🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی دوو در شهر تربت حیدریه استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی دوو در شهر تربت حیدریه استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت فیوز پراندن جاروبرقی چسیت؟
    پاسخ: اتصالی درسیم برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  2. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: علت کار نکردن دکمه های جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی برد،سیم برق، کلید ها و... داخل جاروبرقی میتواند باعث کارنکردن آن شود.
  4. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر جاروبرقی را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  5. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی جاروبرقی میشود؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند باعث خرابی برد جاروبرقی بشود و باید از محافظ برق استفاده کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31248.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

اپل پنسل 2 در مقابل نسل اول؛ تغییرات در چیست؟

اپل در کنار دو مدل آیپد پرو جدید با نمایشگرهای 11 و 12.9 اینچی از نسل دوم اپل پنسل هم رونمایی کرد که البته تنها با جدیدترین تبلت های این شرکت کار می کند. اما ...

اپل در کنار دو مدل آیپد پرو جدید با نمایشگرهای 11 و 12.9 اینچی از نسل دوم اپل پنسل هم رونمایی کرد که البته تنها - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر تربت حیدریه استان خراسان - با جدیدترین تبلت های این شرکت کار می کند. اما تفاوت های قلم جدید با نسل اول چیست؟

وبسایت MacRumors با نگاهی به این دو مقایسه های متعددی را انجام داده تا بهبودهایی که اپل شامل حال نسل دوم کرده را در کنار نسل اول بررسی کند.

اپل پنسل 2 در مقایسه با مدل قبلی صیقلی تر و کوچک تر است و البته ابعاد کوچکتر آن به دلیل حذف - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر تربت حیدریه استان خراسان - درگاه لایتنینگ در نسل اول ممکن شده است. در قلم قبلی همین درگاه این سوال را به - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر تربت حیدریه استان خراسان - وجود آورد که آیا کوپرتینویی ها نمی توانستند طراحی بهتری برای آن در نظر بگیرند؟ دلیل انتقادها به طراحی - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر تربت حیدریه استان خراسان - این - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر تربت حیدریه استان خراسان - بود که برای شارژ قلم باید آن را به درگاه لایتنینگ آیپد وصل می کردید که علاوه بر - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر تربت حیدریه استان خراسان - اینکه ظاهر خوشایندی نداشت، احتمال صدمه دیدن تبلت و یا قلم هم ممکن بود.

خوشبختانه اپل پنسل 2 از اتصال لایتنینگ رها شده و حالا به - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر تربت حیدریه استان خراسان - صورت بیسیم و با اتصال به آیپد پرو جدید شارژ می شود. بدون درگاه لایتنینگ - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر تربت حیدریه استان خراسان - در اپل پنسل 2، در دست گرفتن آن برای مدت طولانی راحت تر است و سبک تر احساس می شود. علاوه بر این به دلیل اینکه بر خلاف نسل قبلی فاقد درپوش فلزی درگاه است یک دست تر به نظر می رسد.

در حالی که نسل اول به صورت گِرد طراحی شده بود و امکان لغزیدن از روی میز بسیار بالا بود، نسل دوم بخشی تخت دارد که - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر تربت حیدریه استان خراسان - امکان اتصال راحت تر آن به آیپد پرو را هم فراهم می - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر تربت حیدریه استان خراسان - کند و در عین حال احتمال لغزیدن از روی سطوح کاهش می یابد.

در کنار تمامی این تغییرات طراحی، اپل پنسل 2 از ژست های حرکتی پشتیبانی می کند. - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر تربت حیدریه استان خراسان - با دو بار ضربه زدن می توانید بین ابزارها در اپلیکیشن هایی که از این قابلیت پشتیبانی می کنند، جابجا شوید. این قابلیت بسیار کاربردی است چرا که به عنوان - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر تربت حیدریه استان خراسان - نمونه می توان به سرعت بین حالت قلم یا پاک کن جابجا شد.

اما متأسفانه اپل برای قلم جدید مبلغی 130 دلاری را طلب می کند، در حالی که قلم نسل اول 100 دلار قیمت داشت. قلم نسل قبل با آیپدهای جدید هم کار نمی کند و تنها با آیپد پرو جدید سازگار است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر آساره نوشته شده درتاریخ 1402/03/04
سلام حالتون خوبه؟ قاسم آباد تربت حیدریه طرح تعویض جارو برقی دوو قدیمی به جدید دارید
پاسخ: بله در قاسم آباد شهر تربت حیدریه خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone