🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر صومعه سرا استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر صومعه سرا استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت قطع نشدن شعله در فر چیست؟
    پاسخ: از دلایل خاموش نشدن شعله فر می توان به خرابی ترموکوپل، ولوم ها، شیر گاز و ... اشاره کرد.
  2. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر می باشد.
  3. سوال: نقش ترموکوپل در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ترموکوپل حساسیت بالا به جریان گاز دارد در مواقعی که دستگاه شما نشت گاز داشته باشد وارد عمل شده و جریان گاز را قطع می کند.
  4. سوال: علت دود کردن شعله فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: شعله ها در هنگام بد سوختن ممکن است دود کنند که از عوامل آن میتوان به گرفتگی خروجی ها، وجود چربی و ذرات و ... اشاره کرد.
  5. سوال: چرا فر من به دمای تنظیم شده نمی رسد؟
    پاسخ: خرابی سنسور دما،بسته نشدن کامل در، نرسیدن گاز کافی و ... از جمله دلایل این مشکل هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31391.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

کاربران به سیستم عامل گوشی خود خیانت نمی‌کنند

پژوهش جدید موسسه‌ی تحقیقاتی اطلاعاتی مشتریان یا CIRP نشان می‌دهد که کاربران تلفن‌های هوشمند علاقه‌ای به تغییر سیستم عامل گوشی های خود نشان نداده و به آنها خیانت نمی کنند. این آمار نشان می‌دهد که سیستم ...

پژوهش جدید موسسه‌ی - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر صومعه سرا استان گیلان - تحقیقاتی اطلاعاتی مشتریان یا CIRP نشان می‌دهد که کاربران تلفن‌های هوشمند علاقه‌ای به تغییر سیستم عامل گوشی های خود نشان نداده و به آنها خیانت نمی کنند.

تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر صومعه سرا استان گیلان

این آمار نشان می‌دهد که سیستم عامل‌های اندروید گوگل و - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر صومعه سرا استان گیلان - iOS اپل رضایت کاربران را فراهم کرده و آنها کم کم به سیستم عامل موبایلشان عادت کرده‌اند. به همین دلیل است که نرخ وفاداری به این سیستم‌ عامل‌ها به - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر صومعه سرا استان گیلان - بیشترین - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر صومعه سرا استان گیلان - میزان خود و بالای ۹۰ درصد رسیده است.

بر اساس این آمار، ۹۲ کاربران گوشی‌های اندرویدی طی سه ماهه‌ی پایانی سال ۲۰۱۸ بار دیگری تلفن هوشمندی با سیستم عامل گوگل خریداری کرده اند. این در حالی است که نرخ وفاداری کاربران آیفون‌ها ۹۱ درصد بوده است.

تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر صومعه سرا استان گیلان

این در حالی است که این نرخ در مورد آیفون‌ها طی دو سال گذشته کمتر از وفاداری صاحبان موبایل‌های اندرویدی بود است.

Mike Levin یکی از بنیانگذاران CIRP در مورد دلایل این اتفاق می‌گوید:

« طی سال گذشته کاربران هر دو سیستم عامل موبایل بازهم سراغ همان سیستم عامل رفته‌اند و سعی کرده‌اند تلفن‌های هوشمندی مشابه مدل - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر صومعه سرا استان گیلان - قبلی خریداری کنند. - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر صومعه سرا استان گیلان - این مسئله بدین دلیل است که کاربران کم کم به ویژگی‌ها و قابلیت‌های سیستم عامل قبلی خود عادت کرده اند.»

به گفته‌ی این کارشناس، یاد گرفتن کار با سیستم عامل جدید زمان می‌برد و توسعه دهندگان هر دو سیستم عامل سعی کرده اند با حذف امضای طراحی خود، رضایت کاربران را - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر صومعه سرا استان گیلان - فراهم - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر صومعه سرا استان گیلان - کرده و دوباره آنها مجبور کنند به سیستم عامل گوشی خود خیانت نکنند.

تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر صومعه سرا استان گیلان

همچنین در این آمار ذکر شده که طی سه ماهه پایانی سال، ۶۲٪ گوشی‌های فعال شده در ایالات متحده‌، کاربران سیستم عامل اندروید بوده‌اند و تنها ۳۷ سراغ آیفون‌ها رفته‌اند.

این آمار کمی با تصورات کارشناسان در مورد ایالات متحده تفاوت دارد. البته باید در نظر داشت که موسسه یاد شده تحقیقات خود را با در نظر گرفتن جامعه‌ی آماری ۵۰۰ نفره، به سرانجام رسانده و ممکن است کمی با حقیقت تفاوت داشته باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone