🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر سرخرود استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر سرخرود استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خاموش و روشن شدن خود به خود تلویزیون چیست؟
    پاسخ: این مشکل یکی از ایرادات رایج در اغلب تلویزیون ها به شمار می آید که باید با بررسی قسمت ها وقطعات مختلف علت آن را پیدا کنیم.
  2. سوال: مشکل در پورت های تلویزون چه مشکلاتی را به وجود می آورد؟
    پاسخ: انواع مختلفی از پورت ها usb و غیره در تلویزیون ها به کار برده می شود که هر کدام وظایف مختلفی از جمله انتقال صدا، صدا و تصویر، خواندن فلش و هارد دیسک و ... دارند.
  3. سوال: نقش برد تغذیه در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: برد تغذیه منبع ولتاژ تلویزیون می باشد که ولتاژ اصلی را به ولتاژ مستیقیم یا دی سی تبدیل می کند.
  4. سوال: چگونه تلویزیون من به کانال های اینترنتی و نمایش خانگی متصل می شود؟
    پاسخ: مشکلات در اینترنت و یا مشکل در اکانت های نمایش خانگی می تواند از اتصال شما به این بخش ها جلوگیری کند.
  5. سوال: علت روشن نشدن تلویزون من چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن تلویزیون به عوامل متعددی بستگی دارد که از عوامل خارجی آن می تون به خرابی کابل، عدم انتقال برق، مشکل در پورت ورودی و .... اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31240.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

مدیر بخش موبایل سامسونگ در ایران: بیکسبی در آینده از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند

مدیر ارشد بخش موبایل سامسونگ در ایران، در مراسم معرفی گلکسی Note 9 و A9 گفت که این برند توجه ویژه‌ای به بومی کردن خدمات بر اساس زبان و سلیقه کاربران در سال‌های اخیر داشته ...

مدیر - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر سرخرود استان مازندران - ارشد بخش موبایل - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر سرخرود استان مازندران - سامسونگ در ایران، در مراسم معرفی گلکسی Note 9 و A9 گفت که این برند توجه ویژه‌ای به بومی - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر سرخرود استان مازندران - کردن خدمات بر اساس - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر سرخرود استان مازندران - زبان و سلیقه کاربران در سال‌های اخیر داشته و به همین دلیل از دو سال قبل مرکز تحقیق و توسعه‌ای در ایران راه‌اندازی شده است. یکی از اصلی‌ترین ماموریت‌های این مرکز، اضافه کردن زبان فارسی به دستیار دیجیتالی سامسونگ موسوم به بیکسبی است.

«علیرضا - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر سرخرود استان مازندران - توسلی»، مدیر ارشد بخش موبایل سامسونگ ایران در گفتگو با دیجیاتو خبر می‌دهد که مرکز - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر سرخرود استان مازندران - تحقیق و توسعه سامسونگ در ایران، به عنوان یک بازوی فنی برای تیم موبایل ایران، فعالیت‌های زیرساختی و بنیادی انجام می‌دهد. توسلی اشاره می‌کند که این مرکز در حال انجام اقدامات مختلفی است اما در حال حاضر تمرکز اصلی بر فارسی‌سازی بیکسبی در دو فاز قرار گرفته است. او در همین رابطه به دیجیاتو می‌گوید:

«مهم‌ترین پروژه‌ای که آن را جلو می‌بریم بیکسبی فارسی است. برای فاز اول، در حال آماده سازی بیکسبی جهت ارائه برخی قابلیت‌های بومی‌ برای بازار ایران هستیم. برای مثال یک تاکسی اینترنتی خارجی در صفحه بیکسبی هوم نمایش داده می‌شود که در ایران کاربردی ندارد. سعی کردیم از بازیگران بومی که در این حوزه فعالیت دارند استفاده کنیم و اکنون در حال مذاکره هستیم. بیکسبی همچنین - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر سرخرود استان مازندران - قابلیت‌هایی از یوتوب، نت‌فلیکس و سرویس‌های مسیریابی دارد اما با توجه به محدودیت‌هایی - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر سرخرود استان مازندران - که در کشور داریم، - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر سرخرود استان مازندران - نسخه‌های بومی را جایگزین آنها می‌کنیم.»

تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر سرخرود استان مازندران

اما فاز دوم و اصلی، مربوط به - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر سرخرود استان مازندران - فارسی صحبت کردن - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر سرخرود استان مازندران - با دستیار دیجیتالی سامسونگ است. مدیر ارشد بخش موبایل سامسونگ ایران در همین رابطه به دیجیاتو گفت:

«فاز دوم که مفصل‌تر است و بیشتر زمان می‌برد، فارسی کردن دستورات متداول بیکسبی است که تاکنون برای زبان‌های انگلیسی و کره‌ای عرضه شده. سامسونگ امروز در حال آماده‌سازی این دستیار هوشمند برای برخی زبان‌های اروپایی است - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر سرخرود استان مازندران - و باتوجه به اهمیتی که بازار ایران دارد، کشور ما هم در این مسیر قرار گرفته. به این شکل کاربر می‌تواند - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر سرخرود استان مازندران - با پیام صوتی، - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر سرخرود استان مازندران - دستوالعمل‌هایی را به موبایلش منتقل کند. من فکر می‌کنم این اتفاق خوبی است که با توجه به حضور سامسونگ در ایران، چنین کاری انجام می‌شود. بعید می‌دانم در خصوص برندهای دیگر، چنین کاری در بیرون از ایران انجام شود.»

توسلی - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر سرخرود استان مازندران - همچنین خبر داد که تاسیس بخش تحقیق و توسعه سامسونگ در ایران، پیشنهادی از سوی  وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات بوده است. - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر سرخرود استان مازندران - توسلی در همین رابطه به دیجیاتو - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر سرخرود استان مازندران - می‌گوید: «این در واقع درخواستی بود که از سوی وزیر وقت ارتباطات [محمود واعظی] از سامسونگ به عنوان یکی از بازیگران بزرگ تکنولوژی در ایران صورت گرفت تا انتقال فناوری به داخل کشور داشته باشد. ما هم این خواسته را اجابت کردیم و در ۲ سال گذشته سعی شده تا در کنار معرفی محصولات، خدمات خاصی که نیاز به یک تنظیمات بومی یا - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر سرخرود استان مازندران - تغییر زبان کاربری دارد را در این واحد جلو ببریم.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone