازی MIR4 رفته‌ایم که برای جایزه دادن به بازیکنانش از رمزارز و NFT استفاده می‌کند.

بازی MIR4 یک عنوان نقش‌آفرینی است که ابتدا در نوامبر سال ۲۰۲۰ در کره‌ جنوبی منتشر شد و به سرعت به محبوبیت رسید به - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر نهاوند استان همدان - طوری که آمار بیشترین تعداد دانلود بازی سال را از آن خود کرد و حالا پس از یک سال، این بازی در ۱۷۰ کشور سراسر جهان و به ۱۲ زبان مختلف در دسترس بازیکنان قرار - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر نهاوند استان همدان - دارد.

تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر نهاوند استان همدان

رمزارزی که در بازی مورد استفاده قرار می‌گیرد، DRACO نام دارد و NFT هم به واسطه‌ی سیستم کاراکترهای بازی قابل استفاده است. در حقیقت باید DRACOهایی که جمع‌آوری می‌شوند را به - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر نهاوند استان همدان - آیتمی به نام DARKSTEEL تبدیل کنید و وقتی تعداد معینی آیتم جمع شد، می‌توان آن را وارد یک کیف پول دیجیتال کرده و سپس به ارز سنتی تبدیل کرد.

انجام دادن این کار و رسیدن به میزان مشخص شده نیاز به زمان دارد و بسیاری از بازیکنان پیش از رسیدن به تعداد معین بازی را رها می‌کنند. بسیاری از منتقدان بازی معتقدند که این بازی صرفا به دلیل انگیزه‌های مالی بازیکنان محبوب - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر نهاوند استان همدان - است و کیفیت کافی را ندارد.

تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر نهاوند استان همدان

بازی MIR4 فضایی متاثر از اسطوره‌های شرقی دارد و بازیکنان را به - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر نهاوند استان همدان - ماجراجویی در سرزمینی به نام اورینت دعوت می‌کند. بازیکنان از - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر نهاوند استان همدان - سراسر جهان می‌توانند در کلن‌های مختلف عضو شوند و در کنار هم این ماجراجویی را کامل کنند. درگیر شدن با دشمنان و هیولاها به تنهایی هیجان زیادی - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر نهاوند استان همدان - دارد اما بدون شک با همراهی افرادی که با شما در یک کلن هستند، کار راحت‌تر می‌شود.

گیم‌پلی - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر نهاوند استان همدان - بازی را می‌توان به بازی «گنشین ایمپکت» شباهت داد. بازیکنان در اصل در حال دنبال کردن یک روایت داستانی هستند و داستان اتفاقاتی را دنبال می‌کنند که باعث به وجود آمدن درگیری‌ها شده و در همین راه وارد یک ماجراجویی پرهیجان می‌شوند که باعث می‌شود در جنگ‌هایی خونین شرکت کنند.

تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر نهاوند استان همدان

در حین مبارزات شما می‌توانید آیتم‌های باقی‌مانده - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر نهاوند استان همدان - از افراد مرده را لوت کنید اما - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر نهاوند استان همدان - باید حواستان را جمع کنید که کاراکتر شما هم به این افراد نپیوندد زیرا مرزی وجود ندارد و حتی هم رزم‌هایتان می‌توانند برای داشتن چند آیتم بیشتر یا بهتر خونتان را بر زمین بریزند.

سیستم ارتقا و شخصی‌سازی کاراکترها دست بازیکنان را تا حد خوبی باز گذاشته و می‌توانید با توجه به هم گروهی‌هایتان ویژگی‌های کاراکترتان را تغییر دهید. با توجه به قانون لوت کردن در بازی بهتر است که علاوه بر داشتن ویژگی‌های مکمل کاراکترهای هم تیمی‌تان تا حد ممکن از بقیه قوی‌تر باشید.

در کل می‌توان گفت که گیم‌پلی بازی متوسط است و کیفیت طراحی بصری هم صرفا رضایت - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر نهاوند استان همدان - بخش است و با یک محصول فوق‌العاده روبرو نیستید اما پول می‌تواند بسیاری از معادلات را بر هم بزند و یک بازی متوسط را به عنوانی پرطرفدار تبدیل کند که همه برای تجربه کردنش کنجکاو هستند.

تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر نهاوند استان همدان

MIR4‏

سازنده: .Wemade Co., Ltd قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 215.3/148 مگابایت زبان:

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone