🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر تکاب استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر تکاب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا ظرفشویی من ظرف ها را خوب نمی شوید؟
    پاسخ: مشکل در پمپ و موتور ظرفشویی ، گرم نبودن آب ، نحوه قراردهی اشتباه ظروف و ... از عوامل این مشکل هستند.
  2. سوال: آیا میزان استفاده از مواد شوینده مهم می باشد؟
    پاسخ: بله ؛ این موضوع بسیار اهمیت دارد و زیاده روی در استفاده از مواد شوینده می تواند مشکلات مختلفی را برای شما ایجاد کند.
  3. سوال: آیا ضمانتی برای تعمیرات انجام شده بر روی دستگاه من وجود دارد؟
    پاسخ: بله همه تعمیرات انجام شده برای شما داخل سیستم ثبت و دارای ضمانت 90 روزه خواهد بود.
  4. سوال: شیربرقی در ظرفشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: شیربرقی در ظرفشویی وظیفه کنترل و قطع و وصل کردن ورود آب به دیگ را دارد.
  5. سوال: شیربرقی یا آنلودر ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی این قطعه می تواند شما را با علائم زیر روبرو کند: عدم آبگیری ، شروع به کار نکردن ظرفشویی ، نشتی آب ، تمیز نشستن ظرف ها و ...
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30018.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

ردپای نرم افزار جاسوسی پگاسوس در آیفون جمال خاشقجی

در روز دوشنبه بود که نیویورک تایمز گزارش کرد عمر عبدالعزیز، از مخالفان دولت عربستان سعودی شکایتی را علیه یک شرکت اسرائیلی مطرح کرده؛ شرکتی که در پس ابزار جاسوس افزار ویژه ای به نام ...

در روز - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - دوشنبه بود که نیویورک تایمز گزارش کرد عمر عبدالعزیز، از مخالفان دولت عربستان سعودی شکایتی را علیه یک شرکت اسرائیلی مطرح کرده؛ شرکتی که در پس ابزار جاسوس افزار ویژه ای به نام پگاسوس - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - بود که ادعا می شود در شنود ارتباطات خاشقجی نقش داشته است.

عبدالعزیز مدعی شده بود که رژیم عربستان سعودی با کمک شرکت NSO Group موفق شده به ارتباطات بین او و خاشقجی دست پیدا کند. این در حالی بود که به ادعای عبدالعزیز ارتباطاتِ پیش از روز دوم اکتبر (10 مهر ماه) که جمال خاشقجی در سفارت عربستان در - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - ترکیه به قتل برسد مورد شنود قرار گرفته بود. کمی پس از قتل هم گزارش شد که صداهایی توسط اپل واچ مقتول ثبت شده است؛ ادعایی که هیچ گاه اثبات نشد.

ماجرای نفوذ - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - NSO

نسل جدید جاسوس افزار اسرائیلی پگاسوس پیش از این هم در دادخواست های مرتبط با روزنامه نگاران و نیز مخالفان مورد اشاره قرار گرفته بود. در دادخواست ها ادعا شده بود - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - که دولت هایی از جمله مکزیک و امارات متحده عربی از نرم افزارهای جاسوسی علیه این افراد استفاده کرده - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - اند.

تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر تکاب استان آذربایجان غربی

علاوه بر اینها بنا بر - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - گزارش تایمز، دولت اسرائیل مجوز استفاده از نرم افزار پگاسوس را در - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - اختیار دولت های دیگر قرار می دهد. این موضوع نشان از افزوده شدن ابعاد گسترده تری به اتحاد میان اسرائیل و عربستان سعودی دارد.

اما NSO Group درباره نرم افزارش در بیانیه ای به تایمز این گونه توضیح می - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - دهد:

«مجوز استفاده از نرم افزار تنها برای استفاده دولت ها و آژانس - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - های مجری قانون اعطا می شود تا به طور قانونی با جرم و تروریسم مبارزه کنند».

براساس گزارش ماه اکتبر فوربز - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - سعودی ها پیش از قتل خاشقجی هم از بد - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - افزار پگاسوس ساخته شده توسط NSO Group برای جاسوسی از طریق آیفون تعدادی از مخالفان بهره برده اند.

«توماس برستر» - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - نویسنده در حوزه امنیت سایبری گزارش کرده نرم افزار هک پگاسوس گروهی از مخالفان رژیم عربستان سعودی از جمله کمدین های یوتوب، فعالان سیاسی و فعالان حقوق بشر که با خاشقجی پیش از قتل در ارتباط بوده اند را هدف قرار داده است. گفته شده که دولت کشورهایی از جمله کانادا مشغول تحقیق درباره هک ها هستند.

تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر تکاب استان آذربایجان غربی
سازمان سیا - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - ادعا می کند محمد بن سلمان شخصاً دستور قتل - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - خاشقجی را صادر کرده است. خاشقجی که در واشنگتن پست فعالیت می کرد، ساکن ایالات متحده بود.

شرکت NSO پیش از این دردسرهای دیگری را هم تجربه کرده بود. یکی از کارمندان سابق ناراضی این شرکت - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - در سال جاری میلادی در اسرائیل به تلاش برای سرقت کد منبع پگاسوس محکوم شده بود. گفته شده بود که این فرد قصد فروش کدها به مبلغی معادل با 50 میلیون دلار به صورت ارز مجازی در دارک وب را داشته است.

پیام های افشا شده خاشقجی در - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - واتس اپ

اما CNN هم در روزهای اخیر اقدام به افشای 400 پیام رد و بدل شده خاشقجی در واتس اپ کرده بود. گفته می شود این پیام ها که توسط عبدالعزیز در اختیار خبرگزاری قرار گرفته بود قبلاً توسط رژیم عربستان سعودی هم شنود شده بود.

تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر تکاب استان آذربایجان غربی
از آخرین تصاویری که از خاشقجی پیش از ناپدید شدن در دوم اکتبر ثبت شد. مکان: ورودی کنسولگری عربستان سعودی در ترکیه

در این پیام ها خاشقجی به شدت از محمد بن سلمان، شاهزاده عربستان سعودی انتقاد می کرد و او را «دیو» و «پک من» خوانده و معتقد بود هرچه قربانیان بیشتری می بلعد، تعداد بیشتری از این افراد را طلب می کند. سازمان سیا هم اعتقاد دارد که محمد بن سلمان شخصاً دستور قتل خاشقجی را داده است.

- تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر تکاب استان آذربایجان غربی -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone