🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا اجاق گاز و فر من خاموش نمی شود؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی همچون ترموکوپل،ولوم و شیر و ... می تواند باعث این مشکل شود.
  2. سوال: هزینه تعمیر اجاق گاز من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شود و پس از آن هزینه تعمیر اجاق گاز و فر به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: فندک های اتوماتیک و غیر اتوماتیک چگونه عمل می کنند؟
    پاسخ: هر دو کاربرد های یکسان دارند ولی در حالت اتومات بدون نیازبه دکمه ای دیگر شما تنها با فشردن و تنظیم ولوم ها گاز جرقه ها روشن شده و عمل می کنند.
  4. سوال: لامپ فر گاز چیست؟
    پاسخ: لامپ داخل فر درون محفظه سبدی قرار دارد و نوعی لامپ ویژه است که در دمای بالا آسیبی نمی بیند.
  5. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: بله، تمام کارشناس های ما قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44992.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

معرفی 7 اپلیکیشن اندروید کاربردی به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان

رمضان، ماه میهمانی خدا همیشه جایگاه و احترام خاصی در میان مردم مسلمان کشورمان داشته و همواره زندگی افراد روزه دار و غیر روزه دار را از جنبه های گوناگونی تحت تأثیر قرار داده است. در ماه رمضان ساعات ...

رمضان، ماه میهمانی خدا همیشه جایگاه و احترام خاصی در میان مردم مسلمان کشورمان داشته و همواره زندگی افراد روزه دار و غیر روزه دار را از جنبه های گوناگونی تحت تأثیر قرار داده است. در ماه رمضان ساعات اداری از حالت نرمال خارج می شوند، عادات - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - غذایی مردم تغییر می کند، خیلی ها رژیم می گیرند و - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - بسیاری تلاش می کنند که در فضای معنوی این ماه مبارک بیشتر از گذشته به تقویت اعتقادات و ارتباط خود با خدا بپردازند.

به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، هفت اپلیکیشن اندرویدی را به شما معرفی کرده ایم که می توانند - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - طی - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - این سی روز روزه داری به کارتان بیایند. از شما دعوت می کنیم که تا پایان این - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - مطلب - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - با دیجیاتو همراه باشید.

1- برای این که وقت سحر خواب نمانید: سحرخیز

تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی

مگر می شود که بدون سحری خوردن روزه گرفت؟ باید حداکثر تلاش تان را بکنید که - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - هر طور شده ساعت چهار صبح از خواب برخیزید و سحری بخورید که تا قبل افطار از حال نروید! اما این بیدار شدن از خواب همیشه یک مشکل اساسی بوده و هست، و در سحرگاه ماه رمضان مشکل تر هم می - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - شود.

اپلیکیشن ساعت هشدار - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - سحرخیز همینجا به کارتان می آید؛ شما را به معنای واقعی برای بیدار شدن از خواب «اذیت» می کند - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - و زنگ گوشخراشش را تا جایی ادامه می دهد که خواسته اش - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - را برآورده کنید. خفه کردن صدای زنگ سحرخیز به سادگی فشردن یک دکمه نیست، باید کاملا از جایتان بلند - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - شده و کار مشخصی انجام بدهید: عکس گرفتن از یک QR Code - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - یا شیء، تکان دادن گوشی یا روشن کردن چراغ محرک هایی هستند که صدای زنگ سحرخیز را قطع می کنند.

اگرچه ایده این اپلیکیشن ایرانی اریجینال - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - نیست، اما از بین نمونه - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - های وطنی بهترین عملکرد را از خود به نمایش می گذارد و ضمنا برایتان اذان هم می گوید.

تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی

سحرخیز

سازنده: زمانگر قیمت: رایگان - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - (با پرداخت درون برنامه ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 9.7 مگابایت زبان:
2- برای آگاه بودن از وقت اذان: وصل

تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی

همیشه فرصت نمی شود که اوقات شرعی را از اخبار تلویزیون چک کنید. - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - اپلیکیشن ها ابزار به مراتب دم دستی تر و شاید دقیق تری برای این کار هستند، و از بین انواع و اقسام آن ها بد نیست که گوشه چشمی هم به اپلیکیشن وصل - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - داشته باشید.

وصل یک اپلیکیشن تقویم با درون مایه مذهبی است که طیف گسترده ای از امکانات را در خود جای داده: اعلام اوقات شرعی، ذکرشمار و سجده شمار، تلاوت اذان، قبله نما، ادعیه و مناجات و پخش زنده اماکن مذهبی قابلیت های این اپلیکیشن اندرویدی هستند؛ یک پکیج کامل برای ماه رمضان.

خوشبختانه کلیه امکانات اپلیکیشن وصل را می توانید به رایگان استفاده کنید.

تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی

وصل(قرآن‌صوتی،اذان‌گو،تقویم فارسی)

سازنده: شرکت ویرا صدر لیان قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 13 مگابایت زبان:
3- برای - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - این که حال و هوای موبایل تان را رمضانی - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - کنید: آویز رمضان (لایو والپیپر)

تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی

سلیقه شخصی است، ولی بعضی ها دوست دارند که حال و هوای موبایل شان را رمضانی کنند. اگر شما هم قصد انجام این کار را دارید، شاده ساده ترین راه جستجوی کلیدواژه والپیپر - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - رمضان در گوگل - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - باشد که هزاران نتیجه را پیش پایتان می گذارد.

اما اگر به دنبال - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - یک مورد «خاص» می گردید، والپیپر زنده آویز رمضان مطمئنا می تواند نظرتان را جلب کند. این والپیپر زنده طرح های زیبایی از ماه و اسم رمضان و لیله القدر را به شکل یک آویز متحرک به پس زمینه موبایل و تبلت تان می آورد. این آویزها با تکان دادن موبایل تکان می خورند و می توان - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - آن ها را از لحاظ رنگ و ابعاد و آیتم های دیگر شخصی سازی کرد.

البته - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - برای دانلود این اپلیکیشن باید 1000 تومان هزینه بپردازید که فکر می کنیم برای داشتن یک والپیپر خاص و منحصر به فرد، هزینه زیادی نباشد.

تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی

آویز رمضان(لایو والپیپر)

سازنده: رعنا.ر قیمت: 1000 تومان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 5.8 مگابایت زبان:
4- برای رسیدن به وزن - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - ایده آل در ماه رمضان: مانکن

تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی

ماه رمضان برای افراد چاق و دارای اضافه وزن فرصت بسیار خوبی است که به وزن ایده آل شان برسند. برای - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - کمک به این موضوع صدها اپلیکیشن ایرانی و خارجی مختلف را می توانید به کار بگیرید، اما شاید با هیچ کدام به اندازه اپلیکیشن فارسی مانکن نتوانید راحت باشید.

مانکن در اصل یک اپلیکیشن کالری شمار است که می تواند شما را برای دریافت کالری مورد نیاز برای رسیدن به تناسب اندام راهنمایی کند. یکی از بهترین قابلیت های این اپلیکیشن هدف گذاری است. مثلا می توانید برای اپ تعیین کنید که تا پایان رمضان باید 10 کیلوگرم از وزن تان را کاهش داده باشید.

مانکن بسته به هدفی که تعیین کرده اید، کالری مورد نیاز روزانه بدن شما را تعیین می کند که همگی بر اساس اصول علمی و با مشورت متخصصین تغذیه محاسبه شده اند. با استفاده از این قابلیت و دیگر امکانات اپ مثل محاسبه شاخص توده بدنی و نسبت کمر به باسن شاید بالاخره در ماه رمضان موفق شدید که به وزن ایده آل تان برسید.

تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی

مانکن

سازنده: Zinoo Co Ltd قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 6.4 مگابایت زبان:
5- برای این که افطاری های خوشمزه بپزید: ایزی پز

تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی

بعد از 16 ساعت روزه داری در این گرمای طاقت فرسا، باید برای افطار سنگ تمام بگذارید و غذایی بخورید که انرژی از دست رفته تان را به طور کامل برگرداند. ایزی پز فهرستی - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - از خوشمزه ترین غذاهای ایرانی و خارجی را در اختیارتان قرار می دهد.

تفاوت ایزی پز با سایر نمونه ها این است - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - که پخت هر غذا را به صورت مرحله به مرحله آموزش می دهد و نکته خوب این که تمام تصاویر توسط تیم سازنده تهیه شده اند؛ موضوعی که کمتر توسعه دهنده ایرانی برای آن وقت گذاشته و همین ارزش ایزی پز را بالا می برد.

نکته خوب دیگر در مورد این اپلیکیشن - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - امکان سفارش مواد اولیه برای تهیه غذاست، البته فعلا فقط برای شهر تهران. بنابراین می توانید بعد از انتخاب هر - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - غذا، مواد اولیه را هم به راحتی از ایزی پز سفارش بدهید که برای خرید آن ها در این گرما نیازی به خروج از خانه نداشته باشید.

تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی

ایزی پز

سازنده: ایزی پز قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 5.7 مگابایت زبان:
6- برای انس با کلام خدا: ختم آنلاین قرآن کریم

تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی

ختم قرآن یکی از سنت های همیشگی مسلمانان بوده و اپلیکیشن ختم آنلاین قرآن آمده که به انجام این سنت خوب در ماه مبارک رمضان کمک کند. اگر فرصت نمی کنید که قرآن را کامل بخوانید، با شرکت در برنامه های ختم قرآن می توانید به یک جمع بپیوندید و هر روز قرائت چند آیه کوتاه از کتاب خدا را بر عهده بگیرید.

این اپلیکیشن یک تالار گفتگو - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - هم دارد که در آن کاربران بابت ختم قرآن، هماهنگی های لازم را با یکدیگر انجام می دهند و هر کس قرائت بخشی از کتاب را بر - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - عهده می گیرد. خوشبختانه اپلیکیشن ختم آنلاین قرآن علاوه بر نمایش ترجمه فارسی، پخش صوتی آیات را هم در میان قابلیت هایش دارد تا فرصت تفکر در مورد آن ها و حفظ کردن شان را هم داشته باشید.

تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی

شبکه مجازی ختم آنلاین قرآن کریم

سازنده: علی دخیل زاده قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 6 مگابایت زبان:
7- برای ذکر و دعا و مناجات: منتخب مفاتیح

تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی

رمضان ماهی است که مردم بیش از سایر ماه ها به - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - فکر راز و نیاز و مناجات با پروردگارشان می افتند و به - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - خواندن ادعیه و اقامه نمازهای مخصوص این ماه روی می آورند. اپلیکیشن منتخب مفاتیح (قلم هوشمند همراه) مجموعه کاملی از ادعیه ماه رمضان و دعاهای شب قدر و عید فطر و ... را در خود گردآوری کرده است.

نکته بسیار خوب در مورد اپلیکیشن این است که با لمس هر کلمه می توانید تلاوت صوتی آن را بشنوید و معنی هر کدام را به فارسی بدانید. البته پیش از دانلود باید بدانید که بسیاری از امکانات اپلیکیشن (برای جلوگیری از حجیم شدن آن) نیازمند دانلود از اینترنت هستند. بنابراین بهتر است که بلافاصله بعد از نصب اپ، تمام چیزهایی که لازم دارید را دانلود کنید که دیگر برای استفاده آفلاین مشکلی نداشته باشید.

تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی

منتخب مفاتیح (قلم هوشمند همراه)

سازنده: صباپ قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 11.1 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone