🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر گنبد کاووس استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر گنبد کاووس استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: برد اینورتر مایکروویو چه فرقی با برد مین آن دارد؟
    پاسخ: برد مین مایکروویو وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را دارد و برد اینورتر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد.
  2. سوال: وظیفه سنسور ترمیستور در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت است که نسبت به دما دارای حساسیت میباشد و نقش آن سنجش دمای کابین داخلی مایکروویو میباشد.
  3. سوال: علت فیوز پراندن مایکروفر چسیت؟
    پاسخ: اتصالی داخلی مایکروفر از جمله در قسمت میکروسوییچ های درب یا خرابی قسمت های ولتاژ دستگاه میتواند باعث پریدن فیوز شود.
  4. سوال: آیا نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است مایکروفر به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار مایکروفر میباشد بهتر است به صورت همزمان از دو دستگاه استفاده نشود.
  5. سوال: آیا تعمیراتی که روی مایکروویو انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36554.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

دو نسخه از گلکسی نوت 9 مجوز عرضه در چین را کسب کردند

اخیراً تصاویری در فضای مجازی منتشر شده که خبر می‌دهد، دو نسخه از گلکسی نوت 9 موفق شدند مجوز عرضه در چین را کسب کنند. وزارت صنعت و فناوری ارتباطات چین در اول فروردین ماه ...

اخیراً تصاویری در فضای مجازی منتشر - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر گنبد کاووس استان گلستان - شده که خبر می‌دهد، دو نسخه از گلکسی - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر گنبد کاووس استان گلستان - نوت 9 موفق شدند مجوز عرضه در چین را کسب کنند.

وزارت صنعت و فناوری ارتباطات چین در اول فروردین ماه امسال به سامسونگ - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر گنبد کاووس استان گلستان - چراغ سبز نشان داد تا مدل SM-N9600 را در این کشور عرضه کند. یک ماه بعد نیز در چهارم اردیبهشت ماه مجوزهای لازم برای مدل SM-N9608 صادر شد. بدین ترتیب - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر گنبد کاووس استان گلستان - و با توجه به شماره‌ی این مدل‌ها، به نظر می‌رسد که تاکنون دو نسخه از گلکسی نوت 9 مجوز ورود به بازار چین را دریافت کرده‌اند. متاسفانه در شواهد و مدارک بدست آمده از این اتفاق، هیچ‌ تصویر یا - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر گنبد کاووس استان گلستان - مشخصاتی لو نرفته است و هنوز باید به شایعات دل ببندیم.تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر گنبد کاووس استان گلستان

ماه گذشته با‌خبر شدیم که پرچمدار بعدی سامسونگ یعنی گلکسی نوت 9 ممکن است قدری زودتر از حد معمول هر ساله عرضه گردد و به احتمال قوی این گوشی قدرتمند تا اواسط تابستان به بازار تلفن‌های هوشمند وارد خواهد شد. این تصمیم به احتمال قوی راهکاری زیرکانه از طرف سامسونگ است تا تاریخ عرضه‌ی پرچمدار جدیدش با ظهور آیفون‌های سال - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر گنبد کاووس استان گلستان - ۲۰۱۸ تداخل پیدا نکند - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر گنبد کاووس استان گلستان - چرا که اپل قصد دارد از این گوشی‌ها تا پایان شهریور ماه رونمایی کند.

تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر گنبد کاووس استان گلستان

 

شنیده ها حاکی از آن است که گلکسی نوت جدید به یک نمایشگر ۶.۴ اینچی آمولد مجهز خواهد - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر گنبد کاووس استان گلستان - بود که روشنایی بیشتری داشته و قادر است مقاومت بیشتر در مقابل خط و خش از خود نشان دهد. همچنین این موبایل از چیپست اسنپدراگون ۸۴۵ یا اگزینوس ۹۸۱۰ (بسته به - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر گنبد کاووس استان گلستان - منطقه عرضه)، ۶ گیگابایت رم و - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر گنبد کاووس استان گلستان - ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی برخوردار خواهد بود. به احتمال قوی دو سنسور ۱۲ مگاپیکسلی، ماژول دوربین دوگانه این پرچمدار را تشکیل داده و دوربین سلفی تعبیه شده در آن نیز به مانند گوشی گلکسی اس - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر گنبد کاووس استان گلستان - 9 پلاس، ۸ مگاپیکسلی خواهد بود.

تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر گنبد کاووس استان گلستان

اگر شایعات حقیقت داشته باشند، گلکسی نوت 9 باتری ۳۸۵۰ میلی آمپر ساعتی دارد که ظرفیت آن از نسل قبلی خود، ۲۰ درصد بیشتر است. میان شایعات مطرح شده درباره‌ی پرچمدار بعدی شرکت سامسونگ، تصاویر متفاوتی هم از این گوشی هوشمند منتشر شده که در آنها حسگر اثر انگشت گلکسی نوت 9 مانند برخی - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر گنبد کاووس استان گلستان - موبایل‌های چینی - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر گنبد کاووس استان گلستان - با شیشه نمایشگر ادغام شده و خبری از دکمه ی فیزیکی مجزا نیست. بدین ترتیب موبایل یاد شده اولین پرچمدار سامسونگ خواهد بود که از این ویژگی یعنی حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر بهره می‌برد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone