🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر جوانرود استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر جوانرود استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا ولوم تنظیم هوا و مکش کار نمی کند؟
    پاسخ: ولوم یا کلیدی برای تنظیم هوا و فشار جاروبرقی وجود دارد که با خرابی برد آن یا نرسیدن برق به آن کار نمی کند.
  2. سوال: فیلتر جاروبرقی چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: جذب گرد و غبار و وجوگیری از ورود آن به قمست موتور به عهده فیلتر هوا است.
  3. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: وظیفه برس یا پارویی جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: برای فرش های سخت و سوح پر از ذرات باید از این برس ها استفاده شود.
  5. سوال: وضیفه و کاربرد ترموستات چه می باشد؟
    پاسخ: ترموستات برای تنظیم دمای موتو و دستگاه جاروبرقی می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31253.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

ای دیتا SU630 معرفی شد؛ اولین SSD با چیپ 4 لایه 3 بعدی

ای دیتا از حافظه SSD اقتصادی SU630 برای کامپیوترهای خانگی رونمایی کرده که اولین محصولی است که بر اساس چیپ های 3D QLC NAND (حافظه های NAND چهار لایه سه بعدی) تولید شده است. SU630 در ...

ای دیتا از حافظه SSD اقتصادی SU630 برای کامپیوترهای خانگی رونمایی کرده که اولین محصولی است که بر اساس چیپ های 3D QLC NAND (حافظه های - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر جوانرود استان کردستان - NAND چهار لایه - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر جوانرود استان کردستان - سه بعدی) تولید شده است.

SU630 در ظرفیت های 240، 480 و 960 گیگابایتی روانه بازار می - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر جوانرود استان کردستان - شود و از نوع 2.5 اینچی است. بنا بر گفته ای دیتا محصول جدید سرعت خواندن متوالی تا 520 مگابایت در ثانیه ای را ارائه می - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر جوانرود استان کردستان - دهد و این میزان برای نوشتن 450 مگابایت است.

تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر جوانرود استان کردستان

به طور معمول حافظه های SSD با ظرفیت پایین تر در یک مدل، سرعت پایین تری را ارائه می دهند اما - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر جوانرود استان کردستان - در مورد ای دیتا SU630 این گونه نیست و تمامی مدل ها سرعت یکسانی دارند. تعداد عملیات ورودی/خروجی در هر ثانیه (IOPS) برای مدل های 480 و 960 گیگابایتی 40 هزار و 65 هزار برای خواندن و نوشتن اعلام شده است.

اما در بحث پایداری، SU630 در مدل 240 گیگابایتی تضمین تا 50 ترا بایت برای نوشتن (TBW) را می دهد و این میزان برای مدل های 480 و 960 گیگابایتی برابر 100 و 200 ترابایت است. برای این که درکی از این میزان داشته باشید باید اشاره کرد که - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر جوانرود استان کردستان - مدل - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر جوانرود استان کردستان - های اقتصادی سری XPG SX6000 از همین شرکت در ظرفیت های مشابه بین 150 تا 600 ترابایت - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر جوانرود استان کردستان - نوشتن را تضمین می کنند.

تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر جوانرود استان کردستان

ای - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر جوانرود استان کردستان - دیتا علاوه بر این که اولینی - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر جوانرود استان کردستان - است که از چیپ های 4 لایه 3 بعدی - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر جوانرود استان کردستان - بهره برده است، از - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر جوانرود استان کردستان - مدت ها قبل هم نشان داده بود هراسی از تجارب جدید - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر جوانرود استان کردستان - ندارد؛ چرا که چندین سال پیش اولین تولید کننده مستقلی بود که SSD های مبتنی بر حافظه های NAND از نوع 3 بعدی را عرضه کرد.

SSD ای دیتا SU630 با قیمت های 50، 80 و 140 دلار برای مدل های 240، 480 و - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر جوانرود استان کردستان - 960 گیگابایتی روانه بازار می شود البته قیمت پایین موجب شده بر خلاف بسیاری از محصولات دیگر ADATA تنها شاهد گارانتی 2 ساله باشیم. این در حالی است که برخی از حافظه های SSD با گارانتی های 3 یا حتی 5 ساله روانه بازار می - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر جوانرود استان کردستان - شوند. - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر جوانرود استان کردستان - علاوه بر این در هنگام خرید SU630 نباید نرخ پایین تضمین نوشتن روی آن (در مقایسه با - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر جوانرود استان کردستان - بسیاری از SSD های - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر جوانرود استان کردستان - دیگر) را فراموش کنید. در ادامه می توانید سایر مشخصات ای - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر جوانرود استان کردستان - دیتا SU630 را مشاهده نمایید.

تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر جوانرود استان کردستان

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone