🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر خوی استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر خوی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از شوینده های معمولی اختلالی در عملکرد ظرفشویی ایجاد می کند؟
    پاسخ: بله قطعا در کیفیت شستشو شما تاثیر بسزایی خواهد داشت.
  2. سوال: چرا ماشین ظرفشویی من ظروف را خشک نمی کند؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل عدم تخلیه کامل آب که به دلیل خرابی پمپ و ترموستات به وجود می آید این مشکل رخ دهد.
  3. سوال: چرا فقط برخی از ظروف تمیز می شوند؟
    پاسخ: اولین و شاید مهمترین علت آن نحوه صحیح چیدمان ظروف باشد که باعث می شود بعضی از ظروف بهتر شسته شوند . بهتر است بشقاب ها در طبقه پایین لیوان ها در کناره ها و ظروف کوچکتر در قفسه وسط قرار داده شوند.
  4. سوال: چه میزان از مواد شوینده را داخل ظرفشویی بریزیم؟
    پاسخ: بسته به نوع و مدل دستگاه و میزان ظروف شما متفاوت می باشد که بهتر است طبق مقدار پیشنهاد شده در کاتالوگ دستگاه خودعمل کنید.
  5. سوال: پمپ تخلیه در ظرفشویی چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: پمپ تخلیه قطعه ای ضروری در دستگاه شما به شمار می آید که آب اضافی و نهایی را خارج می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30020.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

حمله سایبری به نیم میلیارد مشتری غول هتل‌داری دنیا [به‌روزرسانی]

هکرها با نفوذ به دیتابیس شبکه هتل‌های زنجیره‌ای «ماریوت» فرصت دسترسی به اطلاعات شخصی صدها میلیون‌ مشتری را پیدا کرده اند که از سال ۲۰۱۴ میلادی سابقه اقامت در این هتل ها داشته اند. این کمپانی با ...

هکرها - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر خوی استان آذربایجان غربی - با نفوذ به دیتابیس شبکه هتل‌های زنجیره‌ای «ماریوت» فرصت دسترسی به اطلاعات شخصی صدها میلیون‌ مشتری را پیدا کرده اند که - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر خوی استان آذربایجان غربی - از سال ۲۰۱۴ میلادی سابقه اقامت در این هتل ها داشته اند.

تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر خوی استان آذربایجان غربی

این کمپانی با انتشار خبر این سرقت سایبری اعلام نمود که آنها در ابتدا متوجه شدند که کاربر بدون اجازه موفق شده به دیتابیس سیستم رزرو - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر خوی استان آذربایجان غربی - کمپانی استاروود (شرکت زیر مجموعه‌ی ماریوت) نفوذ کند.

پس از این اتفاق مشخص شده که از سال ۲۰۱۴ میلادی تا به حال، مسیر دسترسی غیر مجاز به شبکه‌های استاروود ایجاد شده و هکر‌ها از آن تاریخ قادر بودند اطلاعات شخصی ۵۰۰ میلیون مهمان‌ هتل‌های برند شرایتون و ماریوت را به - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر خوی استان آذربایجان غربی - سرقت ببرند.

تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر خوی استان آذربایجان غربی

گزارش شده که طی این نفوذ، اسامی، آدرس ایمیل، شماره تلفن، آدرس پستی، شماره پاسپورت، تاریخ تولد، جنسیت، زمان ورود و خروج یا اطلاعات پروفایل شخصی تقریباً ۳۲۷ میلیون مهمان این هتل‌های زنجیره‌ای دزدیده شده است. ضمن اینکه اطلاعات کارت اعتباری و حساب‌های بانکی بسیاری از این افراد نیز توسط هکر‌ها دزدیده شده است.

رییس و مدیرعامل هتل مرییات Arne Sorenson با انتشار بیانیه‌ای عنوان کرد:

«ما به شدت از حادثه‌ی به وجود آمده ناراحت هستیم و فکر می‌کنیم نتوانسته‌ایم امنیتی که مهمان‌ هایمان لیاقتش دارند را فراهم آوریم. ما تمام تلاشمان را می‌کنیم که از مشتریانمان محافظت کنیم و از - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر خوی استان آذربایجان غربی - اتفاق به وجود آمده درس بگیریم تا به جلو حرکت کنیم.»

گزارش شده که ارزش سهام این شرکت ناگهان از میزان قیمت ۱۱۵ دلاری خود به شدت پایین آمده و ۶ درصد کاهش پیدا کرده است.

تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر خوی استان آذربایجان غربی

سخنگوی این هتل‌ها Jeff Flaherty خاطر نشان کرده که تحقیقات برای نفوذ صورت گرفته در دست اقدام بوده و آنها در ابتدا باید لیست دقیقی از هتل ها بدست آورند تا بتوانند منشا آن را پیدا کنند. با این وجود او باور دارد که هتل‌های زنجیره‌‌ای ماریوت از این حادثه، در بلند مدت آنچنان ضرر نخواهند کرد و این اتفاق تنها اثری کوتاه مدت بر اعتبار این هتل ‌ها خواهد گذاشت.

[تاریخ انتشار خبر اصلی: ۱۱ آذر]

 

به‌روزرسانی: بر اساس گزارش رویترز سه منبع مدعی شده اند که بازرسان پرونده سرنخ هایی از دست داشتن گروه‌های جاسوسی وابسته به چین در این حمله سایبری پیدا کرده اند. ظاهرا انگیزه های پشت پرده این عملیات صرفا جمع آوری اطلاعات بوده و به مسائل مالی ارتباطی ندارد.

منابع مذکور تاکید کرده اند که چینی‌ها مظنون درجه اول هستند اما احتمال دست داشتن گروه های دیگر نیز وجود دارد چرا که آنها هم به ابزارهای مشابهی دسترسی دارند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone