🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر سرعین استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر سرعین استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: سه نظام در لباسشویی چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش وظیفه سه نظام در لباسشویی است.
  2. سوال: دلایل خرابی پمپ اکوبابل را بنویسید؟
    پاسخ: نوسانات برقی و درست عمل نکردن برد میتواند باعث خرابی اکوبابل شود.
  3. سوال: آیا تعمیر لباسشویی در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: علت قطع نشدن آبگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت قطع نشدن آبگیری میتواند مربوط به قطع نکردن شیربرقی، خرابی برد، خرابی هیدروستات باشد.
  5. سوال: آیا استفاده از وایتکس داخل لباسشویی مجاز است؟
    پاسخ: نباید داخل لباسشویی وایتکس ریخت زیرا باعث پوسیدگی و خرابی دستگاه خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21778.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

توییتر برای اولین بار صحت توییت ترامپ را زیر سوال برد

برای اولین بار شبکه اجتماعی توییتر صحت توییت‌های رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا، دونالد ترامپ را مورد بررسی قرار داد و با عبارت «بطور بالقوه گمراه‌کننده» برچسب‌گذاری کرد. روز سه شنبه ترامپ در توییتی ادعا ...

برای اولین بار شبکه اجتماعی توییتر صحت توییت‌های رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا، دونالد ترامپ را مورد بررسی قرار داد و با عبارت «بطور بالقوه گمراه‌کننده» برچسب‌گذاری کرد.

روز سه شنبه ترامپ در توییتی ادعا کرد که رای‌گیری از طریق نامه چیزی کمتر از تقلب نیست که نتیجه آن یک انتخابات سخت خواهد بود. این توییت‌ها در راستای تلاش‌های کالیفرنیا برای رای‌گیری از طریق نامه به علت شیوع ویروس کرونا صورت گرفته و توییتر آن‌ها را علامت‌گذاری کرده است.

تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر سرعین استان اردبیل

بر اساس گفته سخنگوی توییتر، این توییت‌ها اطلاعات گمراه‌کننده درباره فرایند رای‌گیری دارند و به این - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر سرعین استان اردبیل - علت علامت‌گذاری شده‌اند تا اطلاعات بیشتری پیرامون رای‌گیری توسط نامه فراهم شود. زمانی که فردی در حال دیدن توییت‌های ترامپ باشد، لینکی را مشاهده می‌کند که حقایقی پیرامون رای‌گیری از طریق نامه را مشخص می‌کند.

در بالای این صفحه، توییتر نوشته:

«ترامپ به اشتباه ادعا کرده که رای‌گیری توسط نامه منجر به انتخابات سخت و طاقت‌فرسا می‌شود. هیچ اطلاعاتی وجود ندارد که - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر سرعین استان اردبیل - نشان دهد رای‌گیری از طریق نامه ارتباطی با تقلب داشته باشد.»

سخنگوی توییتر اقدام اخیر این شبکه اجتماعی را در راستای سیاست‌های جدیدی دانسته که اوایل ماه جاری میلادی اعلام شد و اهداف آن‌ها، محدودیت در انتشار محتوای مضر و اطلاعات گمراه‌کننده مرتبط با شیوع ویروس کرونا است. با وجود این گفته، ماه گذشته میلادی توییتر چنین سیاستی را برای توییت ترامپ که به اشتباه به کارآمدی هیدروکسی کلروکین اشاره کرده بود، اعمال نکرد.

تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر سرعین استان اردبیل

ترامپ در توییت‌های خود این شبکه اجتماعی را به مداخله در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ و همچنین جلوگیری از گفتگوی آزاد متهم کرده. در روزهای گذشته دونالد ترامپ ایالت‌هایی که توسط دموکرات‌ها مدیریت می‌شوند و در پی رای‌گیری توسط نامه هستند را مورد حمله قرار داده است. ریاست جمهوری آمریکا علاوه بر حمله، تهدید کرده که بودجه فدرال ایالت «میشیگان» را در صورتی که بدنبال رای‌گیری از طریق نامه باشد، پرداخت نخواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone