🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به اجاق گاز و فر آسیب بزند؟
    پاسخ: بله، اگر اجاق یا فر شما برقی باشد نوسانات برقی می تواند به قطعات الکترونیکی دستگاه شما اسیب وارد کند.
  2. سوال: سرشعله اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: قطعاتی از اجاق گاز با جنس عدمتا چدنی که در قسمت خروجی گاز روی صفحه اجاق گاز قرار می گیرند.
  3. سوال: علت قطع نشدن شعله در فر چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی همچون ترموکوپل،ولوم و شیر و ... می تواند باعث این مشکل شود.
  4. سوال: زمان سرویس کلی اجاق گاز و فر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: اجاق گاز و فر در صورت خرابی نیاز به سرویس دارند ولی بهتر است به صورت سالیانه برای حفظ ایمنی دستگاه سرویس دوره ای را انجام دهید.
  5. سوال: بوبین چیست و چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: بوبین به همراه ترموکوپل باعث ایمنی اجاق گاز و انتشار گاز می شوند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43987.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

درآمدهای HTC به لطف U11 رو به افزایش هستند

همانطور که می دانید موبایل HTC U11 اواخر اردیبهشت ماه امسال معرفی شد و توانست با ویژگی های خاص و طراحی زیبای خود، نظر بسیاری از منتقدین و مشتریان را به خود جلب نماید. البته جذابیت ...

همانطور که می دانید موبایل HTC U11 اواخر اردیبهشت ماه امسال معرفی شد و توانست با ویژگی های خاص و طراحی زیبای خود، نظر بسیاری از منتقدین و مشتریان را به خود جلب نماید. البته جذابیت های U11 محدود به بدنه حساس به فشار و طراحی صیقلی نبوده و این تلفن هوشمند از لحاظ کیفیت و کارایی نیز جزء بهترین - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - های بازار به شمار می رود.

حالا بر اساس گزارشات جدید، به نظر می رسد سرمایه گذاری شرکت تایوانی روی پرچمدار اخیر خود موفقیت آمیز بوده و آمارها حاکی از فروش خوب U11 و افزایش سود HTC در - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - یک ماه گذشته هستند.

فروش یک ماهه U11 از فروش یک ساله HTC 10 بیشتر بوده است

در مقام مقایسه، درآمد 225.2 میلیون دلاری کمپانی مذکور در ماه ژوئن سال 2017 رشدی 50 درصدی را نسبت به ماه میلادی قبل از آن نشان داده، و از درآمد - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - یک ماهه نخست فروش پرچمدار - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - قبلی HTC نیز رقم بیشتری محسوب می شود؛ در واقع بنا بر آمارهای موجود، میزان فروش U11 در اولین - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - ماه عرضه از کل فروش HTC 10 تا کنون بیشتر بوده است.

همچنین از انبارهای شرکت تایوانی خبر می رسد HTC در حال افزایش موجودی U11 بوده، که احتمالاً به خاطر آغاز تابستان و افزایش تقاضای فصلی مشتریان است. لازم به ذکر است کمپانی مورد بحث به گسترش بازار و عرضه محصول جدید خود در کشورهای بیشتری نیز می اندیشد که مطمئناً به افزایش درآمد شرکت کمک خواهد کرد.

در نهایت گفتنی است بر اساس شایعات موجود، احتمالاً - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - پرچمداران بعدی گوگل یعنی «Pixel 2» و « Pixel 2 XL» نیز توسط HTC تولید می شوند، و کمپانی تایوانی قصد دارد به زودی موبایل دیگری را - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - با ویژگی جدید Edge Sense (بدنه حساس به فشار) به بازار - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - معرفی کند.

- تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone