🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر مینودشت استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر مینودشت استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا وسط کار جاروبرقی من خاموش شد؟
    پاسخ: در صورتی که جاروبرقی دچار خرابی قطعاتی همچون الکتریکی، موتور، گیر کردن حجم زیاد ذرات در لوله ها و... شود دستگاه خاموش میشود.
  2. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب مراجعه کنید؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  4. سوال: نقش موتور در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: ایجاد مکش و کارکردن جاروبرقی به موتور وابسته است.
  5. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31238.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

تولید آگهی تلویزیونی لکسوس توسط هوش مصنوعی [تماشا کنید]

کمپانی لکسوس با بهره‌گیری از هوش مصنوعی سوپرکامپیوتر واتسون IBM ویدیویی تبلیغاتی را برای محصولاتش تهیه کرده که از نظر عاطفی بیننده را تحت تاثیر قرار می دهد. این آگهی تلویزیونی به مناسبت عرضه مدل جدید ...

کمپانی لکسوس با بهره‌گیری از هوش مصنوعی سوپرکامپیوتر واتسون IBM ویدیویی تبلیغاتی را برای محصولاتش تهیه کرده که از نظر عاطفی بیننده را تحت تاثیر قرار می دهد.

این آگهی تلویزیونی به مناسبت عرضه مدل جدید لکسوس ES در اروپا تهیه شده و کارگردانی آن نیز برعهده «کوین مک دونالد»، از برندگان جایزه اسکار قرار داشته است. در این ویدیو شاهد تست تصادف این ماشین و چشمان نگران فردی هستیم که آن را دنبال می کند.

سیستم هوش مصنوعی واتسون بر اساس لیست بلندبالایی از تبلیغات ویدیویی خلاقانه آموزش دیده که برنده جوایز متعددی شده اند. علاوه بر این واکنش عاطفی بینندگان - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر مینودشت استان گلستان - به این تبلیغات نیز به الگوریتم وارد شده است. تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر مینودشت استان گلستانبرای طراحی این آگهی تلویزیونی کوتاه تعداد بسیار زیادی از تبلیغات ویدیویی برندهای لاکچری - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر مینودشت استان گلستان - و خودرو در ۱۵ سال گذشته به الگوریتم تزریق شده است. هوش مصنوعی پس از تجزیه و تحلیل این آگهی‌ها اشیاء، مکان ها و اقدامات مشترک در آنها را مشخص کرده - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر مینودشت استان گلستان - و بر - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر مینودشت استان گلستان - اساس آن - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر مینودشت استان گلستان - سناریویی را ارائه کرده است.

اطلاعات مربوط به واکنش - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر مینودشت استان گلستان - های عاطفی بینندگان نیز بر اساس داده های MindX از دانشگاه «نیوساوت ولز» استرالیا استخراج شده است. این - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر مینودشت استان گلستان - اپلیکیشن پس از مشاهده واکنش بیننده ها به یک ویدیو، سرنخ های عاطفی آنها را جمع آوری می کند.

مک دونالد که کاملا تحت تاثیر این تجربه جدید قرار گرفته معتقد است علی رغم رویکرد بسیار ساده هوش مصنوعی در نگارش داستان، نتیجه آن هم عواطف انسانی را تحت تاثیر قرار می دهد و هم شاخصه‌ای غیر انسانی به آگهی تلویزیونی داده است.

پیشرفت های چشمگیر در - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر مینودشت استان گلستان - هوش مصنوعی باعث شده شاهد پرده برداری سازمان های مختلف از قابلیت های این فناوری باشیم که از این میان می توان به گویندگی اخبار، بازیابی ۵ میلیون عکس تاریخی نیویورک تایمز و تولید اثر انگشت های جعلی - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر مینودشت استان گلستان - اشاره کرد.

 

تماشا کنید: این هوش مصنوعی عجیب مانند یک - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر مینودشت استان گلستان - انسان صحبت می‌کند

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone