🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر کازرون استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر کازرون استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی دیگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و گذاشتن بار زیاد در لباسشویی میتواند عامل خرابی باشد.
  2. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی باشد.
  3. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  4. سوال: ترمیستور در لباسشویی چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در لباسشویی ترمیستور وظیفه تشخیص دمای آب را بر عهده دارد که در صورت رسیدن به دمای مورد نظر برد برق هیتر را قطع کند.
  5. سوال: آیا تعمیر لباسشویی در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15154.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

گوگل از راهکار نرم‌افزاری جدید برای حفظ حریم شخصی در اندروید رونمایی کرد

گوگل در کنفرانس توسعه دهندگان I/O از قابلیت‌های جدید متعددی در حوزه حفظ حریم شخصی رونمایی کرد. یکی از این امکانات، یک پارتیشن جدید در اندروید است که امکان حفظ اطلاعات مرتبط با یادگیری ماشین ...

گوگل در کنفرانس توسعه دهندگان I/O از قابلیت‌های جدید - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر کازرون استان فارس - متعددی - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر کازرون استان فارس - در حوزه حفظ حریم شخصی رونمایی کرد. یکی از این - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر کازرون استان فارس - امکانات، یک پارتیشن جدید در اندروید - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر کازرون استان فارس - است که امکان حفظ اطلاعات مرتبط - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر کازرون استان فارس - با یادگیری ماشین در فضایی امن را فراهم می‌کند.

«هسته محاسباتی خصوصی» جدید در اندروید - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر کازرون استان فارس - (Private Compute Core) یک فضای - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر کازرون استان فارس - اختصاصی در دل سیستم عامل و مشابه پارتیشتن‌های مخصوص حفظ پسوردها یا دیگر اطلاعات بیومتریک حساس است. این بخش حفاظت شده داده‌های مرتبط - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر کازرون استان فارس - با سیستم پاسخ هوشمند به - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر کازرون استان فارس - پیام‌ها - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر کازرون استان فارس - یا تشخیص هوشمند آهنگ در حال پخش را نگهداری می‌کند؛ یعنی همان داده‌هایی که به لطف - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر کازرون استان فارس - یادگیری - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر کازرون استان فارس - ماشین پردازش می‌شوند.

شاید تصور کنید که - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر کازرون استان فارس - هیچ یک از داده‌های مرتبط با این دو موضوع حاوی اطلاعات حساسی نیستند. اما در واقع در پردازش‌های مرتبط با هر دو آنها ممکن است اطلاعات شخصی نظیر متون - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر کازرون استان فارس - شخصی یا صدای پخش شده وجود داشته باشد. پارتیشن جدید به اندروید کمک می‌کند که به روش راحت‌تری از این اطلاعات حفاظت کند و در عین حال این - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر کازرون استان فارس - اطلاعات برای کارکردهای مرتبط با سیستم عامل به سادگی در دسترس باشند. به گفته گوگل به این ترتیب با پارتیشن جدید، داده‌های حساس مرتبط با صوت یا زبان به طور ویژه در خود دستگاه کاربر - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر کازرون استان فارس - اما در محیطی ایزوله از شبکه پردازش‌ خواهند شد تا حریم شخصی کاربر حفظ شود.

تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر کازرون استان فارس

البته باید اشاره کنیم که هسته محاسباتی خصوصی با وجود اسمش، یک چیپ سخت‌افزاری جدید نیست و به صورت کاملا نرم‌افزاری پیاده سازی می‌شود. به همین دلیل پیاده‌سازی آن در دستگاه‌های مختلف ساده‌تر از راهکارهای سخت‌افزاری خواهد بود.

گوگل در کنار این قابلیت از تنظیمات جدید مرتبط با به اشتراک گذاری موقعیت مکانی کاربر نیز رونمایی کرده است. از دیگر تلاش‌های دیگر گوگل برای حفظ حریم شخصی، یک قابلیت جدید در اندروید است که در زمان بازدید از یک سایت با پسورد ناامن،‌ این موضوع را به - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر کازرون استان فارس - کاربر اطلاع داده می‌شود و کاربر می‌تواند به سادگی پسورد قوی‌تری را انتخاب کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone