🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر جوانرود استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر جوانرود استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورت تکرار خرابی ظرفشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  2. سوال: آیا تکنسین ها تخصص و تبهر کافی را دارند؟
    پاسخ: بله و قطعا ؛ تکنسین های ما متخصص در این زمینه می باشند و با مدرک فنی و مهندسی معتبر در این شرکت مشغول هستند.
  3. سوال: چرا بعضی از ظروف تمیز و بعضی مثل قبل هنوز چرب و کثیف می باشند؟
    پاسخ: علاوه بر آن می تواند عوامل دیگری باعث این اتفاق شود .استفاده از شوینده های نامرغوب ، پرنکردن ماشین و ... از این عوامل هستند.
  4. سوال: علت باز نشدن درب ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: مشکل در میکروسوئیچ درب ، قفل در ، فعال بودن قفل کودک و .... از عوامل این مشکل هستند.
  5. سوال: پمپ تخلیه چیست؟
    پاسخ: وظیفه پمپ تخلیه همان طور که از اسم آن مشخص است تخلیه به موقع آب دستگاه می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12969.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

آیفون خود را آپدیت کنید: اپل iOS 14.4.2 را برای رفع باگ امنیتی خطرناک منتشر کرد

اپل بروزرسانی iOS 14.4.2 را برای برطرف کردن یک باگ امنیتی خطرناک در آیفون‌ها منتشر کرد. توصیه می‌شود این آپدیت را هر چه سریع‌تر نصب کنید. آپدیت iOS 14.4.2، یک آسیب‌پذیری جدی در موتور مرورگر ...

اپل بروزرسانی iOS 14.4.2 را برای برطرف کردن - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر جوانرود استان کردستان - یک باگ امنیتی خطرناک در آیفون‌ها منتشر کرد. توصیه می‌شود این آپدیت - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر جوانرود استان کردستان - را هر چه سریع‌تر نصب کنید.

آپدیت iOS 14.4.2، یک آسیب‌پذیری جدی در موتور مرورگر WebKit را برطرف می‌کند. به گفته اپل، هکرها در حال سوءاستفاده از این حفره امنیتی هستند. تمام آیفون‌هایی که نسخه قدیمی‌تر از iOS 14.4.2 روی آن‌ها نصب است، آسیب پذیر بوده و ممکن است قربانی - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر جوانرود استان کردستان - حمله شده باشند.

این آسیب‌پذیری آنقدر - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر جوانرود استان کردستان - جدی است که اپل بروزرسانی iOS 12.5.2 را نیز منتشر کرده تا کاربران آیفون‌های قدیمی مثل آیفون 6، آیفون 5s و مدل‌های قدیمی آیپد نیز بتوانند دستگاه خود را به جدیدترین - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر جوانرود استان کردستان - نسخه سیستم - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر جوانرود استان کردستان - عامل - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر جوانرود استان کردستان - iOS 12 آپدیت کنند.

تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر جوانرود استان کردستان

اپل می‌گوید هکرها به کمک این حفره امنیتی - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر جوانرود استان کردستان - قادر به اجرای حمله Cross-site Scripting یا XSS هستند. این حمله چندین گزینه برای هک کردن گوشی در اختیار هکرها قرار می‌دهد که از جمله آن‌ها می‌توان به ریدایرکت کردن کاربر به سایت‌های مخرب یا فیشینگ و سرقت اطلاعات از تاریخچه مرورگر اشاره کرد.

«Sean Wright»، محقق امنیتی شرکت Immersive Labs می‌گوید از آنجا که این آسیب‌پذیری در WebKit کشف شده، بسیاری از اپ‌ها و سایت‌ها را تحت تأثیر قرار می‌دهد و چون هکرها فعالانه در حال سوءاستفاده از آن هستند، باید هر چه زودتر آیفون را به نسخه 14.4.2 آپدیت کرد.

بسیاری از کاربران - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر جوانرود استان کردستان - از ترس باگ‌های احتمالی، از نصب نسخه جدید iOS خودداری می‌کنند. اما iOS 14.4.2 یک بروزرسانی کاملاً امنیتی است، بنابراین نصب آن را جدی بگیرید. با این کار آیفون شما در - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر جوانرود استان کردستان - برابر آسیب‌پذیری مصون خواهد شد.

بروزرسانی اصلی آیفون یعنی iOS 14.5 نیز به زودی و احتمالاً در - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر جوانرود استان کردستان - ماه آوریل منتشر می‌شود. یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های این نسخه، App Tracking Transparency است که ردیابی کاربران را منوط به اجازه می‌کند و همان قابلیتی است که - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر جوانرود استان کردستان - فیسبوک را خشمگین کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone