🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر بندرترکمن استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر بندرترکمن استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا ظروف من بعد از شستشو داری خط و خش می شوند؟
    پاسخ: پدر ها و مایعات شوینده ظرفویی دارای ذرات زبر مخصوص ساییدن چربی ها هستند و اگر با شستشو اولیه این چربی ها را بزداییم ممکن است ذرات زبر شوینده ها ظروف ما را خش دار کنند.
  2. سوال: چرا آب درون ظرفشویی باقی می ماند؟
    پاسخ: مسدود شدن راه خروجی آب ، مشکل در پمپ تخلیه ، مسدود شدن فیلتر های ظرفشوییی و... از عوامل این اتفاق هستند.
  3. سوال: علت تمیز نشستن ظرف ها در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: برای شستشو خوب در درجه اول نیاز به استفاده از شوینده های متناسب می باشد.
  4. سوال: هزینه این تعمیرات را چگونه می توانم پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما می توانید هزینه تعمیرات را از هر طریق ممکن اعم از پرداخت با اینرتنت بانک ها و یا به صورت نقدی تصویه کنید.
  5. سوال: اگر دستگاه من مجدد خراب شود چه میزان هزینه باید پرداخت کنم ؟
    پاسخ: اگر خرابی دستگاه شما مربوط به همان تعمیراتی باشد که قبلا انجام شده تعمیرات مجدد آن شامل هیچ هزینه ای نخواهد بود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30012.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

فاز جدید رجیستری ؛ ارائه شناسه کالا برای تبلت و ساعت هوشمند اجباری شد

فاز جدید رجیستری آغاز شد. براساس ابلاغیه گمرک، از این پس در گمرک و قبل از ترخیص کالا، شناسه کالا مورد بررسی قرار می‌گیرد. به این ترتیب برای واردات و ترخیص بارکد اسکنر با قابلیت ...

فاز جدید رجیستری آغاز شد. براساس ابلاغیه گمرک، از این پس در گمرک و قبل از ترخیص کالا، شناسه کالا مورد بررسی قرار می‌گیرد. به این ترتیب برای واردات و ترخیص بارکد اسکنر با قابلیت نصب سیم کارت، ساعت هوشمند، مبدل تلفن سیار به ثابت و تبلت - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر بندرترکمن استان گلستان - با قابلیت نصب سیم - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر بندرترکمن استان گلستان - کارت باید شناسه کالا ارائه شود.

 

تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر بندرترکمن استان گلستان

بنابراین از این پس در فاز جدید رجیستری کلیه فرآیندهای تجاری اعم از ثبت سفارش، ترخیص، انبارش و حمل برای این تجهیزات، تنها با شناسه کالا امکان‌پذیر خواهد بود. واردکنندگان - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر بندرترکمن استان گلستان - این تجهیزات در زمان ترخیص ملزم به اظهار شناسه رهگیری (IMEI) به گمرک ایران و سازمان جامع تجارت هستند.

گفتنی‌ست که طرح - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر بندرترکمن استان گلستان - رجیستری اهداف مختلفی را دنبال - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر بندرترکمن استان گلستان - می‌کند. یکی از آنها حفظ سلامت کاربران موبایل در ایران است؛ «حمیدرضا دهقانی نیا»، مدیر کل فناوری اطلاعات و ارتباطات ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در این مورد گفته بود که برخی از مدل‌ها میان موبایل‌های قاچاق، برای سلامت کاربران خطرناک هستند؛ موبایل‌هایی که به گفته او پس از انجام آزمایشاتی روی آنها مشخص شده که «نرخ جذب ویژه» (SAR) بسیار بالاتری از حد استاندارد دارند.

در نتیجه یکی از فواید طرح رجیستری، این بود که موبایل‌ها پیش از حضور در بازار کشور، تست می‌شدند. اینجا البته بیشتر اشاره به موبایل‌های بی‌نام‌ونشانی یا «طرح اصلی» بود که پیشتر با حجم بسیار بیشتری در بازار کشور در دسترس بودند.

ارائه خدمات به کاربران موضوع دیگری بود که طرح رجیستری - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر بندرترکمن استان گلستان - به دنبال تحقق - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر بندرترکمن استان گلستان - آن بود. به این ترتیب خریداران ایرانی موبایل که در سال‌های اخیر تلفن‌های همراه بدون گارانتی را به راحتی می‌خریدند، در ماه‌های پس از اجرای طرح رجیستری - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر بندرترکمن استان گلستان - توانستند خدمات بهتری را از شرکت‌های گارانتی کننده محصولات و واردکنندگان دریافت کنند، چون به جز موبایل‌های مسافرتی که در ابتدا حجم کمی داشتند، بقیه محصولات از سوی شرکت‌های شناخته شده وارد و گارانتی می‌شدند. خدمت دیگری که رجیستری داشت، انتقال مالکیت موبایل‌های دست‌دوم بود که باعث می‌شود یک موبایل سرقتی نتواند از شبکه‌ اپراتورهای موبایل سرویسی دریافت کند.

تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر بندرترکمن استان گلستان

در مورد سرمایه گذاری کلان شرکت‌ها - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر بندرترکمن استان گلستان - در ایران که از دیگر اهداف این طرح است مدیر کل فناوری اطلاعات و ارتباطات ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفته بود که ۱۲ شرکت در ایران مجوز - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر بندرترکمن استان گلستان - تولید موبایل را دریافت کرده‌اند. او از سوی دیگر اشاره کرده بود - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر بندرترکمن استان گلستان - که این طرح جدا از رونق دادن به محصولات داخلی، می‌تواند تبدیل به بستری مناسب جهت سرمایه گذاری کلان شرکت‌های مشهور این حوزه در ایران شود.

توجه - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر بندرترکمن استان گلستان - به کسب درآمد برای کشور نیز نکته بسیار مهمی‌ست. اواسط اردیبهشت ۹۷ و چند هفته بعد از - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر بندرترکمن استان گلستان - تکمیل طرح رجیستری، وزیر ارتباطات آماری در خصوص درآمد کشور از این طرح ارائه داد و گفت با نرخ ۴ هزار تومانی، طرح رجیستری سالانه پتانسیل ایجاد درآمد - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر بندرترکمن استان گلستان - ۱۲۰۰ میلیارد تومانی برای کشور را به همراه دارد. او همچنین به درآمد - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر بندرترکمن استان گلستان - ۲۰۰ میلیارد تومانی - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر بندرترکمن استان گلستان - از زمان آغاز طرح اشاره کرده بود.

این درحالی‌ست که واردات رسمی موبایل با سهم ۱۰ درصدی‌اش، در تمام این سال‌ها برای دولت سود چندانی به همراه نداشت و آنطور که ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارزش گزارش داد، در سال ۹۵ ارزش موبایل‌های وارد شده به ایران ۶۲۵ میلیون دلار بوده است؛ رقمی که دولت از آن درآمدی نداشته است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone