🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  2. سوال: آیا در صورت تکرار خرابی اجاق گاز و فر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی اجاق گاز و فر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  3. سوال: نقش و کاربرد لامپ در فر چیست؟
    پاسخ: لامپ داخل فر درون محفظه سبدی قرار دارد و نوعی لامپ ویژه است که در دمای بالا آسیبی نمی بیند.
  4. سوال: چرا بوی گاز از اطراف اجاق گاز و فر احساس می شود؟
    پاسخ: نشتی گاز در آشپز خانه به طور کلی از اجاق گاز یا فر و یا لواز گازی شما می باشد.
  5. سوال: علت صدای زیاد اجاق گاز و فر چه باشد؟
    پاسخ: سروصدا زیاد در فر و اجاق گاز بیشتربخاطر گازرسانی غلط و و شعله های ناپیدار است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44270.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

تب ویدیویی جدیدی به صورت آزمایشی به فیسبوک اضافه شد

روز گذشته فیسبوک تب ویدیویی جدیدی را به صورت آزمایشی به اپلیکیشن اندرویدی خود اضافه کرد که قرار است براساس ارائه پیشنهادات کار کند. این قابلیت جدید هم اکنون صرفا در اختیار کاربران هندی قرار ...

روز گذشته فیسبوک تب ویدیویی جدیدی را به صورت آزمایشی به اپلیکیشن اندرویدی خود اضافه کرد که قرار است براساس ارائه پیشنهادات کار کند.

این قابلیت جدید هم اکنون صرفا در اختیار کاربران هندی قرار دارد و مشخص نیست که چه زمانی دیگران می توانند از آن - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - بهره مند شوند. از - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - طرف دیگر، هنوز نمی دانیم که آیا این تغییر از طریق یک آپدیت سمت کلاینت انجام شده یا به روز رسانی سمت سرور، هرچند که هم - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - اکنون اغلب کاربران - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - هندی باید بتوانند به این گزینه - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - جدید در کشورشان دسترسی داشته باشند.

خود تب اما تنوعی بی پایان از محتوای ویدیویی را در خود دارد و پیشنهادات متنوعی را در رابطه با کلیپ هایی که - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - کاربر ممکن است علاقمند به دیدنشان باشد، ارائه می کند. برای دسترسی به این بخش نیز کاربران صرفا باید روی آیکون - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - ویدیویی که درست میان گزینه Friends و Notifications (در بخش بالایی اپلیکیشن) نمایش داده می شود، اشاره کنند.

محتوای این - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - تب ترکیبی از ویدیوهای - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - پست شده در فیسبوک، وال دوستان و صفحاتی را شامل می شود که کاربر دنبال می کند

در مورد ویدیوهای پیشنهادی در این - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - تب هم - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - باید بگوییم که ترکیبی از موارد پست شده توسط کاربران این شبکه اجتماعی و صفحاتی را شامل می شود که کاربر دنبال - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - می نماید و علاوه بر این، ویدیوهایی که توسط دوستان فرد پیشتر منتشر شده باشند نیز در این ترکیب حضور خواهند داشت.

نکته جالب - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - اما این - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - است که می توانید نتایج به نمایش در آمده را با استفاده از آیکون های دایره ای شکلی که درست در زیر نوار ناوبری اپلیکیشن قرار دارند براساس ژانر دلخواهتان فیلتر نمایید.

دکمه ها نیز نقش نوعی شورتکات یا میانبر را برای ویدیوهای فیسبوک ایفا می کنند که گروه هایی نظیر ورزش، حیوانات، و - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - سرگرمی عمومی را شامل - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - می شوند؛ همانطور که تایید می کنید، نمی توان این فیلتر را با قابلیت های بی نظیر گوگل برای غربال کردن نتایج - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - جستجو برابر دانست.

در هر صورت، اینکه - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - فیسبوک تصمیمی برای فراگیر کردن این قابلیت دارد یا خیر مساله ایست که هنوز نمی دانیم اما روشن است که به زودی جزئیات بیشتری در این باره به دست می - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - آید.

این تغییر را می توان جدیدترین تلاش شرکت مورد بحث برای بهبود پیشنهادات ویدیویی اش و البته تبدیل شدن به پلتفرمی قلمداد نمود که رقبایی نظیر یوتوب را پیش روی خود دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone