🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چگونه هزینه تعمیر ظرشویی من قابل پرداخت خواهد بود؟
    پاسخ: شما می توانید هزینه تعمیرات را از هر طریق ممکن اعم از پرداخت با اینرتنت بانک ها و یا به صورت نقدی تصویه کنید.
  2. سوال: لامپ UV در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: لامپ فرابنفش یا یو یوی در بعضی از ظرفشویی ها گنجانده می شود و کابرد بالایی در شستشو دارد.
  3. سوال: چرا ظروف من بعد از شستشو داری خط و خش می شوند؟
    پاسخ: برای استفاده از ظرفشویی نیاز است ظروف را بدون هیچ شستشویی دیگر و فقط با خارج کردن ذرات غذا از روی آنها داخل ظرفشویی قرار دهیم .
  4. سوال: زمان نیاز برای حضور تکنسین در محل چقدر است ؟
    پاسخ: نهایت زمان برای رسیدن تکنسین در خدمت شما 1 ساعت می باشد.
  5. سوال: چرا ماشین ظرفشویی من بوی بدی ایجاد می کند؟
    پاسخ: وجود ذرات غذا بر روی ظروف و استفاده از ظرف های پلاستیکی نامرغوب در ظرفشویی می تواند بوی نامطبوعی را ایجاد کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30019.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

مسن ترین یوتیوبر جهان درگذشت

درست است که از عمر یوتیوب چند دهه بیشتر نمی‌گذرد اما افراد مسن نیز کانال‌های محبوبی در این شبکه اجتماعی دارند و طرفداران خودشان را نیز جذب کرده‌اند. حال گزارش شده مستاناما که در واقع ...

این آشپز ۱۰۷ ساله‌ی ساکن روستای گونتور ایالت آندرا پرادش، به - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - تهیه کردن غذاهای محلی هندی معروف شده و - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - ویدیو‌های کانال Country Foods به نمایش غذاهای پخت شده توسط وی اختصاص داشت. کانال غذاهای محلی یکی از محبوبترین کانال‌های جدید پلتفرم یوتیوب محسوب می‌شود و موفق - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - شده طی دو سال، بیش از ۱.۲ میلیون مشترک اختصاصی کسب کند.

این کانال در ابتدا توسط K Laxman و دوستش Srinath Reddy که هر دو از فعالان رسانه‌ای - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - حیدر آباد به حساب می آمدند، افتتاح شد. در سال ۲۰۱۶ میلادی Laxman که یکی از بستگان دور مستاناما محسوب می‌شد، ویدیوی از این - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - مادربزرگ دوست - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - داشتنی منتشر کرد که در آن نحوه‌ی پخت غذایی محلی به نام کاری برینجال آموزش داده می‌شد. در کمال ناباوری، این ویدیو ۷۵ هزار بار - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - بازدید شد و مستاناما طرفداران زیادی پیدا کرد.

تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی

پس - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - از آن غذاهای مختلف مستاناما نظیر کاری جوجه و هندوانه، کباب‌ها، بریانی و مرغ - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - سوخاری مخصوص وی به غذاهای محبوب کاربران یوتیوب بدل شد و بسیاری از کاربران - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - سعی کردند از روش‌های این مادربزرگ برای پخت غذا استفاده کنند. محبوبیت مستاناما آنقدر بالا رفت که او توانست با پول اهدا شده - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - توسط دنبال کنندگان جهانی‌اش، تولد ۱۰۶ سالگی‌ - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - خود را جشن مفصلی بگیرد.

نکته قابل توجه این بود که تمامی ویدیوهای آشپزی مستاناما - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - از ابتدایی ترین مراحل شروع می شد و او تمام مواد مورد نیاز را - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - خود تهیه می‌کرد. این مسئله موجب شده بود که مواد آماده‌ در دستور العمل پخت غذاهای وی جایی نداشته باشد و با تمام ویدیو‌های آشپزی موجود تفاوت پیدا کند.

تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی

این مادربزرگ دوست داشتنی در ۱۱ سالگی ازدواج کرده بوده اما تنها ۱۱ سال بعد، در ۲۲ سالگی‌ خود همسرش را از دست داده بود و بدین شکل بیش از ۸۰ - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - سال را تنها زندگی کرده است. شاید راز عمر زیاد مستاناما، مسن ترین یوتیوبر جهان همین مجرد بودنش باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone