🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر متل قو استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر متل قو استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا ظرفشویی در دقایق خاصی از شستشو متوقف می شود؟
    پاسخ: خرابی در المنت های ظرفشویی،مشکل در جریان برق ، فیوز حرارتی و ... ز عواملی است که این مشکل را ایجاد می کند.
  2. سوال: آیا می توان ظرفشویی را بدون هیچ ظرفی داخل آن روشن کنیم؟
    پاسخ: خیر ؛ شما می توانید به صورت دوره ای در صورت نیاز این کار را انجام دهید و کمی مواد شوینده و در بعضی موارد کمی سرکه داخل آن بریزید که سبب از بین رفتن بوی بد و ضدعفونی دستگاه شود.
  3. سوال: نقش و وظیفه میکروسوئیچ در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: یک قطعه ساده و بسیار پر اهمیت است که قبل از بسته شدن در اجازه شروع کار را به دستگاه نخواهد داد.
  4. سوال: چرا تایمر ظرفشویی به درستی عمل نمی کند؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل مشکل در میکروسئیچ درب اختلال در عملکرد تایمر ایجاد شود . علاوه بر این مکن است مشکل از برد تایمر و یا قطعات دیگری باشد که مشخصا بهتر است بررسی و حل این مشکل را به دست تکنسین های متخصص بسپارید.
  5. سوال: علت ایجاد خط و خش روی ظرف ها بعد از شستشو چیست؟
    پاسخ: پدر ها و مایعات شوینده ظرفویی دارای ذرات زبر مخصوص ساییدن چربی ها هستند و اگر با شستشو اولیه این چربی ها را بزداییم ممکن است ذرات زبر شوینده ها ظروف ما را خش دار کنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12968.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

فیرفون: کوالکام بزرگ‌ترین مانع در برابر پشتیبانی بلندمدت در دنیای اندروید است

تلفن هوشمند Fairphone 2 پس از گذشت پنج سال هنوز آپدیت‌های اندروید را دریافت می‌کند و اخیرا اندروید ۹ برای آن منتشر شده است. ولی این شرکت به‌تازگی در ویدیویی به فرآیند انتشار آپدیت‌ها پرداخته ...

تلفن هوشمند Fairphone 2 پس از گذشت پنج سال هنوز آپدیت‌های اندروید را دریافت - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر متل قو استان مازندران - می‌کند و اخیرا اندروید ۹ برای آن منتشر شده است. ولی این شرکت به‌تازگی در ویدیویی به فرآیند انتشار آپدیت‌ها پرداخته و به نظر می‌رسد که بزرگ‌ترین مانع در برابر پشتیبانی بلند مدت از گوشی‌های - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر متل قو استان مازندران - اندرویدی را کوالکام می‌داند.

«فیرفون ۲» در سال ۲۰۱۵ با اسنپدراگون ۸۰۱ کوالکام به بازار آمد. «کارستن تاوشه» مهندس نرم‌افزار فیرفون می‌گوید: «کوالکام پشتیبانی - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر متل قو استان مازندران - از این چیپست را بعد از اندروید ۶ متوقف کرد، بنابراین - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر متل قو استان مازندران - آپدیت به اندروید ۷ خیلی سخت‌تر از آپدیت به اندروید ۶ بود.» فیرفون می‌گوید فقدان پشتیبانی کوالکام را با کمک LineageOS جبران کرده که بزرگ‌ترین مجمع کاربری اندروید برای رام‌های سفارشی است.

پیش از ادامه مطلب باید فرآیند انتشار آپدیت‌ها را تشریح کنیم: ابتدا گوگل نسخه‌های جدید «پروژه متن باز اندروید» (AOSP) را منتشر می‌کند، سپس سازنده تراشه دستگاه - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر متل قو استان مازندران - (معمولا کوالکام) آن نسخه را برای تراشه‌هایش به حالت بهینه در می‌آورد. آن‌گاه این نرم‌افزار به تایید گوگل می‌رسد. در نهایت شرکت سازنده موبایل سیستم عامل را دریافت می‌کند تا دستکاری‌های نهایی روی آن انجام دهد.

تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر متل قو استان مازندران

بنابراین Lineage هم درست مثل تراشه‌سازی که AOSP را برای گوشی‌ها آماده می‌کند، اندروید را متناسب با هر دستگاه تغییر می‌دهد و نرم‌افزار نهایی را به رایگان در اختیار همگان می‌گذارد. - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر متل قو استان مازندران - ولی مشکل این‌جاست که دسترسی - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر متل قو استان مازندران - به کدها و مستندات سخت‌افزاری تراشه‌های اسنپدراگون در انحصار کوالکام است، از این رو نسخه‌های غیررسمی رام‌ها معمولا به خوبی نسخه‌هایی که تحت پشتیبانی - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر متل قو استان مازندران - رسمی توسعه داده می‌شوند نیستند.

ولی از آن‌جایی که فیرفون با گوگل همکاری می‌کند، بهینه‌سازی‌های Lineage باید - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر متل قو استان مازندران - از فرآیندی موسوم به Compatibility Test Suite بگذرد. این فرآیند مجموعه‌ای از آزمایش‌هاست که اطمینان می‌یابد تولیدکنندگان سخت‌افزار سیستم عامل را به درستی بهینه‌سازی کرده‌اند. گوگل با طی این فرآیند اطمینان می‌یابد که مشکل سازگاری بزرگی با اپلیکیشن‌ها وجود ندارد و تمام سیاست‌های این شرکت رعایت شده است.

البته به نظر می‌رسد که فیرفون حتی نسبت به فرآیندهای سخت‌گیرانه گوگل هم اعتراض دارد، چون می‌گوید این فرآیندها با انتشار هر نسخه جدید از اندروید بیشتر و بیشتر پیچیده می‌شوند، و اندروید ۹ حدود ۴۸۰ هزار آزمایش لازم دارد. در نتیجه، تا زمانی که راهکاری برای عبور موفق از این آزمایش‌ها فراهم نشود، نمی‌توان آپدیت را منتشر کرد.

فیرفون در خصوص دو گوشی - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر متل قو استان مازندران - فعلی این شرکت یعنی فیرفون ۳ و ۳ پلاس می‌گوید آن‌ها در نیمه دوم سال آپدیت اندروید ۱۱ را دریافت می‌کنند. البته کوالکام پشتیبانی از اسنپدراگون ۶۳۲ را در حوالی تیر و مرداد امسال متوقف می‌کند. ولی این شرکت می‌خواهد - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر متل قو استان مازندران - حداقل یک آپدیت بزرگ دیگر - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر متل قو استان مازندران - را پس از اندروید ۱۱ برای این - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر متل قو استان مازندران - گوشی‌ها منتشر کند، بنابراین آن‌ها باید یک به‌روزرسانی دیگر را بدون پشتیبانی کوالکام به دست کاربران برسانند.

خوشبختانه اندرویدهای جدید با کمک سازوکارهایی مثل «پروژه تربل» می‌توانند حتی بدون پشتیبانی شرکت‌های سازنده سخت‌افزار آپدیت دریافت - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر متل قو استان مازندران - کنند. البته کوالکام اخیرا پشتیبانی از تراشه‌های خود را از ۲ به ۳ سال افزایش داده است. تاوشه در انتهای صحبت‌های خود گفت که اگرچه کار آن‌ها بسیار سخت بوده، ولی فیرفون می‌خواسته نشان دهد که می‌توان چنین کاری انجام داد: «افتخار می‌کنیم به بازار - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر متل قو استان مازندران - نشان دادیم که حتی با تیم کوچک‌مان می‌توانیم برای مدت طولانی‌تری از گوشی‌ها پشتیبانی کنیم.»

- تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر متل قو استان مازندران -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر پریام نوشته شده درتاریخ 1402/03/06
بابا جان، مشکلی که توی ظرفشویی آاگ FFB83730PW دارم اینه که آب نمی‌خوره. اول که می زدم روش فکر کردم شاید فیلتر‌هاش گرفته باشه ولی همه چیز درست بود. فکر کنم مشکل از پمپ آبه. با بررسی هایی که خودم انجام دادم، فهمیدم که پمپ داغشونده شده و نمی تونه آب رو پمپ کنه.

حالا دوست دارم بدونم که ایا کسی توی منطقه شهرک لاکوده هست که بتونه این مشکل رو برام حل کنه؟ اگه امکانش هست، یکم با لهجه ی محلی صحبت کن تا فارسی رو شیرین تر کنیم



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone