تعمیرات یخچال پروفایل در شهر اردبیل استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: جمع شدن آب کف جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: دلیل جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عموما گرفتگی لوله درین میباشد که به دلیل ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میگردد و یخ زدگی قسمت کف اواپراتور باعث لبریز شدن آب ناشی از دیفراست اواپراتور به زیر کشو ها میشود. در مواردی نیز ممکن است سوختن المنت یا سنسور دیفراست باعث بروز این مشکل در یخچال شود.
  2. سوال: علت خنک نکردن فریزر چیست؟
    پاسخ: علت خنک نبودن فریزر به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی موتور یخچال ، گاز ، فن و قطعات دیفراست اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  3. سوال: آیا باید بعد از عقب یا جلو کشیدن یخچال ، دستگاه را چند ساعت از برق بکشیم؟
    پاسخ: خیر، در صورت عقب یا جلو کشیدن یخچال و کج نکردن دستگاه نیازی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  4. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  5. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13091.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

توییتر ایجاد چت روم صوتی در Spaces را برای همه کاربران ممکن می‌کند

توییتر تصمیم گرفته تا اواسط اردیبهشت‌ماه دسترسی به قابلیت چت روم صوتی «Spaces» را در اختیار کلیه کاربران خود قرار دهد. به علاوه این شبکه اجتماعی امکان نمایش تصاویر با اندازه کامل و آپلود تصاویر با ...

توییتر تصمیم - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر اردبیل استان اردبیل - گرفته تا اواسط اردیبهشت‌ماه دسترسی به قابلیت - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر اردبیل استان اردبیل - چت روم صوتی «Spaces» را در اختیار کلیه کاربران خود قرار دهد. به علاوه این شبکه اجتماعی امکان نمایش تصاویر با اندازه کامل و آپلود تصاویر با کیفیت 4K را نیز در اختیار مخاطبان خود قرار می‌دهد.

توییتر مدت‌هاست روی توسعه چت روم صوتی Spaces کار می‌کند. ازحدود دو ماه قبل کاربران iOS چنین قابلیتی را در اختیار داشتند. اواسط اسفندماه نیز توییتر از انتشار نسخه - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر اردبیل استان اردبیل - بتا برای کاربران اندرویدی خبر داد که البته همه کاربران اندرویدی نیز به چنین قابلیتی دسترسی نداشتند و این امکان تنها برای گروه‌های خاص و خانم‌ها در نظر گرفته شده بود. اکنون به نظر می‌رسد این شبکه اجتماعی قصد دارد ظرف دو ماه آینده امکان استفاده از چت روم صوتی Spaces را در اختیار همه کاربران سیستم عامل اندروید و iOSقرار دهد.

تعمیرات یخچال پروفایل در شهر اردبیل استان اردبیل

کاربران در فضای چت روم صوتی می‌توانند با یکدیگر صحبت کرده و به مکالمات اتاق‌های گفتگو نیز گوش بدهند. طی چند - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر اردبیل استان اردبیل - ماه گذشته توییتر توجه ویژه‌ای به فضای چت روم صوتی نشان داده است. سال گذشته نیز امکان ضبط و ارسال پیام‌های صوتی به مدت ۱۴۰ ثانیه را به صورت محدود در دسترس برخی کاربران خود قرار داد.

علاوه بر این توییتر امکان نمایش تصاویر با اندازه کامل را برای کاربران اندرویدی و iOS فراهم می‌کند. این شبکه اجتماعی قبلا پس از - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر اردبیل استان اردبیل - بارگزاری تصویر بخش خاصی از آنرا به دلخواه کات می‌کرد. در - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر اردبیل استان اردبیل - حال حاضر امکان پیش نمایش تصاویر با اندازه کامل به صورت آزمایشی برای برخی کاربران اندرویدی و iOS آغاز - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر اردبیل استان اردبیل - شده است.

تعمیرات یخچال پروفایل در شهر اردبیل استان اردبیل

همچنین این شرکت اعلام کرد که در حال آزمایش ویژگی دیگری - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر اردبیل استان اردبیل - است که به کاربران این امکان را می‌دهد تصاویر با کیفیت 4K را از طریق دستگاه‌های iOS یا اندرویدی آپلود کنند. برای این منظور در قسمت Data usage در تنظیمات، گزینه‌ای برای فعال کردن آپلود تصاویر با کیفیت اضافه شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر شادرو نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
سلام و عرض ادب خوب هستید؟ تعمیرچی منطقه روستای کلخوران اردبیل اعزام کارشناس داره
پاسخ: بله در روستای کلخوران شهر اردبیل خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone