🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر هرسین استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر هرسین استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل سرما و یا گرمای غیرقابل کنترل در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: مشکل در سنسور تنظیم دما یا اورلود، فیوز حرارتی، خرابی قسمت های مرتبط با گاز مبرد و ... از جمله دلایل احتمالی این اتفاق است.
  2. سوال: علائم خرابی برد در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن کولرگازی، کاهش قدرت دستگاه ، عملکرد نادرست کمرسور و یا از کار افتادن آن می تواند از علائم مشکل در برد دستگاه باشد.
  3. سوال: چرا کولرگازی بود بد می دهد؟
    پاسخ: لوله ها و فیلتر های مختلف در کولرگازی بعد از تصفیه هوا مواد و ذرات نا مطبوع را جذب و دفع می کنند و عملکرد صحیح این قسمت ها قطعا در رفع این مشکل موثر است.
  4. سوال: فیلتر های کولرگازی چه نقشی دارند؟
    پاسخ: همه انواع سیستم های سرمایشی دارای فیلتر هایی می باشند که کارایی بسزایی در تهویه هوا خواهند داشت.
  5. سوال: نقش و وظیفه ترموستات در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کار قطع و وصل شدن برق به کمپرسور را انجام می دهد که دو نوع مکانیکی و الکترونیکی موجود می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26915.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

ژاپن فشار اپل بر تأمین کننده‌های قطعات را بررسی می‌کند

یک نهاد نظارتی ژاپنی در حال بررسی پرونده ای است که اپل را به سوءاستفاده از موقعیتش برای تحت فشار گذاشتن تامین کننده‌ها متهم می کند. «کمیسیون تجارت عادلانه ژاپن» (FTC) پس از پرس و ...

یک نهاد نظارتی ژاپنی در حال بررسی پرونده ای است که اپل را به سوءاستفاده از موقعیتش برای تحت فشار گذاشتن تامین کننده‌ها متهم می کند.

«کمیسیون تجارت عادلانه - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر هرسین استان کردستان - ژاپن» (FTC) پس از پرس و از جو از چندین تامین کننده ژاپنی اپل متوجه شده کمپانی کوپرتینویی در - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر هرسین استان کردستان - قراردادهای خود این شرکت - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر هرسین استان کردستان - ها را به افشای فناوری ها و پروسه تولید قطعات مجبور کرده است. زمانی که یکی از - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر هرسین استان کردستان - این شرکت ها به عدم - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر هرسین استان کردستان - رعایت قوانین مالکیت فکری - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر هرسین استان کردستان - اعتراض کرده با تهدید اپل مبنی بر قطع روابط - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر هرسین استان کردستان - تجاری بین دو شرکت مواجه شده است.

تحقیقات این کمیسیون ممکن است در نهایت اپل را به سوءاستفاده از قدرت - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر هرسین استان کردستان - و زیر پا گذاشتن قوانین ضد انحصار محکوم کند. FTC ژاپن - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر هرسین استان کردستان - سال گذشته هم تحقیقات مشابهی را برای بررسی فشارهای اپل بر پورتال گیم پلاس کلید زده بود.

تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر هرسین استان کردستان

اپل تا کنون واکنشی به تحقیقات نهاد مذکور - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر هرسین استان کردستان - نشان - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر هرسین استان کردستان - نداده اما این تنها یکی - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر هرسین استان کردستان - از پرونده هایی است که در ماه های اخیر احتمال تخطی - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر هرسین استان کردستان - از قوانین ضد انحصار توسط - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر هرسین استان کردستان - کوپرتینویی ها را مطرح می کند. اپل در - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر هرسین استان کردستان - کره جنوبی متهم شده که آیفون را با قیمتی غیرمنصفانه در اختیار اپراتورها قرار داده و آنها را به پرداخت هزینه های تبلیغات و تعمیر دستگاه ها وادار کرده است.

در اروپا هم اسپاتیفای  شرکت با تشکیل - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر هرسین استان کردستان - پرونده ای سیاست این شرکت برای دریافت ۳۰ درصد از درآمدهای خود را مالیاتی غیرمنصفانه عنوان کرده و خواستار اصلاح آن شده بود. هرچند اپل هم با تاکید بر در اختیار داشتن تنها ۲۵ درصد بازار موبایل اروپا و قرار نداشتن در جایگاه نخست سرویس های استریم موسیقی، ادعاهای مطرح شده در مورد مونوپولی و انحصار گرایی را زیر سوال برده است

در خود آمریکا هم کمسیون تجارت فدرال در حال بررسی تاثیر توافق اپل و آمازون بر فروشندگان مستقل است که می تواند ناقض قوانین ضد انحصار باشد.

 

تماشا کنید: این پرینتر سه بعدی با نور سازه ها را تولید می‌کند

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone