🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر شهسوار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر شهسوار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه از جمع شدن آب در دیگ لباسشویی جلوگیری نموده و آب را تخلیه میکند.
  2. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تراز نبودن دستگاه،خرابی فنرها،خرابی بلبرینگ ها،شکستگی سه نظام از عوامل با صدا کارکردن دستگاه است.
  3. سوال: کارشناسی که برای تعمیر لباسشویی مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در لباسشویی رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  4. سوال: نحوه تمیز شدن لباسها در لباسشویی چگونه است؟
    پاسخ: سایش لباس ها به یک دیگر و غوطه ور شدن لباس ها در آب و چرخش لباس ها با مایع تمیز کننده، باعث تمیز شدن لباس ها میشود.
  5. سوال: علت خرابی بلبرینگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: بلبرینگ لباسشویی بر اثر جرم گرفتن دیگه، خرابی کاسه نمد و بار بیش از اندازه داخل لباسشویی باعث خرابی بلبرینگ میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30997.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

سرفیس پرو 6 در مقابل آیپد پرو؛ کدام یک مقاوم تر است؟ [تماشا کنید]

طراحی باریک و ظریف علاوه بر افزایش هزینه ها در فرآیند تولید، به قیمت از دست رفتن مقاومت نهایی دیوایس تمام می شود. اکثر محصولات رده بالای بازار مانند آیپد پرو و سرفیس پرو 6 ...

طراحی باریک و ظریف علاوه بر افزایش هزینه ها در فرآیند تولید، به قیمت از دست رفتن مقاومت نهایی دیوایس تمام می شود. اکثر محصولات رده بالای بازار مانند آیپد پرو و سرفیس پرو 6 هم که از شیشه شکننده و فلز خم شونده ساخته شده اند، از همین قاعده پیروی می کنند.

هفته پیش بود که زک نلسون از کانال یوتوبی «JerryRigEverything» مقاومت آیپد پرو 2018 را در تست های استاندارد خود سنجید و از عملکرد ناامیدکننده آن در مقابل فشار خبر داد. حالا این کانال سرفیس پرو 6 را هم به میدان آورده تا دوام محصول مایکروسافت را با رقیب کوپرتینویی مقایسه کند.

بدنه ضخیم تر سرفیس پرو 6 به افزایش مقاومت آن کمک می کند

البته اگر بخواهیم عادلانه قضاوت کنیم، سرفیس پرو 6 از ابتدا - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر شهسوار استان مازندران - مزایایی همچون ضخامت بیشتر (2 میلیمتر) و اندازه بزرگتر (12.3 اینچ در - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر شهسوار استان مازندران - مقابل 11 اینچ) را دارد - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر شهسوار استان مازندران - و مکانیزم - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر شهسوار استان مازندران - نگهدارنده آن هم به مقاومتش می افزاید. از طرف دیگر - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر شهسوار استان مازندران - محصول مایکروسافت بر خلاف آیپد پرو 2018، در کنج بدنه از ضعف ساختاری رنج نمی برد.

تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر شهسوار استان مازندران

با این اوصاف مقاومت بیشتر سرفیس - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر شهسوار استان مازندران - پرو 6 در مقابل تست فشار نلسون چندان جای تعجب ندارد. هرچند دیوایس خم شده و در بخش هایی، نمایشگر از قاب بیرون می زند. با این وجود می توان گفت محصول - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر شهسوار استان مازندران - مایکروسافت از تست مذکور جان سالم به در برده است.

اما مشکل اصلی سرفیس پرو جدید (که شاید از مقاومت کمتر آیپد پرو در مقابل فشار هم بدتر باشد) خش پذیری آسان آن است که در مقایسه با آیپد عملکرد ضعیف تری داشته و در مجموع نمی توان روی شیشه نمایشگر سرفیس پرو 6 حساب ویژه ای باز کرد.

در نهایت گفتنی - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر شهسوار استان مازندران - است تست های مختلف نلسون آن اندازه که برای گوشی ها کاربرد دارد، برای تبلت ها کاربردی نیست و احتمال اینکه - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر شهسوار استان مازندران - روی تبلتتان بنشینید و یا در جیب عقبتان خم شود بسیار کمتر از احتمال بروز همین اتفاق برای تلفن هوشمندتان خواهد بود. با این حال اگر روزی توانستید آیپد پرو 2018 یا سرفیس پرو 6 بخرید، حتماً به فکر یک کاور مناسب هم باشید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone