🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر سلماس استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر سلماس استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر لباسشویی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران لباسشویی ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  2. سوال: آیا خالی روشن کردن لباسشویی ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر، خالی روشن کردن لباسشویی هیچ ایرادی ندارد.
  3. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند تراز نبودن دستگاه، ایراد در فنر های دستگاه، خرابی بلبرینگ ها، میتواند باعث با صدا کار کردن دستگاه باشد.
  4. سوال: چرا لباسشویی در هنگام خشک کردن لباس لرزش زیادی دارد؟
    پاسخ: تراز نبودن محل نصب لباسشویی یا خرابی وزنه و کمک و پایه و شفت لباسشویی ممکن است در زمان خشک کردن باعث ایجاد لرزش و صدا در لباسشویی شود.
  5. سوال: علت سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن شی خارجی داخل در پمپ و استفاده نامناسب از دستگاه میتواند عامل خرابی پمپ تخلیه باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35649.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

با ۱۰ طرح مفهومی برنده‌ی مسابقه خلاقیت GoFly بوئینگ آشنا شوید

چندی پیش شرکت بوئینگ اسپانسر یک مسابقه خلاقیت و طراحی به نام GoFly شد. هدف این مسابقه، طراحی ماشین‌های پرنده‌‌‌ی یک نفره‌ای بود که بتوانند به تولید انبوه رسیده و رویای پرواز را برای افراد عادی ...

چندی پیش شرکت بوئینگ اسپانسر یک مسابقه خلاقیت و طراحی - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - به نام GoFly شد. هدف این مسابقه، طراحی ماشین‌های پرنده‌‌‌ی یک نفره‌ای بود که بتوانند به تولید انبوه رسیده - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - و رویای پرواز را برای افراد عادی به ارمغان آورند. حال داوران این مسابقه طرح‌های مفهومی برتر این مسابقه را معرفی کرده‌اند.

این مسابقه‌ی ۲ میلیون دلاری هدف دارد که رویای پرواز تکنفره را به واقعیت تبدیل کند و به تیم‌های شرکت کننده در این مسابقه دو سال وقت داده تا به طراحی و ساخت بهترین وسیله‌ اقدام کنند.

این وسایل نقلیه باید کوچک و کم صدا - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - طراحی شوند و قادر باشد در مناطق شهری به خوبی پرواز کند. با - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - این وجود در ابتدا باید طرح‌های تیم‌ها مورد بررسی قرار گرفته شود و اجازه ساخت - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - به آنها داده شود.

در میان - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - شرکت کنندگان، ده تیم موفق شدند با ارائه‌ی طرح‌های خلاقه خود موفق به کسب - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - جایزه‌ای ۲۰ هزار دلاری شده - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - و به مرحله بعد وارد شوند.

۵ تیم از این ده برنده، نماینده‌ی کشور‌های لاتویا، هلند، ژاپن، انکلستان در این مسابقات بودند و ۵ تیم دیگر نیز ساکن ایالات متحده امریکا هستند. اکنون این تیم‌ها می‌توانند وارد فاز دوم مسابقات بوئینگ شوند.

حال به بررسی برخی از طرح‌های مفهومی برنده‌ی مسابقات می‌پردازیم:

تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر سلماس استان آذربایجان غربی
هارمونی طرح دانشگاه تگزاس ای اند ام به شمار می‌رود که یک روتورکرافت جمع و جور است و به شکلی طراحی شده که صدا را کاهش داده و کارآیی، امنیت، اعتبار و تجربه‌ی پرواز مناسبی را به ارمغان آورد.
تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر سلماس استان آذربایجان غربی
تیم انگلیسی Leap موفق شده که با طراحی یک روتورکرفت ۵ پره‌ای به نام Vantage به جمع ۱۰ تیم برتر راه یابد.
تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر سلماس استان آذربایجان غربی
Flykart2 کمپانی Trek - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - Aerospace یک وسیله‌ی نقلیه عمود پرواز الکتریکی تک نفره است که از ۱۰ پروانه و یک فن خنک - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - کننده بهره می‌برد.
تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر سلماس استان آذربایجان غربی
مامبا، هلیکوپتری با شش پره است که روی امنیت و کارایی تمرکز کرده تا محصولی کاربردی را به ارمغان آورد.
تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر سلماس استان آذربایجان غربی
طراحی S1 تیم هلندی Silverwing در واقع یک موتورسیکلت هوایی است که از دو موتور الکتریکی بهره می‌برد که قادرند ۹۰ درجه چرخیده و حرکت عمودی را به افقی یا برعکس تبدیل کنند.
تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر سلماس استان آذربایجان غربی
HummingBuzz ساخته دانشگاه تکنولوژی جورجیا کاملاً الکتریکی است و پره های بسیار بزرگی برای آن درنظر گرفته شده است.
تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر سلماس استان آذربایجان غربی
Blue Sparrow طراحی دانشگاه مهندسی Penn State است که با طراحی منحصر به فردش توجه بسیاری - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - از داوران را به خود جلب کرده.
تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر سلماس استان آذربایجان غربی
تیم لاتویایی Aeroxo با طراحی موتورسیکلت هوایی - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - ERA موفق شده قابلیت های منحصر به فرد یک وسیله‌ی نقلیه‌ی عمود پرواز را با سرعت یک هواپیما ترکیب کند.
تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر سلماس استان آذربایجان غربی
teTra - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - 3 تیم ژاپنی از طراحی کارآمد و زیبایی بهره می‌برد و بدین شکل - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - موفق شده - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - جزو ده تیم برنده باشد.
تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر سلماس استان آذربایجان غربی
Pegasus نیز طراحی ساده‌ای دارد اما نکته قابل توجه در این وسیله نقلیه هیبردی سرعتش است که به ۱۳۰ کیلومتر بر - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - ساعت می‌رسد.

فاز دوم و سوم - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - این مسابقات قرار است تا پاییز سال ۲۰۱۹ برگزار گردد و جایزه‌ی ۲ میلیون دلاری مسابقات بوئینگ به تیمی تعلق بگیرد که توانسته باشد محصول خود را به شکل فوق العاده‌ی طراحی کرده و در ساخت آن نیز موفق باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone