🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر سبزوار استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر سبزوار استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  2. سوال: دلایل کشش زیاد جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: در این موارد بهتر است جاروبرقی را خاموش کند زیرا این اتفاق فشار زیادی را برای موتور ایجاد می کند و باعث سوختن یا خراب شدن آن می شود.
  3. سوال: بابت تعمیر جاروبرقی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  4. سوال: چرا وسط کار جاروبرقی من خاموش شد؟
    پاسخ: خرابی قطعات، خرابی موتور، برد، سیم برق و... باعث متوقف شدن کار جاروبرقی میگردد.
  5. سوال: علت خرابی دیگ جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و ضربه خوردن یا وجود رطوبت در جاروبرقی میتواند عامل خرابی باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31245.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ از گلکسی Note 9 و A9 در ایران رونمایی کرد

سامسونگ عصر دیروز (۲۸ آبان) موبایل‌های موبایل‌های گلکسی Note 9 و گلکسی A9 را در مدرن‌ترین فروشگاهش در ایران رونمایی کرد و به نظر می‌رسد اکنون در حال آماده‌سازی برای حضور موبایل‌های جدید در بازار ایران پس از ...

سامسونگ عصر دیروز (۲۸ آبان) موبایل‌های موبایل‌های گلکسی Note 9 و گلکسی - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر سبزوار استان خراسان - A9 را در مدرن‌ترین فروشگاهش در ایران رونمایی کرد و به نظر می‌رسد اکنون - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر سبزوار استان خراسان - در حال آماده‌سازی برای حضور موبایل‌های جدید در بازار ایران پس از تاخیری چند ماهه است.

تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر سبزوار استان خراسان

«علیرضا توسلی»، مدیر ارشد بخش موبایل سامسونگ در ایران به فعالیت ۲۹ ساله این برند کره‌ای در - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر سبزوار استان خراسان - ایران اشاره - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر سبزوار استان خراسان - کرد و گفت: « این به معنای آن است که بازار ایران برای سامسونگ مهم و راهبردی - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر سبزوار استان خراسان - است. در این ۲۹ سال روزهای خوبی داشته ایم اما در ماه‌های اخیر روزهای سخت را تجربه می‌کنیم اما همیشه کنار هم بوده‌ایم. همیشه تلاش کرده‎ایم تا جایی که شده محصولات و خدمات‎مان را در کمترین فاصله با بازارهای جهانی و حتی در مواردی - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر سبزوار استان خراسان - همزمان با بقیه کشورها در ایران عرضه کنیم.»

توسلی برای اولین بار در این مراسم خبر داد که سامسونگ مشغول بومی سازی موبایل‌ها، فراتر از زبان فارسی است و تیم تحقیق و توسعه مشغول بومی‌سازی - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر سبزوار استان خراسان - برخی از ویژگی‌های دستیار دیجیتالی - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر سبزوار استان خراسان - این شرکت موسوم به «بیکسبی» هستند:

تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر سبزوار استان خراسان

«از دو سال قبل مرکز تحقیق و توسعه سامسونگ را در ایران راه‌اندازی کردیم تا علاوه بر انتقال - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر سبزوار استان خراسان - تکنولوژی به کشور، زیر ساخت‌های لازم را برای اجرای پروژه‌های آینده داشته باشیم. موضوع اصلی فعالیتهای ما در مرکز تحقیق و توسعه، بومیسازی برخی از قابلیتهای دستیار بیکسی برای زبان فارسی و کشور ایران است

مدیر ارشد بخش موبایل سامسونگ در ایران، به تکنولوژی VoLTE یا انتقال صدا بر بستر LTE نیز اشاره کرد و گفت سامسونگ به این فناوری که نسل بعدی از تماس‌های صوتی است توجه زیادی دارد و از سال ۹۵، همکاری‌هایی را با اپراتورهای موبایل آغاز کرده است: «در آینده‌ای بسیار نزدیک کاربران تعدادی از گوشی‎های سامسونگ می‌توانند از مزایای مهم این نوع تماس روی اپراتورهای عرضه کننده بهره‎مند شوند.»

تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر سبزوار استان خراسان

«بام سوک هانگ»، مدیر سامسونگ الکترونیکس در ایران نیز از حضور این برند کره‌ای در کنار ایرانی‌ها در روزهای سخت گفت: «متعهد هستیم که حتی - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر سبزوار استان خراسان - در روزهای سخت در کنار هواداران خودمان بمانیم. برای اثبات این تعهد، امروز و در همین جمع ما پیشرفته‎ترین فروشگاه سامسونگ در خاورمیانه را افتتاح می‎کنیم.»

تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر سبزوار استان خراسان

فروشگاه مدرن - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر سبزوار استان خراسان - سامسونگ که - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر سبزوار استان خراسان - همین مراسم نیز در آن برگزار شد، - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر سبزوار استان خراسان - در بلوار اندرزگوی تهران واقع شده و سومین نمونه از فروشگاه‌های مدرن این برند کره‌ای در جهان، و اولین نمونه در خاورمیانه است. «روزیاتو» پیش از افتتاح فروشگاه مدرن سامسونگ، گردشی در آن داشته و گزارشی - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر سبزوار استان خراسان - ویدیویی از فروشگاه تهیه کرده است که پیشنهاد می‌کنیم آن را تماشا کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone