🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر جویبار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر جویبار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علل سوختن موتور جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور جاروبرقی میتواند مربوط به نوسانات برقی جاروبرقی باشد.
  2. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  4. سوال: استاتور جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: ستاتور، قسمت ساکن موتور می‌باشد و قظعه ای از موتور است.
  5. سوال: زمان سرویس کلی جاروبرقی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: جاروبرقی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31249.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

گوگل تیم تولید کننده‌ی ربات‌های دو پا را منحل کرد

به نظر می‌رسد گوگل همچنان به عقب نشینی در زمینه‌ی تولید ربات خود می‌دهد و در یکی از آخرین اقداماتش در این زمینه، تیم ژاپنی «شافت» یا «Schaft» که در سال ۲۰۱۳ توسط آلفابت خریداری ...

به نظر می‌رسد گوگل همچنان به عقب نشینی در زمینه‌ی تولید ربات - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر جویبار استان مازندران - خود می‌دهد و در یکی از آخرین اقداماتش در این زمینه، تیم ژاپنی «شافت» یا «Schaft» که در سال ۲۰۱۳ توسط آلفابت خریداری شده بود را منحل کرد.

تیم شافت به خاطر طراحی و تولید ربات‌های دوپا معروف است. این شرکت اعضای اصلی‌اش عموما فارغ التحصیلان دانشکده‌ی رباتیک دانشگاه توکیو هستند که مهندسین در آن به تولید - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر جویبار استان مازندران - ربات‌هایی می‌پرداختند که نوع حرکتی‌شان شبیه به انسان بود. این شرکت - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر جویبار استان مازندران - کم کم سیستم‌های پیچیده‌تری طراحی و تولید نمود.

در سال ۲۰۱۳، این تیم در مسابقات DARPA شرکت که توانایی‌های - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر جویبار استان مازندران - ربات‌های مختلف را در مقابله - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر جویبار استان مازندران - با - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر جویبار استان مازندران - فجایع طبیعی می‌سنجید. اعضای تیم شافت بر - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر جویبار استان مازندران - این عقیده بودند که رباتشان ده برابر قوی‌تر از دیگر رقبای این مسابقه بود.

شافت یکی از هشت شرکت رباتیک است که آلفابت در سال ۲۰۱۳ آن‌ها را خریداری کرد. - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر جویبار استان مازندران - این شرکت به - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر جویبار استان مازندران - خاطر فعالیت‌هایش در - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر جویبار استان مازندران - فضای مجازی و انتشار ویدیو‌هایی از ربات‌های خود در یوتوب شهرت قابل توجهی داشت.

تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر جویبار استان مازندران

این خرید‌ها توسط «اندی روبین» رئیس وقت اندروید رهبری می‌شد که در سال - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر جویبار استان مازندران - ۲۰۱۴ گوگل را ترک کرد. بعد از این اتفاق، رهبری بخش رباتیک شرکت دچار خلاء شد. این شرکت که پیش‌بینی کرده بود محصولاتش را قبل از ۲۰۲۰ عرضه خواهد کرد، متوجه شد که تکنولوژی مورد نیازشان به زمان بیشتری نیاز دارد تا بتوانند - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر جویبار استان مازندران - محصولاتشان را وارد فاز تجاری کنند.

بنابراین سال ۲۰۱۷ بود که گوگل اعلام کرد قصد دارد بوستون داینمیکس و شافت را به SoftBank بفروشد. فروش بوستون داینمیکس همان زمان به انجام رسید اما به خاطر بروز برخی مشکلات فروش شافت، با تاخیر مواجه شد.

سخنگوی گوگل با اعلام وجود مشکلاتی در زمینه‌ی فروش شافت اعلام کرد که بعد از بررسی‌های انجام شده، شرکت آمریکایی به این نتیجه رسید که شافت را منحل کند. البته همچنین اعلام شد که گوگل در تلاش است تا اعضای - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر جویبار استان مازندران - شافت بتوانند در بخش‌های دیگری از شرکت آلفابت یا خارج از آن مشغول به کار - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر جویبار استان مازندران - شوند.

به نظر می‌رسد تلاش‌های شرکت شافت با اهداف تجاری گوگل در تضاد بود. البته شاید گوگل خیلی زود امید خود در زمینه‌ی کسب توفیق در بخش رباتیک را از دست داد. شرکت بوستون دیانمیکز در سال جاری اعلام کرده بود که می‌خواهد محصول تجاری خود را در سال ۲۰۱۹ - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر جویبار استان مازندران - به فروش بگذارد.

مدیرعامل این شرکت «مارک رایبرت» گفت که هدف این کمپانی این است که - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر جویبار استان مازندران - ربات‌های تولید شده کاملا قابل انعطاف باشند تا - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر جویبار استان مازندران - تبدیل به یک پلتفرم برای دیگر شرکت‌ها شود تا آن‌ها بتوانند ربات‌های خود - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر جویبار استان مازندران - را بر مبنای آن پلتفرم طراحی و تولید کنند. به عبارت دیگر رایبرت اعلام کرده که می‌خواهد اندروید دنیای رباتیک باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone