🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر خمینی شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر خمینی شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت طولانی شدن زمان شستشو ظروف چیست؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل تکمیل نشدن قسمت های مختف شستشو ، پایان شستشو به طول بیانجامد که علت آن باید توسط تکنسین های متخصص مشخص و رفع شود.
  2. سوال: در صورت تکرار خرابی ظرفشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  3. سوال: چه زمانی نیاز به تعویض لاستیک دور درب ظرفشویی می باشد؟
    پاسخ: بله ؛ در صورت عدم تعویض طولانی مدت پوسیدگی و خرابی آن را به دنبال درد که سبب نشت آب از اطراف در می شود.
  4. سوال: چه زمانی برای سرویس دستگاه خود اقدام کنیم؟
    پاسخ: بله ؛ حتی اگر ظرفشویی شما بدون هیچ ایراد و مشکلی کار می کند باز هم عقل حکم می کند برای پیشگیری از ایجاد مشکلات بزرگتر دستگاه را یه صورت دوره ای توسط تکنسین های مجرب سرویس کنیم.
  5. سوال: آیا تعمیرکار به هنگام مراجعه قطعات و لوازم مورد نیاز را خواهد داشت؟
    پاسخ: بله قطعات و لوازم احتمالی که مورد استفاده دستگاه شما قرار گیرد را همراه خود خواهند داشت که در صورت نیاز تعویض یا تعمیر لازم را انجام دهند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30022.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

بیش از 400 هزار روتر در دنیا به بدافزار استخراج ارز مجازی آلوده شده اند

بر اساس گزارشات جدید، بیش از 415 هزار روتر در سراسر دنیا به نوعی بدافزار آلوده شده اند که با استفاده از منابع و توان پردازشی کامپیوتر قربانی، به استخراج ارز مجازی می پردازد. حملات ...

بر اساس گزارشات جدید، بیش از - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر خمینی شهر استان اصفهان - 415 هزار روتر در سراسر دنیا به نوعی بدافزار آلوده شده اند که با استفاده از منابع و توان پردازشی کامپیوتر - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر خمینی شهر استان اصفهان - قربانی، به استخراج ارز مجازی می پردازد.

حملات مورد بحث که نخستین بار - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر خمینی شهر استان اصفهان - مرداد ماه امسال با 200 هزار روتر آلوده شناسایی شد، حالا نفوذ خود را بیش از دو برابر گسترش داده است. البته تنها روترهای شرکت میکروتیک (MicroTik) قربانی حمله هکرها هستند و هنوز گزارشی مبنی بر آلودگی روترها از دیگر برندها به دست نیامده است.

در ایران بیش از 16 هزار روتر میکروتیک آسیب - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر خمینی شهر استان اصفهان - پذیر وجود دارد

لازم به ذکر است که اولین قربانی های ارزکاوی از طریق روترهای میکروتیک، برزیلی ها بودند که پس از مدتی بدافزار مورد استفاده در سایر - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر خمینی شهر استان اصفهان - نقاط جهان مانند آمریکای شمالی، آفریقا، اروپا و خاورمیانه نیز گسترش یافت. در ایران هم به گزارش مرکز ماهر، - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر خمینی شهر استان اصفهان - تا تاریخ - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر خمینی شهر استان اصفهان - 14 مرداد 97 بیش از 16 هزار روتر میکروتیک در مقابل حمله هکرها برای استخراج ارز مجازی آسیب پذیر بوده اند که این مرکز، راهکارهای مورد نیاز برای جلوگیری از نفوذ مهاجمان را منتشر کرده است.

طبق اطلاعات موجود، سیستم عامل روترهای میکروتیک با ورژن 6.42 و قبل از آن، به نوعی آسیپ پذیری دچار هستند که اجازه خوانش و دستکاری اطلاعات را به مهاجمان می دهد. هکرها نیز با استفاده از این رخنه، اسکریپت Coinhive (برای استخراج ارز مجازی مونرو) را در تمام صفحات وب باز شده توسط کاربر اجرا کرده و به استخراج ارز مجازی پرداخته اند.

علت اصلی جذابیت روترهای میکروتیک برای مهاجمان علاوه - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر خمینی شهر استان اصفهان - بر آسیب - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر خمینی شهر استان اصفهان - پذیری امنیتی، - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر خمینی شهر استان اصفهان - سخت افزار قدرتمند آنهاست که در بعضی مدل ها با پردازنده 72 هسته ای، هدف پر منفعتی برای هکرها خواهد بود.

تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر خمینی شهر استان اصفهان

لازم به اشاره است که پول مجازی مونرو تنها هدف مهاجمان نبوده و علاوه بر Coinhive، نرم افزارهای دیگری همچون Omine و CoinImp نیز برای استخراج سایر ارزهای رمزپایه مورد استفاده هکرها قرار گرفته اند.

گفتنی است علی رغم افت محسوس ارزش پول های مجازی و به خصوص ترکیدن حباب بیت کوین، «cryptojacking» یا استخراج ارز مجازی با استفاده از کامپیوترهای هک شده، یکی از تهدیدات امنیتی جدی است که هرچند معمولاً منجر به افشای اطلاعات خصوصی اشخاص نمی شود، اما با در اختیار گرفتن منابع سیستم، صدمات سنگینی به افراد و سازمان ها وارد خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone