🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر سلماس استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر سلماس استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت کار نکردن و روشن نشدن دستگاه من چیست؟
    پاسخ: متداولرین و شاید ناراحت کننده ترین مشکل دستگاه شما روشن نشدن آن باشد که بع عوامل مختلفی بستگی دارد نیاز هست در اسرع وقت دستگاه خود به دست تکنیسن های متخصص بسپارید.
  2. سوال: موتور اینورتر در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: یک نوسان ساز پرقدرت در دستگاه هایی مانند ظرفوشی می باشدکه با قابلیت بالایی جریان dcرا به جریانacتبدیل می کند.
  3. سوال: چرا آبگیری ظرفشویی من قطع نمی شود؟
    پاسخ: خرابی شیر برقی در ظرفشویی مهمترین عامل این مشکل است.
  4. سوال: چه میزان هزینه بابت تعمیرات ظرفشویی خود باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: هزینه تعمیرات هر دستگاه بسته به نوع خدمات و ایراد های آن کاملا نتفاوت می باشد.
  5. سوال: تکنسین چقدر شول می کشد بعد از سفارش مراجعه کند؟
    پاسخ: تکنسین های ما در اسرع وقت و کمتر از 1 ساعت بعد در کنارشما حضور خواهند داشت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30021.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

احتمال محکومیت سنگین مدیر مالی هواوی به اتهام معامله با ایران

شنبه گذشته «منگ وانژو»، مدیر مالی هواوی و دختر بنیانگذار این شرکت به اتهام نقض تحریم های ایران در کانادا دستگیر شد و حالا ممکن است به زندان طولانی مدت محکوم شود. دستگیری خانم وانژو به ...

شنبه گذشته «منگ وانژو»، مدیر مالی هواوی و دختر بنیانگذار این شرکت به اتهام نقض تحریم های - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - ایران در کانادا دستگیر شد و حالا ممکن است به زندان طولانی مدت محکوم شود.

دستگیری خانم وانژو به تحقیقات مقامات آمریکایی پیرامون طرحی مربوط می شود - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - که در آن با استفاده از سیستم بانکداری جهانی تحریم ها علیه ایران دور زده شده و به همین خاطر سیستم قضایی ایالات متحده - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - خواستار استرداد مدیر مالی هواوی به این کشور شده است. از سوی دیگر مقامات چینی از این اقدام بسیار خشمگین شده و خواستار آزادی فوری و بی قید و شرط وی هستند.

علی رغم خشم چینی ها از دستگیری مدیر هواوی ظاهرا مقامات کانادایی مصمم به محاکمه وی هستند و وزارت دادگستری این کشور اعلام کرده که نباید قرار وثیقه برای وانژو صادر شود چرا که احتمال فرار وی به چین وجود دارد. تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر سلماس استان آذربایجان غربیبر اساس گزارش نیویورک تایمز وانژو در آمریکا به تقلب - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - متهم شده و در صورت محکومیت باید خود را برای ۳۰ سال زندان آماده کند. بر این اساس وی چندین موسسه مالی را برای دور زدن تحریم های آمریکا علیه ایران فریب داده است.

وزارت دادگستری آمریکا مدعی است که هواوی از طریق یکی از زیرمجموعه هایش در هنگ کنگ به نام SkyCom  تحریم های ایران را نقض کرده و این در حالی است که این دو شرکت منکر چنین ارتباطی هستند.

بانک ها و موسسات مالی آمریکا نیز بر ارتباط بین وانژو و SkyCom صحه گذاشته اند اما این مساله از سوی متهم تکذیب شده است. این در حالی است که منگ در سال ۲۰۱۳ در هیئت مدیره Skycom فعالیت داشت و قرار بود برخی تجهیزات HP را از طریق هواوی به ایران وارد کند اما هرگز به نتیجه نرسید.

به گفته مسئولان هواوی اطلاعات بسیار اندکی از این پرونده در اختیار آنها - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - قرار گرفته و آنها از هرگونه اقدامات خلاف قانون وانژو بی اطلاع هستند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone